Re: Autosan SanCity M09LE
: 17 cze 2025, 11:39
Krakowskie blachy, czy nadal te tymczasowe Podkarpackie?
Sterownik Trapeze czy SRG-6000P?
Krakowskie blachy, czy nadal te tymczasowe Podkarpackie?
Z filmiku wychodzi, że na razie dziura tam jest.fubukiers pisze: 17 cze 2025, 11:39 Krakowskie blachy, czy nadal te tymczasowe Podkarpackie?
Sterownik Trapeze czy SRG-6000P?
https://mpk.krakow.pl/artykul/2687/krak ... ami-euro-5W środę, 9 lipca do floty MPK w Krakowie dołączyło osiem nowych midi autobusów marki Autosan. W porównaniu do innych kontraktów krakowskiego przewoźnika liczba nowych pojazdów nie jest może imponująca, ale pozwala na wycofanie z ruchu ostatnich egzemplarzy autobusów spalinowych z silnikami Euro 5.
Wyjechały na linie:Mikix pisze: 09 lip 2025, 14:55 https://mpk.krakow.pl/artykul/2687/krak ... ami-euro-5
MPK na swojej stronie potwierdziło wprowadzenie do ruchu nowych Autosanów, więc dzisiaj pożegnaliśmy najstarsze Autosany z Woli.
A Solarisy 12 III z 2012 i 2013 roku oraz stare Citara to są niby EURO 6?W porównaniu do innych kontraktów krakowskiego przewoźnika liczba nowych pojazdów nie jest może imponująca, ale pozwala na wycofanie z ruchu ostatnich egzemplarzy autobusów spalinowych z silnikami Euro 5.
Trapeze nie ma. Sterownik to SRG6000. Przynajmniej oficjalnie, bo kierowcy z Woli dostali instrukcję obsługi właśnie do tego.fubukiers pisze: 09 lip 2025, 17:29 Jakie sterowniki mają te autosany? SRG-6000P (w obudowie SRG-7000P) czy Trapeze?
Właśnie jadę DA154 na 203 i ma tradycyjny automat, na kartę. Wygląda na nowy, a nie przerzut z innego wozu.Cyjan pisze: 09 lip 2025, 18:42 O, nie mają mery w środku? Spodziewałam się że wszystkie nowe wozy będą mieć chociaż jedną.