Racja


W tym roku zarząd dróg miał przebudować problematyczny fragment ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej, by usprawnić ruch. Sprawa się jednak przeciągnie.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/probl ... 51858.htmlPowód? – Umowa została rozwiązana, ponieważ miejska jednostka KEGW wskazała nowe konieczne warunki dla tej inwestycji w postaci wybudowania w tym rejonie kanału deszczowego oraz zwiększenia średnicy rur. Ponadto inwestor prywatny został zobowiązany do wybudowania w tym miejscu zbiornika retencyjnego – tłumaczy Krzysztof Wojdowski, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
To by oznaczało, że 120 i 290 pojedzie od pętli przez Trasę Wolbromską i Pachońskiego. W takiej sytuacji powinno tam wisieć jeszcze 240, chyba że zostanie na starej trasie przez Krowoderskich Zuchów i Wyki. Ale to byłoby dziwne, takie rozdzielenie tras 120/290 i 240.tramwajowy pisze: 02 sie 2023, 8:14 Na wiacie autobusowej Pachońskiego w kierunku Opolskiej wiszą liniówki 120, 290, 337 oraz 669.
I jeszcze "220". Niezależnie od kwestii wspomnianego przystanku, wydaje się, że pogubiono się w sprawie Toń. Na wiosennych spotkaniach podano, że dwie główne linie do tego rejonu, "120" i wydłużone "154", pojadą z innych końcówek: ta pierwsza z KG, ta druga z centrum, i nie będzie dało się ich złapać w jednym miejscupablo pisze: 02 sie 2023, 10:26To by oznaczało, że 120 i 290 pojedzie od pętli przez Trasę Wolbromską i Pachońskiego. W takiej sytuacji powinno tam wisieć jeszcze 240, chyba że zostanie na starej trasie przez Krowoderskich Zuchów i Wyki. Ale to byłoby dziwne, takie rozdzielenie tras 120/290 i 240.
Racja, jak ją mogłem zapomnieć
Tak - to byłoby świetne posunięcie. W sumie nawet mogłyby wszystkie (łącznie ze 154) startować z Nowego Kleparza. Przynajmniej 154 miałoby szansę być bardziej punktualne, bo w szczycie popołudniowym zdarza się na tej linii nawet 6-8 minut spóźnienia (a są wakacje). Dworzec - Kleparz ma kosmiczny czas przejazdu 4 minuty. Realnie to około 8, jak nie ma korków. 4 minuty starcza na niedzielę. I planujcie tu przesiadkę przy f30 i opóźnieniu kilku minut (to taki przytyk do przymusowej koordynacjiKaszmir pisze: 02 sie 2023, 10:38 Wg mnie wszystkie linie jadące w kier. Toń ("120", "154", "220", "240", "290") powinny mieć w Krakowie tę samą trasę by pasażerowie mogli je wygodnie łapać z jednego miejsca. Proponowałem kiedyś ZTP, by wszystko pojechało przez Łokietka, Wybickiego, Prądnicką - tak jak "154". Przy okazji poprawiłaby się obsługa przystanku "Władysława Łokietka".
To mogłoby siąść. Właściwie zrobić ze "154" takie "420" N. Kleparz - Tonie. Skoordynowane ze "120" do łącznego f15 i gdzieś pomiędzy nie powkładać sprytnie "220/240/290". Do Dw. Głównego i tak "154" notuje mniejsze zapełnienia, a teraz dodatkowo przestanie obsługiwać część Pr. Białego. A dla Toń czy Łokietka taka oferta i tak byłaby dużo mocniejsza niż obecne "154".pablo pisze: 02 sie 2023, 12:17W sumie nawet mogłyby wszystkie (łącznie ze 154) startować z Nowego Kleparza.
Podkreślił, że same tramwaje nie będą jeszcze dojeżdżały na przyszłą pętlę, ale zatrzymają się przystanek wcześniej. – Pętla będzie jeszcze placem budowy, więc pasażerowie nie będą mogli z niej jeszcze korzystać. Ostatecznie w październiku lub listopadzie prace będą wykonany – zaznaczył.
Tego dnia udostępniony zostanie także parking Parkuj i Jedź oraz terminal autobusowy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości