Leonard pisze: 27 sie 2023, 13:12"191" - startuje na Pod Fortem, nie zahacza w żadnej części o Borkowską, więc nie do końca rozumiem po co te kursy wariantowe tam są, skoro tuż przy pętli na Klinach jest szkoła i raczej dzieci chodzą już do niej, a nie tak jak kilkanaście lat temu trzeba było jeździć do SP97 na Judyma właśnie. Jakieś głosy o potrzebie wzmocnień pojawiały się od mieszkańców Borkowskiej.
Właśnie o dziwo, z tego co mówiono, część uczniów dalej jeździ do szkoły na Judyma.
kot_feliks pisze: 27 sie 2023, 13:55Zamiast zrobić
jedną, mocną 194 z f7,5, czyli pewne przesiadki na KG na mocną linię, to będą dwa potworki (194/513),
każde łapiące inne opóźnienia i realnie bez taktu :/
kot_feliks pisze: 27 sie 2023, 23:22- 137 - owszem, ta linia imho ma sens, jako dowozówką do tramwaju, ale chyba niekoniecznie do NK...
"194" i "513" nie mają wiele wspólnego. "513" powstało by utrzymać połączenie Prądnickiej w stronę Alej. I gdzieś musiało skończyć a KG jest najbliższą pętlą. Jasne, teraz będzie ciasno, jednak to przejściowe - od listopada sytuacja się poprawi. "137" zostaje do Krowodrzy Górki. Nie będzie wydłużane do Nowego Kleparza - w zamian na Prądnickiej właśnie pojawi się "513".
damian_krk2 pisze: 27 sie 2023, 16:22Będzie kursować normalnie co 15 min w szczycie.
Na razie "482" nie wraca, nie ma go w komunikatach. Pewnie przywrócą go pod koniec września.
michasss pisze: 28 sie 2023, 15:57Tak, z tym że na forum zwykle przewijała się informacja, że pojedzie Prądnicką do Opolskiej i z Opolskiej w Sosabowskiego. Podobnie było na kraboku, stąd moje zdziwienie

Tak mówili przedstawiciele ZTP na spotkaniu z mieszkańcami (byłem na nim osobiście). Czyli coś się zmieniło. Dziwne, bo mieszkańcy Prądnika bardzo walczyli o połączenie w stronę Szpitala Jana Pawła II, i ZTP właśnie deklarowało, że je utrzyma za pomocą "337".
pablo pisze: 28 sie 2023, 17:58Symboliczne wzmocnienie będzie na 192 i 152. F15 w szczycie zamiast f20. To samo chyba też dotyczy 189 (chyba przed wakacjami był co 20 minut - proszę poprawić, jeśli źle pamiętam, niestety nie skopiowałem sobie rozkładu). Ale jak się popatrzy na to, w jaki sposób potraktowano np 502 to te wzmocnienia słabe przy skali cięć. Międzyszczyt na 537 będzie f20, chyba było f30, jeśli pamięć mnie nie myli.
Ze "152", "189", "192" i "537" jest tak jak piszesz. Jeszcze "120" (w weekendy f40 zamiast f80), "511" (uruchomione w międzyszczycie), można też uznać "102" (jednak f20 cały dzień, przed remontem było f24) i "109" (f30 pon-sob, choć to może tylko na czas remontu).
Tramwajolog14 pisze: 28 sie 2023, 18:24Jeszcze "120" z f=36 do f=30

W dni powszednie wyjdzie mniej więcej na zero. Było f36/36, będzie f30/40 - czyli odrobinę więcej w szczycie za to mniej poza. W weekendy za to jest na plus, choć to tak naprawdę wchłonięcie "154" ("420" pojedzie tylko w dni powszednie).