Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
: 18 maja 2023, 11:01
Tylko pytanie czy to jest przypisane do trasy czy do numerka? ... jak do trasy to jak zmienią trasę to i tak mogą chcieć zwrot dotacji, a jak do numerka to można zmieniać numerki?
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Ciekawe czy jak kupowali i nadal kupują nowe tramwaje: NGT6, NGT8, Krakowiaki, Stadlery to też podawali trasy, numery na których będą kursować?suchy pisze: 18 maja 2023, 10:54 Jeśli MPK ogłasza przetarg na zakup nowych autobusów ze środków unijnych, to zwykle trzeba w nim wpisać, na jakich liniach będą kursować te autobusy (patrz poprzedni przetarg na elektryki na 144, 173, 179 i 503). Jak potem MPK nie wyśle wozów na wskazane linie, to UE może nakazać zwrot dotacji - bo jest wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem.
Czasem pojawia się na TeleBus'ielolek-12 pisze: 18 maja 2023, 9:42 Czy Karsan obecnie wykorzystywany do obsługi linii 700, normalnie tj. przed i po remoncie KJ jest gdzieś wykorzystywany czy stoi jako rezerwa dla 176?
Czemu zawsze przekręcasz to co ktoś powiedział? Przecież jak byk wyraźnie napisałem, że chodzi o AUTOBUSY, a nie tramwaje:kucyk pisze: 18 maja 2023, 14:29 Ciekawe czy jak kupowali i nadal kupują nowe tramwaje: NGT6, NGT8, Krakowiaki, Stadlery to też podawali trasy, numery na których będą kursować?![]()
Ja osobiście o niczym takim nie słyszałem. Może ktoś inny coś więcej na temat wie? Podzielcie się informacjami.
https://mpk.krakow.pl/pl/aktualnosci/ne ... znych.htmlNowe autobusy elektryczne [...] Będą wykorzystywane na czterech liniach 144, 173, 179 i częściowo 503 kursujących przez Aleje Trzech Wieszczów
Owszem, ale pytanie było dlaczego podali do przetargu te, a nie inne linie.suchy pisze: 19 maja 2023, 0:33 Jeśli podali wtedy w przetargu KONKRETNE NUMERY LINII, to choćby się waliło i paliło, to autobusy zakupione z tego konkretnie przetargu muszą przez wskazany (w umowie z UE) okres kursować na wskazanych liniach.
I tak, i niesuchy pisze: 18 maja 2023, 10:54 Jeśli MPK ogłasza przetarg na zakup nowych autobusów ze środków unijnych, to zwykle trzeba w nim wpisać, na jakich liniach będą kursować te autobusy (patrz poprzedni przetarg na elektryki na 144, 173, 179 i 503). Jak potem MPK nie wyśle wozów na wskazane linie, to UE może nakazać zwrot dotacji - bo jest wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem.
No to wiadomo, że jak podali sobie konkretne linie, to mają problem w okresie trwałości projektu. Dlatego tak jak pisałem, w tamtym przetargu na elektryki zamiast wskazywać te konkretne cztery linie 144, 173, 179 i 503, mogli bardzo ogólnie wpisać, np. "autobusy będą jeździły na liniach kursujących przez ATW".kot_feliks pisze: 19 maja 2023, 8:26 We wniosku trzeba podać konkretne wskaźniki, mierzalne ilościowo na bazie konkrety danych.
Niemniej wskaźniki wymyślasz sobie samJak podajesz konkretne linie, no cóż, to musisz się z tym bujać. Ale to, ze podałeś konkretne linie, to był jedynie Twój wybór
Też podejrzewam, że tak sądzili. Myślę, że sama decyzja by zgłosić linie jadące Alejami była słuszna. Natomiast jak zwykle położono wykonanie bo zanim zgłosili jakąś linię, powinni ją przejechać i sprawdzić czy to co piszą, ma jakikolwiek sens. Zgłaszanie trasy na której elektryki się nie mieszczą jest absurdem. Zamiast "164", można było zgłosić inną, może np. "194".Ydhflx pisze: 19 maja 2023, 13:06Moim zdaniem w MPK uznali, że o pieniądze ciężko, i gdyby wpisali takie 139 albo 502 to mogliby pieniędzy nie dostać. W końcu to właśnie na alejach są zawsze największe przekroczenia normy, więc tam wskaźniki na pewno wyjdą najlepsze.