Re: Walcownia
: 23 sie 2020, 14:32
Serio tego nadal nie poprawili? To jakiś żart...
Niestety to chyba tylko przedłużenie o parę dni, tygodni. W oryginalnym komunikacie powakacyjnym napisali że termin wyłączenia może się przesunąć (chyba chodzi o niezdążenie z infrastrukturą przystankową) i w takim układzie trasa "22" będzie wciąż uznana za objazdową, "722" jeszcze nie zostanie zlikwidowane a "138" nie będzie mieć kursów wariantowych. I chyba tak będzie.judash pisze: 25 sie 2020, 17:27Komunikat dot. tramwajów został zmodyfikowany. Wynika, że Walcownia nadal żyje, ale oczywiście pod respiratorem.
Naprawdę? Sam przecież pisałeś, że do Walcowni jeździło średnio jeden i 0,7 (nie mylić z wódką) pasażera jednym kursem. Utrzymywanie tam torowiska ma sens jedynie w grze typu "Transport Tycoon" z kodem na nielimitowaną kasę.
Tak, acz pojedyncze kursy w godzinach zmian na kombinacie miały obłożenie po kilkadziesiąt osób. I przede wszystkim - niektórzy przekonali mnie, że w przyszłości Walcownia mogłaby posłużyć za węzeł przesiadkowy na SKA.pasazer_mobilisu pisze: 25 sie 2020, 19:08Naprawdę? Sam przecież pisałeś, że do Walcowni jeździło średnio jeden i 0,7 (nie mylić z wódką) pasażera jednym kursem. Utrzymywanie tam torowiska ma sens jedynie w grze typu "Transport Tycoon" z kodem na nielimitowaną kasę.
Czyli akurat by zrobić dobre zapelnienie w autobusie przegubowym.Kaszmir pisze: 25 sie 2020, 21:15 Tak, acz pojedyncze kursy w godzinach zmian na kombinacie miały obłożenie po kilkadziesiąt osób.
Faktycznie od nieużywanej pętli do linii kolejowej jest rzut beretem tylko na ile to jest jeżdżenie palcem po mapie a na ile realny potrzeby? Pomijając to jak w ogóle kiepsko SKA w Krakowie działa to czy w tym rejonie mogłyby być kiedyś potoki pasażerskie uzasadniające tramwaj, pociąg?Kaszmir pisze: 25 sie 2020, 21:15 I przede wszystkim - niektórzy przekonali mnie, że w przyszłości Walcownia mogłaby posłużyć za węzeł przesiadkowy na SKA.
Zawsze lepsze dwa miejsca przesiadkowe niż jedno (albo trzy zamiast dwóch). Choć bardzo upierać się nie będę bo faktycznie z tych trzech Walcownia wypadałaby pewnie najsłabiej.zubrzyk111 pisze: 25 sie 2020, 22:02Wydaje mi się, że potencjalni pasażerowie w przypadku rozciągnięcia SKA w tamtym kierunku mieliby wygodniejszą przesiadkę gdzieś w rejonie Stoków, Piastów, a nie na takim wygnajewie, skąd zapewne więcej niż jedna linia tramwajowa i tak nie miałaby racji bytu, więc nie zachęcałoby to do przesiadania się tamże.
Niedługo złomiarze przygotują teren pod nowe torowiskojudash pisze: 26 sie 2020, 14:17 Dziś przejechałem ul. Mrozową i w zakresie przystanków autobusowych nic się nie zmieniło. A i samo torowisko w mojej ocenie wygląda o niebo lepiej od tych eksploatowanych na co dzień w GOP.
Wowjudash pisze: 08 wrz 2020, 14:02Czyżby Walcownia uratowana?
https://www.krakow.pl/aktualnosci/24253 ... 1557481806