Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
: 20 wrz 2024, 10:37
Być może przekierują tamtędy "21".
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Wtedy os. Zgody zostanie bez żadnego całodziennego / całotygodniowego tramwaju (16 jest przecież zawieszona, a 75 kursuje tylko w porannym i popołudniowym szczycie w dni powszednie), a cały odcinek Ptaszyckiego bez połączenia w stronę Kocmyrzowskiego i Piastów.
suchy pisze: 20 wrz 2024, 10:31 Czyli w takim układzie przez conajmniej 7-8 miesięcy przystanek Grodzki Urząd Pracy oraz Elektromontaż zostaną bez JAKIEJKOLWIEK obsługi tramwajowej (nie licząc porannych wyjazdów z ZNH koło godziny 4-6, zjazdów przez Kocmyrzowską niestety brak).
Rozwiązaniem tych problemów (a jednocześnie przywróceniem brakującego w obecnym układzie remontowym połączenia Pleszowa z Kombinatem) mogłoby być uruchomienie tymczasowej dwukierunkowej linii tramwajowej Jarzębiny - Pleszów. Jeżeli do listopada uda się uruchomić RF330 i RF331, taboru wystarczy, pytanie jedynie o koszty takiego rozwiązania, które z pewnością nie byłyby małe.suchy pisze: 20 wrz 2024, 10:48 Wtedy os. Zgody zostanie bez żadnego całodziennego / całotygodniowego tramwaju (16 jest przecież zawieszona, a 75 kursuje tylko w porannym i popołudniowym szczycie w dni powszednie), a cały odcinek Ptaszyckiego bez połączenia w stronę Kocmyrzowskiego i Piastów.
Taka linia cieszyłaby się znikomym zainteresowaniem, szkoda pieniędzy.Bayer2003 pisze: 20 wrz 2024, 11:00Rozwiązaniem tych problemów (a jednocześnie przywróceniem brakującego w obecnym układzie remontowym połączenia Pleszowa z Kombinatem) mogłoby być uruchomienie tymczasowej dwukierunkowej linii tramwajowej Jarzębiny - Pleszów.
No raczej byłyby spore - patrząc na to, że przede wszystkim musiałbyś wysyłać codziennie kilka wagonów z Podgórza na drugi koniec miasta, żeby tam zaczęły/skończyły pracę.Bayer2003 pisze: 20 wrz 2024, 11:00 Rozwiązaniem tych problemów (a jednocześnie przywróceniem brakującego w obecnym układzie remontowym połączenia Pleszowa z Kombinatem) mogłoby być uruchomienie tymczasowej dwukierunkowej linii tramwajowej Jarzębiny - Pleszów. Jeżeli do listopada uda się uruchomić RF330 i RF331, taboru wystarczy, pytanie jedynie o koszty takiego rozwiązania, które z pewnością nie byłyby małe.
To by było totalnie akceptowalne, ale podejrzewam że i tak mieszkańcy by się wkurzyli. Mimo wszystko to jest przełom że powstanie normalne ludzkie połączenie między ONS a resztą miasta.suchy pisze: 20 wrz 2024, 10:31 Nie lepiej byłoby na Wzgórza wysłać tylko samą 1 (kursuje częściej co 7,5 minuty), a 5 zostawić na obecnej trasie do Elektromontażu - tak żeby zapewnić jakikolwiek dojazd do Urzędu Pracy oraz w rejon zajezdni?
Radny Dzielnicy XVII wspominał ostatnio, że rury mają zniknąć na stałe, więc bardzo możliwe że już zaczęli demontowaćCyjan pisze: 25 wrz 2024, 8:11Jeśli mnie oczy nie mylą to zdemontowane zostały rury ciepłownicze wzdłuż Kocmyrzowskiej
https://www.facebook.com/groups/2369795 ... 325362017/Marcin Sudi Sudione pisze:Rury ciepłownicze znajdujące się pomiędzy linią tramwajową, a ul. Kocmyrzowską znikną na zawsze z Naszego krajobrazu
Były też RF305 i HK459, o czym pisze psmkms: https://psmkms.krakow.pl/16-aktualnosci ... slawickich.elot360 pisze: 08 paź 2024, 13:53 Dzisiaj trwają testy obciążeniowe nowego wiaduktu nad S7. Biorą w nich udział tramwaje RF309 i HK462
https://www.facebook.com/gddkia/posts/p ... FPDA9jPsJl
Chyba w relacji Wzgórza - Łowińskiego?suchy pisze: 09 paź 2024, 19:07 Z czystej ciekawości - czy ktoś może wie dlaczego w rejonie nowego "trójkąta" na Wiaduktach rozwieszono sieć łańcuchową / podwójną w relacjach Wańkowicza <=> Urząd Pracy (jak obecna 1/5) oraz Wańkowicza <=> Wzgórza (tak jak pojedzie 1 po otwarciu), za to w relacji Wzgórza <=> Wańkowicza czyli tak jak pojedzie 4) rozwieszona jest sieć płaska?
Widać to na zdjęciu nr 2 z wczorajszych prób obciążeniowych:
https://www.psmkms.krakow.pl/16-aktualn ... slawickich