No ZTP próbował to naprawićKaszmir pisze: 29 wrz 2023, 19:19 No niestety, podobnie było z rozcięciem "192" - środkowy odcinek pożera więcej brygad![]()


No ZTP próbował to naprawićKaszmir pisze: 29 wrz 2023, 19:19 No niestety, podobnie było z rozcięciem "192" - środkowy odcinek pożera więcej brygad![]()
Żadne Kliny Kobierzyńskie, bo to nikomu by nic nie mówiło i każdy "wyśmiałby" zasadność takiej nazwy. Jeśli coś zmieniać, to tylko na "Kliny Zacisze", bo taka nazwa osiedla/tej części Klinów tam funkcjonuje od lat, a obecny przystanek Kliny Zacisze zmienić na Korpala lub Krygowskiego.Zorza Polarna pisze: 27 wrz 2023, 0:27 Połowa osiedla leży zgodnie z historycznymi mapami w Kobierzynie więc można byłoby zmienić nazwę na Kliny Kobierzyńskie czy coś. Tylko że zapewne większość mieszkańców może nie zdawać z tego sprawy. "Łąki na Klinach" to tak naprawdę część pól doliny Kobierzyńskiej. Więc sądzę że nazwy pętli dla świętego spokoju nie ruszać![]()
![]()
![]()
139 z F7.5 miało 24 brygady, teraz 132+139+199 mają tyle samo brygadAd7 pisze: 29 wrz 2023, 14:40 Tak sobie teraz spojrzałem i zadałem sobie pytanie: Czy właśnie MPK rozwaliło 139 po trasie Kombinat - Mydlniki które powinno mieć f7,5/10 na 3 linie: 132,139,199, po to aby jechały "na wspólnym odcinku"? Czy to właśnie ma sens i czy w tygodniu te 3 linie nie pobierają teraz więcej brygad niż wcześniejsze 139?
W Mydlnikach doszło jeszcze "164". Nie tak łatwo zatem przeliczyć brygady. Niemniej czarów nie ma, jeśli na środkowym odcinku jest więcej kursów, to musiała dojść jakaś brygada albo parę. Dawcą generalnie jest Górka Narodowa gdzie część autobusów została zastąpiona przez tramwaje.Scania_9640 pisze: 30 wrz 2023, 10:30139 z F7.5 miało 24 brygady, teraz 132+139+199 mają tyle samo brygad
To Kaszmir, musisz popełnić jakiś artykuł o wzmocnieniu "139" i "502" i lecimy z tym do jakichś mediów. Ty jesteś dobry w dogłębnej analizie rozkładów i brygadKaszmir pisze: 29 wrz 2023, 23:14 Na szczęście wycofali się ze skrócenia "192". Ta linia była optymalna w formie "292" z Dworca Głównego do lotniska, skracanie jej z którejkolwiek strony ją od tego optimum oddala
Zastanawiam się co dalej ze "189". Końcówka na Nowym Kleparzu jednak nie pasuje, trasa urywa się "w połowie drogi". Podoba mi się pomysł Forumowiczów by skierować ją kiedyś przez Wrocławską, no jednak te korki są ograniczeniem.
Z drugiej strony, zostawienie "502" z f15 jest po prostu nieakceptowalne. Może faktycznie "189" powinno zostać wchłonięte by "502" znów miało f7,5. Kwestia obsługi Placu Centralnego, najwyżej kursy by się rozdzielały na te pół przystanku (połowa do Al. Przyjaźni, połowa do Pl. Centralnego). Tylko jakoś zapewnić w zamian połączenie Pilotów z Alejami bo ludzie o to walczyli.
No to może przystanek na Pilotów dla 501/511?Kaszmir pisze: 29 wrz 2023, 23:14Tylko jakoś zapewnić w zamian połączenie Pilotów z Alejami bo ludzie o to walczyli.
Jest to jakieś rozwiązanie i do tego najtańsze, choć już go próbowano - na początku 2016 (zanim powstało "511" i zanim skierowano "192" do Huty) dodano przystanek "Narzymskiego" dla "501". Jednak to nie siedziało, ta linia ma niezłe przyspieszenie od Miechowity do ronda Mogilskiego i to dodatkowe zatrzymanie jakoś tak gryzło. Wycofano się z tej zmiany jesienią 2016, właśnie gdy "192" trafiło do Czyżyn.
I jeszcze w niedziele dalej "138", "168" i "172" mają f30
Mam pewien pomysł...kot_feliks pisze: 01 paź 2023, 15:35 - ale przede wszystkim braku jakichkolwiek działań, aby autobusy nie utykały w korkach. Zero, totalnie zero, totalnie nic.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości