
https://www.instagram.com/p/CLzS7xhnvO0/Pozostałe 24 tramwaje powinny pojawić się w Krakowie do końca maja. Początek dostaw kolejnych pojazdów z drugiego przetargu, powinien zacząć się za 11 miesięcy.
https://www.instagram.com/p/CLzS7xhnvO0/Pozostałe 24 tramwaje powinny pojawić się w Krakowie do końca maja. Początek dostaw kolejnych pojazdów z drugiego przetargu, powinien zacząć się za 11 miesięcy.
Ciężko będzie. Od przyjazdu pierwszego Lajkonika do liniowego debiutu dwudziestego piątego minął ponad rok. Druga połowa pod tym względem wypadnie zapewne nieco lepiej, jednak moim zdaniem w trzy miesiące nie ma zbytnio szans na dostarczenie do Krakowa wszystkich Lajkoników (musiałoby to oznaczać dostawę kolejnych egzemplarzy co 3-4 dni). Optymistyczną opcją są moim zdaniem wakacje, a pesymistyczną koniec roku 2021 (tuż przed rozpoczęciem dostaw STL2). Wielka szkoda, ponieważ łączenie trójskładów oraz kasacje E1+c3 idą obecnie bardzo powoli, a ilostan E1 Solo wręcz się powiększa. Nie ma co się jednak temu dziwić, ponieważ MPK nie jest pewne czy w ciągu najbliższego miesiąca w ogóle jakiś STL przyjedzie, czy nie przyjedzie, a ilostan w okolicach 300 jednak należy się starać utrzymać (w teorii "12" i "17" wrócić mogą w każdej chwili). Mam nadzieję, że z biegiem czasu sytuacja będzie się poprawiać, jednak na wszystkie 50 STL do końca maja nie ma moim zdaniem szans.Kitek pisze: 27 lut 2021, 18:35Pozostałe 24 tramwaje powinny pojawić się w Krakowie do końca maja. Początek dostaw kolejnych pojazdów z drugiego przetargu, powinien zacząć się za 11 miesięcy.
Kiedyś była taka wersja i na niej oparł się autor profilu.
W teorii tak, ale obecnie większe są szanse na kolejny lockdown, a nie na powrót do normalności.
Tutaj się zgadzamy
Tak. Przejechał. Ale w dostawę 24 sztuk do końca maja nie wierzę.
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... do-krakowaDziś rano do zajezdni Podgórze dotarła laweta z wozem HY858. Jest to dwudziesty siódmy Stadler Tango Lajkonik w naszym mieście. W najbliższych dniach przekonamy się, czy nowy tramwaj trafi na linię, czy jednak znów będzie czekał kilka tygodni na swój debiut liniowy. Niemniej, w Siedlcach do wysyłki do Krakowa jest przygotowywane są kolejne wagony.
Po weekendziepasazer_mobilisu pisze: 12 mar 2021, 14:10 Kolejny Lajkonik został dopisany na stan zajezdni Podgórze, podwójny debiut w weekend?
https://www.facebook.com/mpkkrakow/phot ... 049257360/W poniedziałek, 15 marca na linię nr 18 (Czerwone Maki P+R – Krowodrza Górka) wyjedzie drugi już z kolei Lajkonik wyposażony w system umożliwiający jazdę bez sieci trakcyjnej. MPK SA będzie testowało to rozwiązanie w ścisłym centrum miasta między przystankami „św. Gertrudy” i „Stary Kleparz”.
To chyba logiczne, że należy przeszkolić jak najwięcej motorniczych na Stadlery, a teraz jest taka sytuacja, że jeden Lajkonik w jedną czy drugą stronę wielkiej różnicy nie robikucyk pisze: 12 mar 2021, 19:29 Znając zwyczaje jakie panują w tej firmie od wewnątrz to słowo "drugi" oznaczać będzie, że ten #RY 832 będzie kursował na "18" a #RY825 nadal będzie praktycznie służył motorniczym jako Nauka Jazdy.
Powoli idzie do przodu, choć nie zdążą 23 wagonów do końca maja dostarczyć (co też podaje inny profil na Instagramie):kucyk pisze: 12 mar 2021, 19:29 Zamiast wysyłać na "24" czy "14" aby szło to do przodu i Lajkoniki pojawiały się na kolejnych liniach to oni podmieniają na "18" i jeden z nich nadal będzie w sumie na zajezdni. Co za kretyńskie zabawy.![]()
Profil inny ale autor ten sam co na wcześniej przez Ciebie linkowanymKitek pisze: 14 mar 2021, 12:54 Powoli idzie do przodu, choć nie zdążą 23 wagonów do końca maja dostarczyć (co też podaje inny profil na Instagramie)
https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosc ... nr-14.htmlOd 15 marca na linii nr 14 (Mistrzejowice - Bronowice) będą kursować w dni powszednie trzy Lajkoniki
Gdzieś te E1+c3 musiały pójść i moim zdaniem lepiej, że zostały wysłane na "24" niż na jakąkolwiek inną linię. Wraz z dostawami kolejnych Stadlerów do zajezdni w Nowej Hucie, zapewne w końcu zastąpią te ostatnie Wiednie na "24". W dłuższej perspektywie, bardziej niepokojąca jest stała obecność NGT6 na tej linii. O ile teraz nie występują przeładowania, to przy ewentualnym nagłym powrocie pasażerów do komunikacji miejskiej, nie wyobrażam sobie tam obecności tramwajów 26-metrowych przy f~15. Nie wiadomo jednak kiedy to nastąpi, tak samo jak nie wiadomo kiedy możemy się spodziewać dostarczenia wszystkich Stadlerów.Kitek pisze: 15 mar 2021, 15:52 Szkoda, że nie pochwalą się, że na linii "24" nadal można spotkać E1+c3...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość