Re: 04.09.2023
: 04 wrz 2023, 16:44
Ale to nie rozwiązuje problemu. Obecnie jest 20 kursów/h i jest możliwość zwiększenia? Czy dołożenie kolejnej linii spowoduje kolejne problemy?
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Czytałeś post wyżej?
HG931 też już na "52".M0096 pisze: 04 wrz 2023, 15:16 Wygląda na to, że rozpoczęło się ściąganie Krakowiaków z "18". Np. HG923 trafił na "52". Za to na "18" pojawiło się trochę Lajkoników i NGT8.
Tak, na "196" jest elektryk DE630. Na "433" DE604.Justforfun pisze: 04 wrz 2023, 11:10 Na szczytowych 143, 153, 475 i chyba 196 były krótkie elektryki czyli wg zapowiedzi. Na 503 znów bez elektryków na całodziennych brygadach. Zapewne przeszły na wzmocnione 179 i dwurazówki na 164.
Ja bym wydłużył "5" jako 3 linię w kolejnym kierunku. Wasze propozycje wydłużenia nie są atrakcyjne dla pasażerów. Bo czy to będzie "17" czy "19" to zarówno jedna jak i druga pojedzie do tej samej końcówki co od dziś kursujące: "18" (Czerwone Maki) czy "50" (Borek Fałęcki). Byłyby to takie linie dublety. Bezsensowne.
Na "107" też są elektryki (ale to już tak jest od kilku tygodni). Zaś dzisiaj ponownie widziałem testowego Solarisa na "204".
1. Zatrzymania z powodu wywalania podstacji były dwa - jedno o 8.00 (trwało jakieś 40-50 minut), a kolejne o 11.00 (krótsze ok.15-20 minut). Tak więc skoro były DWA zatrzymania w odstępie niecałych 2 godzin, to chyba coś musi być nie tak.michasss pisze: 04 wrz 2023, 16:57 Swoją drogą, skoro tylko pierwsze zatrzymanie było spowodowane wywaleniem podstacji, a te kolejne miały już inną przyczynę, to czy faktycznie Krakowiaki są aż takim problemem? Skoro tyle godzin dawały radę, teraz w sumie też, bo z pętli zjeżdżają te, które tam utknęły przez zerwanie sieci, no i do pętli dojeżdżają ciągle te Krakowiaki, które jeszcze nie zniknęły z 18, to czy to jest rzeczywiście tak ogromny problem, że wymaga pozbawienia Górki tych właśnie tramwajów z wszystkich brygad? Lajkoniki będą zabite po dach.
Z pewnością podstację dałoby się ogarnąć, jednak... linie "24" i "52" taboru 40m+ potrzebują i jeżeli obsadzimy je w pełni takim taborem, nic już nie zostanie (no może jedna brygada). Na "18" i "50" trzeba zakupić nowy ponad 40-metrowy tabor, widząc problemy z PESAmi, najlepiej mniej prądożerny przy rozruchu.michasss pisze: 04 wrz 2023, 16:57 Skoro tyle godzin dawały radę, teraz w sumie też, bo z pętli zjeżdżają te, które tam utknęły przez zerwanie sieci, no i do pętli dojeżdżają ciągle te Krakowiaki, które jeszcze nie zniknęły z 18, to czy to jest rzeczywiście tak ogromny problem, że wymaga pozbawienia Górki tych właśnie tramwajów z wszystkich brygad? Lajkoniki będą zabite po dach.
To napisz to trochę innym stylem - np. "stan na godzinę 6:00 - na miasto wyjechało XX wagonów Stadler, YY bombardierów oraz ZZ wagonów Pesa". A nie, że od razu zaatakowałeś MPK, że - tu cytuję twoje słowa z godz. 6:27:kucyk pisze: 04 wrz 2023, 10:32 Czy Ty człowieku wiesz co piszesz? Jak mam weryfikować coś co piszę godzinę czy dwie wcześniej? Pisałem to co o konkretnej porze widziałem.![]()
To jest wprowadzanie w błąd?![]()
Zastanów się najpierw zanim coś naskrobiesz zamiast kogoś atakować.
Więc jest to wprowadzanie w błąd - bo w taki sposób to napisałeś, jakby to były WSZYSTKIE wagony wypuszczone tego dnia i więcej już się nie pojawi do wieczora.Dla przykładu podam, że na dzień dziejszy w posiadaniu ma ok. 90 wagonów marki Stadler a na mieście jest wysłane do obsługi linii raptem 50 kilka wozów Lajkonika.Z innym taborem procentowo jest podobnie. Jak dla mnie to jest skandal.