Kitek pisze: 24 sie 2020, 19:20
Bayer2003 pisze: 24 sie 2020, 17:55Jako częsty pasażer linii "24", jestem zmuszony uznać takie rozwiązanie za absurd. Przed marcem przy f~15 linia ta (wprawdzie ze sporymi napełnieniami) wyrabiała na taborze E1+c3. Po zmianie częstotliwości na f~10, na linię tą spokojnie w dalszym ciągu starczy taki tabor (ewentualnie NGT8/STL/126N).
Widocznie obawiają się że na Kurdwanowie i ciągu bronowickim będą wysokie napełnienia stąd takie rozwiązanie jest rozważane.
W duże napełnienia na Kurdwanowie wątpię. Będzie tam w końcu "50" (owszem, f~10, jednak z najdłuższym taborem), "24" (również f~10 do centrum) i "6" (f~20 przez Krakowską jakby ktoś potrzebował). W skrócie mamy 15 kursów/h, co w porównaniu do marca (16 kursów/h) jest zmianą praktycznie niezauważalną. Ciąg bronowicki z pewnością jest w gorszej sytuacji, jednak osobiście problem tam rozwiązałbym taborem 32m na "8", "13" oraz "14".
Kitek pisze: 24 sie 2020, 19:20
Bayer2003 pisze: 24 sie 2020, 17:55Trójskłady należy moim zdaniem skierować tam, gdzie naprawdę będą one potrzebne. Moi kandydaci poza "52"? Uważam, że ufoki znacząco wspomogłyby linie takie jak "44", "18" oraz "10" (ta ostatnia raczej odpada ze względu na Ptaszyckiego).
"44" ciekawy pomysł. Reszta linii powinna dać radę w 32m. Tak naprawdę obecna dyskusja to jak wróżenie z fusów, zobaczymy za kilka/kilkanaście dni jak to w praktyce będzie
To prawda, nie należy się jednak spodziewać znacznego wzrostu zainteresowania daną linią, więc raczej ufoki należy rozważać tam, gdzie do tej pory były 32m. Co do "44" - sam nie wiem czy to dobry pomysł, jednak "4" z f~20 nie brzmi zbyt dobrze i przydałoby się jej na prawdę solidne wsparcie.
Kaszmir pisze: 24 sie 2020, 19:49
"44" nawet do Bronowic starczało w E1+c3, a co dopiero do Dworca Towarowego.
Pamiętaj, że "4" miała wówczas f~15, więc nie było jej potrzebne aż tak mocne wsparcie, jak to (prawdopodobnie) będzie po wakacjach.
Zieleńczanin pisze: 24 sie 2020, 20:05
Kaszmir pisze: 24 sie 2020, 19:49
"44" nawet do Bronowic starczało w E1+c3, a co dopiero do Dworca Towarowego.
Jechało dosłownie minutę za "14", nic dziwnego
Ahh, słynna koordynacja. Mam nadzieję, że przy f~10/20 uda się uniknąć jazd stadnych, ponieważ przy tej częstotliwości byłoby to mocno niezdrowe dla całego systemu.
Kitek pisze: 24 sie 2020, 21:41
Kaszmir pisze: 24 sie 2020, 19:49"44" nawet do Bronowic starczało w E1+c3, a co dopiero do Dworca Towarowego.
Zieleńczanin pisze: 24 sie 2020, 20:05Jechało dosłownie minutę za "14", nic dziwnego
Chyba wszyscy jesteśmy zgodni, że "44" powinno jeździć do Bronowic Małych tworząc takt z "4", dzięki czemu można byłoby "odciąć" linię "14" od taktu z "4".
"4" powinna tworzyć takt zarówno z "44" (odcinek Centrum-Huta), jak i "14" (odcinek Bronowice-Centrum). Musiałoby to jednak oznaczać stadną jazdę na odcinku Rondo Mogilskie-Stary Kleparz, więc ktoś niestety będzie musiał być stratny na takcie.
GoMeZz391 pisze: 24 sie 2020, 21:52
44 Bronowice, 14, 4 BM jak dawniej. Wtedy 4 i 44 naprzemiennie.
Również byłbym zwolennikiem takiego rozwiązania, jednak czy mimo niskiej częstotliwości znajdą się na takie rozwiązanie pieniądze?
Lw25 pisze: 25 sie 2020, 0:50
Jakby "44" jeździło do Bronowic Małych, to wtedy nie ma sensu, żeby miało numer "44". Już wtedy lepiej zrobić z niej wariant "4".
Na "44" na BM nie ma raczej szans. Ponadto numeracja 4x jest moim zdaniem bardziej odpowiednia - poza inną trasą linia jeździ w godzinach szczytu. Dwa razy więcej kursów w szczycie niż podczas reszty dnia, na dodatek połowa z nich z inną końcówką? Jak dla mnie byłby to spory chaos.
PS. Czy już nieco nie odeszliśmy od tematu stopiątek?