Re: Koronawirus COVID-19: zmiany w komunikacji miejskiej
: 19 paź 2020, 22:33
Oficjalnie zdaje się nie była podana.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Oficjalnie zdaje się nie była podana.
ZTP miało różne plany. Ja ostatnio słyszałem tego typu bzdurę że 123 miało jeździć do Podwierzbia a 158 na MP więc warto uważać słuchając takich zaufanych gości. Co jest oczywiście bzdurą, gdyż nie byłoby bezpośredniego dojazdu z Nowej Huty na Mały Płaszów.witold4 pisze: 20 paź 2020, 19:55 Witam, dzisiaj sie dowiedzialem od zaufanego goscia, ze gdyby nie obecna paddemia to 114 mialo jechac na PIASKI WIELKIE i miala powstac nowa linia 504 z MISTRZEJOWIC przez ALEJE az do RUCZAJU.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/caly- ... 38151.html– Rano dodatkowe kursy kierowaliśmy na linie tramwajowe: 3, 8 i 24 oraz autobusowe: 123, 125, 137, 138, 139 i 222 – mówi Sebastian Kowal z ZTP.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/antyc ... 38182.html– 19 października dodatkowe autobusy wykonały 39 kursów zarówno na liniach miejskich jak i aglomeracyjnych, a dodatkowe tramwaje wykonały tych kursów 10.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/ztp-n ... 38172.htmlwe wtorek wykonano dodatkowe kursy w porannym szczycie komunikacyjnym na liniach tramwajowych nr 3, 24, 50 oraz 52 oraz autobusowych: 125, 138, 144, 172, 179, 204, 222 i 304.
Osobiście zacząłbym łagodnie (powrót do f~10/20) i poczekał na dalszy rozwój wydarzeń. Cięcia takie jak na wiosnę (f~30/60) są moim zdaniem niedopuszczalne. Moim zdaniem jednak przede wszystkim należy w dużym stopniu pilnować budżetu i nie dopuścić do długów, żeby po ustaniu COVID-19 bez większych problemów finansowych powrócić do obecnej oferty brygad oraz wzkm.pasazer_mobilisu pisze: 23 paź 2020, 14:44 To że ilość pasażerów znacznie spadnie wiemy już na pewno po dzisiejszej konferencji, jakie zmiany w KMK przewidujecie?
Ja myślę że ze względu na dystans społeczny i to że ilość wzkm nie może znacznie spaść to zmiany będą niewielkie (jeśli w ogóle).
Osobiście wybrałbym drogę pomiędzy, czyli na razie na liniach, które kursują częstotliwość f~10/20. Pozwoli to na razie zaoszczędzić trochę pieniędzy, a dla pasażerów nie powinno być bardzo uciążliwe.kot_feliks pisze: 04 lis 2020, 17:13 Ja bym raczej wyciął niektóre linie, a inne zostawił jednak z w miarę wysoką f. Imho lepsze coś takiego, niż stada bezpośrednich tramwajów z f30...
Trochę komplikacji wynika z konieczności zmieniania rozkładów autobusów - tych. które są skoordynowane z tramwajami, np. na Pleszowie.fysztof pisze: 04 lis 2020, 18:05Można przypuszczać, że ograniczenia są kwestią czasu... ale to pewnie też nie jest takie 'hop-siup', że dziś ogłoszenie a jutro ograniczenie. Może od poniedziałku? f=10/20 wydaje się sensowne, tym bardziej że nie tak dawno funkcjonowało więc powinno być w miarę proste do ogarnięcia.
Dokładnie tak. Nie dość, że trzeba by wszystkie rozkłady przewieszać, to jeszcze oferta byłaby dużo gorsza. Lepiej mniej linii a częściej. Dobrze by było, żeby jednak kilka linii z 7,5 min zostało. Niech zawieszą 16, 49 i może coś przytną w międzyszczycie? 1 czy 20 w międzysczycie wystarczyłaby co 15 min. W sumie 13 w szczycie też można przyciąć do 15 min. Zarówno w Bronowicach jak i Bieżanowie zostanie mocna linia.kot_feliks pisze: 04 lis 2020, 17:13 Ja bym raczej wyciął niektóre linie, a inne zostawił jednak z w miarę wysoką f. Imho lepsze coś takiego, niż stada bezpośrednich tramwajów z f30...
A co 10 minut to nie jest często? Jeszcze 3 lata temu tylko 2 linie jeździły częściej i nikt nie narzekał na to że "3" czy "8" jeździ rzadko.fkolasa pisze: 04 lis 2020, 18:30 Dlatego podobnie jak kot feliks uważam, że powinny jakieś linie zostać z mocną częstotliwością (takie jak 1, 3, 8, 50, 52).