Strona 22 z 22
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
: 24 paź 2025, 22:15
autor: sorig
Hmm, wygląda to na całkiem niezły pomysł, na Bronowicach jest nadpodaż w kierunku PWŚ i niedobór kursów w kierunku dworca.
Jeśli wróci "6" do Salwatora w pełnych godzinach, to taka "x3" mogłaby pojechać wg mnie przez Westerplatte.
Re: Układ linii po otwarciu trasy przez Meissnera - projekt Kaszmira [T]
: 24 paź 2025, 22:56
autor: CzarnaPerla
karol dżonson pisze: wczoraj, 15:42
Dodatkowe punkty jeśli udałoby się stworzyć takt 6+5+4 na wspólnym odcinku 18 i 43, ale to podchodzi już pod kombinatorstwo. Wtedy 18 jeździłaby na Ruczaju w takcie 6+9, co prawda byłoby to w stronę odwrotną do potoków więc raczej do zniesienia, natomiast pętla na Makach pewnie miałaby swoje obiekcje co do tego pomysłu. To już tak bardziej jako wisienka na torcie.
Odpada - na Makach potoki są obustronne, generowane przez Kampus UJ i biurowce w okolicach pętli. Gmeranie przy takcie negatywnie odbiłoby się na pasażerach nie tylko 18, ale i 52, które i tak w szczycie jeżdżą wypchane, zwłaszcza od Ronda Grunwaldzkiego do Norymberskiej.