Re: Koronawirus COVID-19: komunikacja miejska po ustaniu pandemii
: 28 kwie 2020, 0:09
Nie po to przerabiają GT8S, żeby 105Na zostawiać.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Tyle tylko, że pojemność GT8S a 2x105Na się bardzo różni (mimo tej samej długości). Mam nadzieję, że większość GT8N trafi do Huty (są idealne na obsługę linii "2", "16", "21").
No i bardzo dobrze. W połączeniu z wyższymi opłatami w SPP, rozszerzaniem SPP, zwężaniem ulic itd. już widać było spadek ilości podróży autem, a wzrost KMK.ABC pisze: 27 kwie 2020, 22:481. W 2005 roku ustalono cenę za sieciówkę na 88,5 zł przy pensjach rzędu 600 zł na rękę. Czyli 15% pensji. Teraz sieciówka to 3,6% najniższej krajowej, lub dwie duże pizze jak kto woli.
A może znieść bezpłatną komunikację dla uczniów i osób powyżej 70-tki?GoMeZz391 pisze: 01 maja 2020, 10:27 Ceny sieciówek można spokojnie nieznacznie podnieść o te 10 zł przykładowo. Lecz już ceny biletu okresowego na 10 m-cy (ok. 304 dni) ulgowego na 2 linie aglomeracyjne, wychodzi ok. 1.56 za dzień. Więc nie opłaca się bardziej podnosić ceny (powyżej 2.30) jeśli ktoś jeździ tylko tymi dwiema liniami - jedną do pracy, a drugą po pracy.
A czy przypadkiem Hala Targowa nie jest najbliższym targowiskiem (czy po krakosku mówiąc placem) Dąbia? Wówczas trudno mi to uznać za zbędne krążenie po mieście.ABC pisze: 01 maja 2020, 21:39 W tym konkretnym kursie tłok robią emeryci dojeżdzający z Dąbia pod Halę Targową, więc może wprowadzenie ulgowych biletów dla seniorów spowoduje ograniczenie zbędnego krążenia po mieście?
Ale czemu nikt nie kontroluje pojazdów? Dlaczego motorniczy wpuścił tyle osób?
A może znieść bezpłatną komunikację dla uczniów i osób powyżej 70-tki?
https://gazetakrakowska.pl/krakow-pasaz ... d/43104150
Bo to nie jego robota? Policzyć to może kierowca gdy wszystkich wpuszcza jednym wejściem (tak jak na kursach międzymiastowych). W komunikacji miejskiej pierwszym wejściem nie wchodzi się już w ogóle, w przypadku EU8N ze zdjęcia zostają 4 wejścia gdzie równocześnie ludzie wchodzą i wychodzą - powodzenia w liczeniu widząc je w lusterku/monitorze z obrazem z kamery. Przy sytuacji jak na zdjęciu wprawdzie już krótkie oszacowanie pozwala stwierdzić, że pasażerów jest więcej niż 25 ale powstaje pytanie kogo wyrzucić? Kto z państwa wsiadł ostani? A może kto nie musi jechać? To proszę wysiąść, następny tramwaj tej linii za 60 minutCastaway pisze: 02 maja 2020, 10:33Ale czemu nikt nie kontroluje pojazdów? Dlaczego motorniczy wpuścił tyle osób?
A może znieść bezpłatną komunikację dla uczniów i osób powyżej 70-tki?
https://gazetakrakowska.pl/krakow-pasaz ... d/43104150
Owszem, jest. Tak jak dla Cichego Kącika jest nim Stary Kleparz, a jednak zasadność podróży tamże była już podważana przez naczelnego erystyka forumCukier pisze: 01 maja 2020, 22:01A czy przypadkiem Hala Targowa nie jest najbliższym targowiskiem (czy po krakosku mówiąc placem) Dąbia? Wówczas trudno mi to uznać za zbędne krążenie po mieście.ABC pisze: 01 maja 2020, 21:39 W tym konkretnym kursie tłok robią emeryci dojeżdzający z Dąbia pod Halę Targową, więc może wprowadzenie ulgowych biletów dla seniorów spowoduje ograniczenie zbędnego krążenia po mieście?