
Ze "105" może być problem bo to wpychanie linii w korki na Piasta Kołodzieja. Niby są głównie w stronę Piastów (więc do pętli), jednak mogą odbić się na odjazdach również w stronę centrum. Prądnik Czerwony nie będzie zadowolony z większego tłoku, acz tam jednak trochę kursów przybyło bo "105+199" ma ich więcej niż samo dawne "105".
Trasa "148" ok. Acz Sołtysowska i Łęg się bardzo rozbudowały, samo ZTP dwa lata temu stwierdziło mi że trzeba by pomyśleć czy nie powinni dostać linii do centrum. Acz może takie "148" wystarczy.
Co do "125", podejrzewam że w zamian wróci "183" Złocień - Rżąka.
O wydłużeniu "155" w stronę Bonarki i Kamieńskiego mówiło się od dwóch lat. Acz zaszaleli, ciągnąć ją aż do Podgórza SKA. Może to jakaś próba rekompensaty za zabranie "184", acz raczej to nie ta sama liga. Dla Swoszowic jednak zmiana bardzo na plus.
Natomiast bardzo dziwne jest dla mnie "438". Niby wzmacnia "138", jednak trasa w sporej mierze będzie biec wzdłuż "172/572". Mam nadzieję, że uporządkują częstotliwość bo inaczej "438" dostanie pewnie f20 i będzie jeździć stadnie ze "172".