A gdzie punkt socjalny?fysztof pisze: 16 cze 2025, 19:22 Więc i teraz pewnie będzie jak zwykle, choć może zamiast "5" otrzymamy skrócone "75" na trasie Jarzębiny - TAKW? To jedyne, co wydaje mi się jakkolwiek realne.

A gdzie punkt socjalny?fysztof pisze: 16 cze 2025, 19:22 Więc i teraz pewnie będzie jak zwykle, choć może zamiast "5" otrzymamy skrócone "75" na trasie Jarzębiny - TAKW? To jedyne, co wydaje mi się jakkolwiek realne.
Dobrze, że to rozkład na "okres przedwakacyjny"mejtolx pisze: 16 cze 2025, 13:15 Szanowni Pasażerowie,
uprzejmie informujemy, że od 19.06.2025 r. (czwartek) i 21.06.2025 r. (sobota), nastąpią zmiany w funkcjonowaniu Komunikacji Miejskiej w Krakowie.
Zmiany będą obowiązywały:
dla linii tramwajowych – od 19.06.2025 r. (czwartek);
dla linii autobusowych – od 21.06.2025 r. (sobota).
[...]
Mści się brak lewoskrętu z Pawiej w Lubicz, szczególnie w sytuacji zamknięć w tunelu KST...Kowalik pisze: 16 cze 2025, 17:04 Jak już zamykają Tunel to mogliby przebudować sygnalizacje i zwiększyć jego przepustowość. Już widzę tą 50 jeżdżącą co 5 minut Długą.
Nie wydaje mi się, żeby ten skręt był wykonalny - łuk byłby bardzo ciasny i bardzo blisko krawędzi przejścia podziemnego, do tego trzeba byłoby wyciąć co najmniej kilka (jeśli nie kilkanaście) metrów przystanku na Lubicz.Ankin pisze: 16 cze 2025, 20:11 Mści się brak lewoskrętu z Pawiej w Lubicz, szczególnie w sytuacji zamknięć w tunelu KST...![]()
Zdaję sobie sprawę, że obecnie szanse na budowę lewoskrętu na ww. skrzyżowaniu są nikłe jeżeli nawet nie zerowe.suchy pisze: 16 cze 2025, 20:22 Nie wydaje mi się, żeby ten skręt był wykonalny - łuk byłby bardzo ciasny i bardzo blisko krawędzi przejścia podziemnego, do tego trzeba byłoby wyciąć co najmniej kilka (jeśli nie kilkanaście) metrów przystanku na Lubicz.
Właściwie to dla mnie ciekawe, że zaprojektowano relację skrętną Pawia<->Basztowa a nie ma tej Lubicz<->Pawia. Takie jednak uroki początku wieku... Może kiedyś w przyszłości tak naprawdę będzie ona mogła jednak powstać? Gdyby miasto szło za ciosem i na Westerplatte kontynuowało jednokierunkowy ruch indywidualny, to tak naprawdę wylot z Pawiej w skrzyżowanie straci sens. Powiem szczerze - marząc dalej - widzę w takiej sytuacji na odcinku od Basztowej do Worcella ulicę Pawią jako ciąg pieszo-rowerowo-tramwajowy, bez ruchu indywidualnego. Gdyby bowiem zrezygnować całkowicie w ruchu indywidualnego - byłoby spokojnie miejsce na umieszczenie torowiska pośrodku, tak aby można było zarówno w stronę Lubicz jak i Basztowej zapewnić relacje tramwajowe. Od Worcella wystarczyłby jeden pas ruchu indywidualnego, a od Kurników dodatkowo buspas.Wojciech pisze: 16 cze 2025, 20:31 Przy przebudowie tego skrzyżowania w 2017 z pewnością można było tak je na nowo zaprojektować, by ta relacja skrętna powstała. A jej brak po raz kolejny się mści.
Zaproponowane f dla autobusów patrząc na szybko to istny dramat. Wszystkie podstawowe linie komunikacyjne z f=20??? To jest serio to miasto, co ma hłe hłe ambicje budować metro??? Żart jakiś?Kaszmir pisze: 16 cze 2025, 13:33 Chyba największe cięcia wakacyjne w historii.
Jest dużo rzeczy które trzeba skomentować, na razie zwrócę uwagę na jedną z ważniejszych: autobusy które zwykły kursować w wakacje co 15 minut ("129", "139", "144", "159", "164", "182", "194", "502", "503" itd.), w tym roku pojadą co 20![]()
To jest świetna uwaga. Metro ma iść mniej więcej po trasie "501/511" od r. Polsadu aż do Chełmońskiego. A te linie przycięto obecnie do f10/20. To ciekawe po co w ogóle na metro? Bo potoków nie ma. Ani pieniędzy. No chyba że puścimy metro z f-60 w międzyszczycie.fysztof pisze: 16 cze 2025, 23:16 Zaproponowane f dla autobusów patrząc na szybko to istny dramat. Wszystkie podstawowe linie komunikacyjne z f=20??? To jest serio to miasto, co ma hłe hłe ambicje budować metro??? Żart jakiś?
Chowają chowają na coraz większej ilości brygad w okresie wakacyjnym. Tylko że wakacje to mało kto na to zwraca uwagę.Kowalik pisze: 17 cze 2025, 9:16 Całe szczęście, że jeszcze nie wpadli na pomysł by przy tej okazji tabor maxi schować w zajezdni do września, a na miasto wypchnąć solówki.
Za to koleje małopolskie, które w większej mierze polegają na uczniach (jak to komunikacja pozamiejska w Polsce) będą jeździły w normalnym rozkładzieKowalik pisze: 17 cze 2025, 9:16 Fakt, że z KM znikają uczniowie i studenci. Jednakże nikt normalnie pracujący nie ma dwumiesięcznych wakacji. To właśnie w tych ludzi uderzają najbardziej cięcia. Rozumiem, że konieczne są ogranicznia, ale z roku na rok jest coraz gorzej. Blisko milionowe miasto, a kominikacja i jej częstotliwość niczym z miasteczka powiatowego jak np. Chrzanów.. Całe szczęście, że jeszcze nie wpadli na pomysł by przy tej okazji tabor maxi schować w zajezdni do września, a na miasto wypchnąć solówki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], gadolin, piotrekkrk i 8 gości