Kaszmir pisze: 24 sie 2022, 15:09
Zmienia to, że w dni powszednie ludzie będą mieć jak wrócić do domów wieczorem. A o weekendy będę lobbował dalej.
Z pustego i Salomon nie naleje - jak nie znajdą kasy, to ci nic nie dołożą. A też niektórzy proponowali, żeby przekierować tamtędy szczytowo 17tkę (albo chociażby wyłącznie w DP bez weekendów) i obserwować napełnienia - jakby były spore, to wtedy szukać kasy na dodatkowe godziny/dni. A nie radośnie robić od razu 11tkę z Płaszowa do 21:00 w weekendy, a na bardziej obleganym kierunku czyli Podgórze 6tka ma kursy tylko do 18:00.
Może więc jak nie ma kasy, to zaproponuj zamianę - 11tka do 18, a 6tka do 21?
Świetnie spinają te "204/244". Tak świetnie, że znajomy ostatnio wracał koło godz. 20 i przez pół godziny nie doczekał się na opóźnione "244". No ale co tam wielominutowe spóźnienia, co tam korki na Jugowickiej, Zawiłej i gdzie jeszcze się da. Na mapie jest świetne połączenie

No to skoro ZTP z powodu opóźnień skraca wiele linii - to rozumiem, że 204/244 też zostanie jakoś skrócone/przekierowane na mniej zakorkowaną trasę (a ewentualne oszczędności pójdą na wzmocnienie 6)?
Niesamowite jest dla mnie, jak niektórzy zakładają jakie to wielkie zmiany tras będą/byłyby po otwarciu łącznika. Tymczasem jedyne, których się spodziewam to wydłużenie "11" do Nowego Bieżanowa oraz "10" do Prokocimia. I w urzędach jest zdaje się podobne nastawienie.
Taaaaaak, zróbmy 1,5h tasiemca z linii 10, jak się coś sypnie w Podgórzu, to mieszkańcy Pleszowa będą wniebowzięci (nie wspominając o prowadzących, którzy wysikać się będą mogli raz na 2,5 - 3h na Pleszowie, bo w Prokocimiu nie ma nawet toi-toia, mimo że już teraz często-gęsto stoją tam wagony rezerwowe i nic nie postawiono, w przeciwieństwie do Wieczystej)

Chcesz stworzyć z 10tki najbardziej opóźnioną linię w Krakowie?
Dwa - dopiero co słyszałem, że "nie można zrobić linii 6 z Cichego Kącika przez Łagiewniki, Trasę Łagiewnicką, Kurdwanów do Małego Płaszowa - BO TRASA BĘDZIE ZBYT POKRĘCONA DLA PASAŻERÓW" - a tymczasem 10tka spod Korony zamiast jechać najprostszą trasą w lewo przez Wielicką na Prokocim, miałaby pojechać sobie pokręconym kółeczkiem przez Łagiewniki i Kurdwanów?
Kaszmir pisze: 24 sie 2022, 15:17
To tak, by zwolnić miejsce na pętli w Kurdwanowie.
Równie dobrze może się okazać, że miejsce samo się zwolni - bo np. ogryzek w postaci 19tki przestanie być atrakcyjny i zostanie wycięty, a w zamian okaże się, że tłumy na Borku walą do 50tki - i ZTP postanowi skierować tam wszystkie kursy.
Oraz zapewnić bezkorkowe połączenie całego ciągu kurdwanowskiego z r. Matecznego, a nie tylko pętli.
No to przecież będzie, tyle że z przesiadką - 50tką w obiecane i mające wrócić "co 5 minut" na Kurdwanów i tam heja w 10tkę, kto powiedział że to MUSI BYĆ bezpośrednie?
