Re: Układ linii po otwarciu trasy do Górki Narodowej
: 08 wrz 2023, 21:28
No nie do końca, bo 5 ma od 14-15 do nawet 21-22 minut postoju (musi mieć długie przerwy na Krowodrzy - bo na Wańkowicza przecież nie ma PKR, w dodatku musi tam dzielić tor przejazdowy z 1ką która kursuje co 7 minut, więc przerwy na zmianę kierunku są po 8-10 minut max). Zaś 19 ma 8 minut przerwy, a 3 - 10 minut. Przykładowo poranny szczyt na Krowodrzy:sorig pisze: 08 wrz 2023, 20:18 No to jak na wielu innych pętlach, niech 19 stoi na małej razem z 5ką. Dwa tory, wszystko się spokojnie pomieści. Wystarczy chcieć.
Choć moim zdaniem to szukanie problemu trochę na siłę.
- 5 przyjeżdża 8:34, odjeżdża 8:58 (wcześniejszy odjazd to 8:37, więc raczej wątpliwe, że tramwaj ma tylko 3 minuty przerwy

- 19 przyjeżdża 8:37, odjeżdża 8:45.
- 3 przyjeżdża 8:39, odjeżdża 8:49.
Jak wpuścisz 19 na jeden tor z 5, to 19tka wyjedzie spóźniona -13 minut. Jak spróbujesz 3 razem z 5, to wtedy 3ka odjedzie -9 minut.
Niestety jedyne wyjście to 3 + 19 na jednym torze, a 5 na drugim torze.
Jak widzisz to nie jest takie banalnie proste jak ci się wydaje - że wystarczy zamienić tor na pętli i już wszystko będzie cacy
