Strona 32 z 32

Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta

: 14 lis 2025, 16:24
autor: kucyk
Kojak pisze: dzisiaj, 16:20 Przed skrzyżowaniem to się tak rozpędzi....
I tak i nie. Ale zawsze te kilkanaście (kilkadziesiąt) metrów wcześniej zacznie się rozpędzać (po przejechaniu skrzyżowania) lub później hamować (przed wjazdem na skrzyżowanie).

Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta

: 14 lis 2025, 16:30
autor: Kojak
I ile sekund zyska? 3 - 4?

Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta

: 14 lis 2025, 17:37
autor: Jelczyk
Kojak pisze: dzisiaj, 16:30 I ile sekund zyska? 3 - 4?
No dokładnie. A później byłby płacz, że nie ma łuków i przy remoncie czy zatrzymaniu wszystko stoi bo nie można skręcić na pętlę Tauron lub pojechać przez JP II.

Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta

: 14 lis 2025, 18:58
autor: clash
kucyk pisze: dzisiaj, 16:19 A o ograniczeniach prędkości Waść Pan słyszał? Zawsze jeden kierunek łuków mniej to szybszy przejazd przez skrzyżowanie rozjazdów.
Słyszałem. Ale nie sądzę aby dało się to skrzyżowanie przejechać bez zatrzymania przed sygnalizatorem. Więc bez zwrotnic i tak byś się wiele bardziej nie rozpędził.

Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta

: 14 lis 2025, 19:34
autor: Wojciech
Za kilka(naście) lat ktoś zauważy, że tramwaj na Lema to nie taki głupi pomysł i znów całe skrzyżowanie trzeba będzie rozwalać, by dorobić brakujące relacje skrętne :D

Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta

: 14 lis 2025, 20:03
autor: Jelczyk
Wojciech pisze: 33 min temu Za kilka(naście) lat ktoś zauważy, że tramwaj na Lema to nie taki głupi pomysł i znów całe skrzyżowanie trzeba będzie rozwalać, by dorobić brakujące relacje skrętne :D
Zapewne tak będzie. Ale dzięki temu będą cięcia i oszczędności 😁😁😁