Re: Układ linii w rejonie Trasy Łagiewnickiej
: 28 wrz 2022, 11:38
Przestańcie histeryzować.
1) Linie objęte dofinansowaniem z Unii nie mogą zmienić tras przez najbliższe kilka lat, bo takie wymogi sobie wpisano (pomijam sensowność tego) do projektu unijnego. Ba, nawet nowe elektryki nie mogą jeździć na innych niż te 4 linie, bo tylko one zostały wpisane do projektu. Absurd, ale tak ułomnie skonstruowano projekt. Więc żadne 144 i 173 wam nie skrócą, bo się z czymś dubluje albo utyka w korkach. A na pewno nie najbliższe parę lat, póki nie zakończy się unijny projekt.
2) Ostatnimi dniami/tygodniami widziałem 204 i 244 obsadzone full kartonami. Wniosek nasuwa się jeden - liczyli pasażerów. Wyszło im, że na Jugowickiej nie potrzeba aż dwóch autobusów, więc można jeden z nich (naturalnie 244) zabrać stamtąd i skrócić. I nie ma co marnować wozokilometrów w miejsca, gdzie potoki są znikome. Ludzie z Kurdwanowa jeżdżą teraz na Borek 50-tką, a nie czekają specjalnie na 204/244. I kropka. Natomiast uważam, że skrócenie 244 do NBP jest błędem, powinien jechać np. do Piasków Nowych czy jak padła tu propozycja do Kozłówka, aby obsłużyć węzeł Bieżanowska.
1) Linie objęte dofinansowaniem z Unii nie mogą zmienić tras przez najbliższe kilka lat, bo takie wymogi sobie wpisano (pomijam sensowność tego) do projektu unijnego. Ba, nawet nowe elektryki nie mogą jeździć na innych niż te 4 linie, bo tylko one zostały wpisane do projektu. Absurd, ale tak ułomnie skonstruowano projekt. Więc żadne 144 i 173 wam nie skrócą, bo się z czymś dubluje albo utyka w korkach. A na pewno nie najbliższe parę lat, póki nie zakończy się unijny projekt.
2) Ostatnimi dniami/tygodniami widziałem 204 i 244 obsadzone full kartonami. Wniosek nasuwa się jeden - liczyli pasażerów. Wyszło im, że na Jugowickiej nie potrzeba aż dwóch autobusów, więc można jeden z nich (naturalnie 244) zabrać stamtąd i skrócić. I nie ma co marnować wozokilometrów w miejsca, gdzie potoki są znikome. Ludzie z Kurdwanowa jeżdżą teraz na Borek 50-tką, a nie czekają specjalnie na 204/244. I kropka. Natomiast uważam, że skrócenie 244 do NBP jest błędem, powinien jechać np. do Piasków Nowych czy jak padła tu propozycja do Kozłówka, aby obsłużyć węzeł Bieżanowska.