Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
-
- Pasażer
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 lis 2024, 20:18
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
122/422 ma 4 brygady plus jedna na 131 lub 141/181 i będzie ok. Co najwyżej na najbardziej obciążonym odcinku Cichy Kącik-Krowodrza Górka trzeba dodać 402, bo jednak Autosan z mniejszą ilością drzwi jest za mały. Między Kasztanową, a Bielanami potoki wystarczają na Autosany.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Super. Wychodzi kolejny kwiatek z tym przetargiem. Zamówili pojazdy na zlecenie ZTP ale nikt nie pofatygował się aby sprawdzić czy są jakieś przeszkody na trasach linii które miał obsługiwać Mobilis. Gratulacje.
Zaraz okaże się, że połowa linii będzie musiała być "pod skrzydłami MPK".
Oczywiście nikt żadnej odpowiedzialności nie ponosi bo i po co? Przecież wszystko jest OK - problemów nie ma żadnych (tak pewnie nam będą wciskać).


Zaraz okaże się, że połowa linii będzie musiała być "pod skrzydłami MPK".

Oczywiście nikt żadnej odpowiedzialności nie ponosi bo i po co? Przecież wszystko jest OK - problemów nie ma żadnych (tak pewnie nam będą wciskać).


- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1566
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Czy to oznacza, że będzie obsługiwana pojazdami 12m?Kaszmir pisze: 19 lis 2024, 11:05 Potwierdzam, ze "102" problemem jest jednak wiadukt na Łobzowie. Od stycznia linia przechodzi do MPK.
Nie karmić troli 

-
- Znawca
- Posty: 167
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Co w takim razie MPK odda 122/422 + 100/101?
Ex kierowca MPK, PW.
Aktualnie: Kierowca KMŁ / o. Tarnów.
Aktualnie: Kierowca KMŁ / o. Tarnów.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
A czemu zakładacie że 122/422 dla Mobilisa? Spaprano sprawę kupując autobusy co się nie zmieszczą pod wiaduktem w Łobzowie i w nagrodę mają dostać pracę pod nosem?
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Kaszmir pisze: 19 lis 2024, 11:05 Potwierdzam, ze "102" problemem jest jednak wiadukt na Łobzowie. Od stycznia linia przechodzi do MPK.
To niby szczegół, ale...kucyk pisze: 19 lis 2024, 11:26 Super. Wychodzi kolejny kwiatek z tym przetargiem. Zamówili pojazdy na zlecenie ZTP ale nikt nie pofatygował się aby sprawdzić czy są jakieś przeszkody na trasach linii które miał obsługiwać Mobilis. Gratulacje.![]()
Zaraz okaże się, że połowa linii będzie musiała być "pod skrzydłami MPK".![]()
Oczywiście nikt żadnej odpowiedzialności nie ponosi bo i po co? Przecież wszystko jest OK - problemów nie ma żadnych (tak pewnie nam będą wciskać).![]()
![]()
Kiedyś Solarisy z rurą wydechową na dachu tam miały ten sam problem, więc problem powinien być już rozpoznany. Ktoś nie połączył kropek, komuś umknęło. Drobny błąd, ale dość istotny w skutkach.
Może nic nie odda, bo jak odda to zaś mogą jeździć autobusy widmo

Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
No właśnie. Przecież od początku było wiadomo jakie linie wchodzą do przetargu.Filip pisze: 19 lis 2024, 12:16 A czemu zakładacie że 122/422 dla Mobilisa? Spaprano sprawę kupując autobusy co się nie zmieszczą pod wiaduktem w Łobzowie i w nagrodę mają dostać pracę pod nosem?
-
- Pasażer
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 lis 2024, 20:18
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Filip. Przecież na 102 może wyjeżdżać Wola, nikt nie każe Bieńczycom tam jeździć. Ale nie musi być to 122/422, znajdź 5 brygad i tyle.
Może być 156, 433, 224, 255, 284 jak chcesz wysyłać Mobilsa daleko, a linie mają mało kursów, to nawet lepiej, jakby zdarzyło się nie wyjechać z braku obsady.
Na 156 i 433 to było prace dwurazowe, na pozostałych zmiany w Borku, Centrum JP II i Nowy Bieżanów. Podobna odległość, jak z Krowodrzy.
Może być 156, 433, 224, 255, 284 jak chcesz wysyłać Mobilsa daleko, a linie mają mało kursów, to nawet lepiej, jakby zdarzyło się nie wyjechać z braku obsady.
Na 156 i 433 to było prace dwurazowe, na pozostałych zmiany w Borku, Centrum JP II i Nowy Bieżanów. Podobna odległość, jak z Krowodrzy.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Na plus przynajmniej to, że linia będzie widoczna w aplikacji i będzie można kontrolować jej spóźnienie...nizszecenybiletow pisze: 19 lis 2024, 11:08 122/422 ma 4 brygady plus jedna na 131 lub 141/181 i będzie ok. Co najwyżej na najbardziej obciążonym odcinku Cichy Kącik-Krowodrza Górka trzeba dodać 402, bo jednak Autosan z mniejszą ilością drzwi jest za mały. Między Kasztanową, a Bielanami potoki wystarczają na Autosany.
Jeśli chodzi o wozy to 12 m też powinny dać radę, tylko trzeba by zlikwidować tę nawrotkę na Zakamyczu! Napełnienia na Woli Justowskiej potrafią być spore w "godzinach szczytu". Linia ma też spore napełnienia w pogodne weekendy, jako dojazd do Lasu Wolskiego.
Natomiast co do 402, to jestem bardzo sceptyczny, bo specjaliści z Wielopola zaraz rozmontują linię na drobne i będzie figa a nie autobus...
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
MPK jeździło przecież 734 wozami 12m w tamtych rejonach, więc nie ma problemu z gabarytami
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
A 734 nie bylo czasem obsługiwane mniejszymi pojazdami?
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Były okresy, że jeździły 12m, a później autosany
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
W ostateczności 12m na Zakamyczu da radę. Z pewnością lepsze to niż upychać ludzi do Autosana. Na Zakamyczu to może by wystarczyło, ale na reszcie odcinków to zdecydowanie za mało. Przydałby się przetarg na ~10m 3-drzwiowe pojazdy, skoro transfer do MPK jest już pewny.
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Odbiegając od meritum nie wydaje wam się że nowe Many na Makuszyńskiego myte są przysłowiową szczotą?
Re: Przetarg na obsługę linii autobusowych 2024 [Mobilis - dyskusja o nowej umowie 19.10.2024]
Nie ma tam jeszcze myjni więc to jest jedyny sposób żeby "jako tako" wyglądały.Arni pisze: 21 lis 2024, 11:08 Odbiegając od meritum nie wydaje wam się że nowe Many na Makuszyńskiego myte są przysłowiową szczotą?