Re: Komunikacja miejska w 2022 roku
: 30 sie 2022, 16:22
"142" permanentny pustak. Zaraz "na życzenie" pasażerów ją zlikwidują całkowicie. Takiego partactwa dawno nie było.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
W pełni potwierdzam. Widziałem dziś kilka razy w różnych miejscach, maksymalnie 10-15 osób w środku. Tragediajudash pisze: 30 sie 2022, 16:22 "142" permanentny pustak. Zaraz "na życzenie" pasażerów ją zlikwidują całkowicie. Takiego partactwa dawno nie było.
Są ku temu przesłanki.
Pytanie jest dlaczego? Wiadomo, że przez remont.brovar pisze: 30 sie 2022, 21:37 Są ku temu przesłanki.![]()
Dzisiaj o 16:11 dwa autobusy linii "139" jeden za drugim widziane w korku na Mikołajczyka -> Mydlniki.
Zależy od dnia, jeżdżę codziennie 184 na Prądnik to niestety od Majora do Powstańców jest koszmar i tam łapie takie opóźnienie bo na reszcie trasy nie ma problemu, ale nie codziennie tak jest. 105 ma koło 40 minut w plecy w tych godzinach bo jeszcze ją 29 Listopada dobija więc jej nie można w ogóle trafić.pasazer_mobilisu pisze: 31 sie 2022, 5:01 Korzystając z okazji chciałbym się z Wami podzielić poniższą fotografią
Wprawne oko dostrzeże dwa autobusy ten samej linii ("184"). Co prawda linia "184" została nie tak dawno skrócona (i to znacznie, a w dodatku bez uruchamia innej linii), ale jak widać wciąż jeździ opóźniona. Warto przytoczyć również datę i godzine: poniedziałek 29 sierpnia godzina 18:08. Aż strach pomyśleć jakie opóźnienia będzie miała w roku szkolnym czy akademickim. Ile jadących po sobie brygad wtedy zobaczymy? Czy jesteśmy na to gotowi?
Mając na uwadze powyższe proponuję skrócenie linii do odcinka
Prądnik Czerwony - Rondo Barei, nie tylko poprawi to punktualność linii ale również pozwoli na zwiększenie jej częstotliwości z f15 do f12 (może nawet f10). Dalej w stronę Starowiślnej, Grzegórzeckiego czy Rakowickiego można dojechać przesiadając się zaledwie 2 razy. To chyba dobra oferta, jakie jest Wasze zdanie?
Prawda jest gdzieś pośrodku. Zaznaczę - nie jestem wielkim fanem rozcinania linii, przeciwko niektórym zresztą mocno protestuję (np. "139").Kierman pisze: 31 sie 2022, 7:07Kolega trochę chciał strollować i mu się udało:). Dobitnie pokazał że to rozcinanie linii i zmuszanie ludzi do jazdy na kilka przesiadek to jakiś absurd i ma skutek odwrotny do zamierzonego.
Jestem na tak. Z Ronda Barei na Grzegórzeckie można przesiąść się w "125". A nie, zaraz... To znaczy, można w "128", a potem to już z górki, bo na Wieczystej jest "9"/"49"... to znaczy, tylko "9". Na Cm. Rakowicki można znów wsiąść w "128", a potem "124"/"424". Szczęśliwie, obie te linie mają nową częstotliwość, z pewnością wprowadzoną na wniosek pasażerów.pasazer_mobilisu pisze: 31 sie 2022, 5:01 Mając na uwadze powyższe proponuję skrócenie linii do odcinka
Prądnik Czerwony - Rondo Barei, nie tylko poprawi to punktualność linii ale również pozwoli na zwiększenie jej częstotliwości z f15 do f12 (może nawet f10). Dalej w stronę Starowiślnej, Grzegórzeckiego czy Rakowickiego można dojechać przesiadając się zaledwie 2 razy. To chyba dobra oferta, jakie jest Wasze zdanie?
Mam to samo wrażenie. Albo specjalnie zataja rzeczy. No ale co się dziwić, wobec takiej porażki wiadomo że będą starać się prawdziwe problemy pominąć, a skupić na tych błahych albo tych z których akurat można się wybronić.krawiec pisze: 31 sie 2022, 18:53Ja dzisiaj oglądałem obrady Rady Miejskiej i tłumaczenie prezesa MPK. Mam wrażenie, że ten człowiek średnio orientuje się w swojej firmie.
Oglądałem wystąpienie Radnego Sęka, wg mnie też wypadł nieźle. On skupił się głównie na skróceniu "142" i tu (w większości) celnie punktował wszystkie niuanse. Majstersztyk jak pokazał przejazd kolejowy na Blokowej, zamknięty przez 10 minut... w który właśnie wepchnięto tę linię.krawiec pisze: 31 sie 2022, 18:53Najlepiej wypadł radny Starobrat i Stawowy oraz v-ce Prezydent Kulig.