Re: Strefy: Płatnego Parkowania (SPP), Czystego Transportu (SCT), Ograniczonego Ruchu (SOR)
: 24 cze 2025, 10:27
[sarkazm = on] Jest restrykcyjny, bo mi 'zabraniajo' w sprawie moich czterech kółek a ja mam konstytucję i basta. [sarkazm = off]
A że zdecydowanej większości osób SCT nie obejmie, nieważne. Ważne, że temat dotyczy ograniczania swobód właścicieli samochodów.
Tak szczerze, to liczę na cud, że wojewoda nie uwali uchwały. I mam nadzieję na drugi cud, to znaczy że ta strefa będzie w ogóle w jakikolwiek sposób nadzorowana. Bo prawdę mówiąc o to powinno być największe larum, bo w praktyce ta strefa będzie dziurawa jak sito... Widać, jak to działa na przykład w strefie B, ile tam pojazdów bez uprawnień wjeżdżało i pewnie nadal wjeżdża. Na szybko znalazłem takie dane z 2015 roku:
"Problem w tym, że przez strefę B przejeżdżają i parkują w niej pojazdy nieuprawnione. Według danych ZIKiT-u w czasie jednej godziny na 200 pojazdów przejeżdżających przez strefę B, tylko 120 z nich ma stosowne uprawnienia".
Jeśli taka będzie egzekucja SCT, to pozostanie tylko papierem i nic nie zmieni.
A środki z ewentualnych opłat powinny być kierowane obligatoryjnie na wzmocnienie KMK.
A że zdecydowanej większości osób SCT nie obejmie, nieważne. Ważne, że temat dotyczy ograniczania swobód właścicieli samochodów.
Tak szczerze, to liczę na cud, że wojewoda nie uwali uchwały. I mam nadzieję na drugi cud, to znaczy że ta strefa będzie w ogóle w jakikolwiek sposób nadzorowana. Bo prawdę mówiąc o to powinno być największe larum, bo w praktyce ta strefa będzie dziurawa jak sito... Widać, jak to działa na przykład w strefie B, ile tam pojazdów bez uprawnień wjeżdżało i pewnie nadal wjeżdża. Na szybko znalazłem takie dane z 2015 roku:
"Problem w tym, że przez strefę B przejeżdżają i parkują w niej pojazdy nieuprawnione. Według danych ZIKiT-u w czasie jednej godziny na 200 pojazdów przejeżdżających przez strefę B, tylko 120 z nich ma stosowne uprawnienia".
Jeśli taka będzie egzekucja SCT, to pozostanie tylko papierem i nic nie zmieni.
A środki z ewentualnych opłat powinny być kierowane obligatoryjnie na wzmocnienie KMK.