Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
: 04 gru 2024, 20:57
Miejmy nadzieję, że "126" pozostanie na Os. Podwawelskim, szczególnie jeśli "2x9" wróci na Salwator.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Dziwny to postulat, obecnie 192 i 152 wystarczają. Dzielnica powinna zabiegać o dodatkowe przystanki dla linii 300 - w Olszanicy: ul. Leśmiana oraz w centrum Woli Justowskiej. Nie zdziwię się, że ostatnio w wywiadzie dla lovekrakow mowa o ograniczaniu linii KMK na Woli Justowskiej to cięcia właśnie na 192. Poza wybranymi kursami 192 między Olszanicą a Borami nie ma takiego napełnienia.Wnioskuje się o zwiększenie częstotliwości kursowania linii nr 192 do pętli Olszanica
Bory, w szczególności w godzinach szczytów komunikacyjnych.
W poście jest zrzut ekranu z Uchwałą Rady Dzielnicy, w której jest uzasadnienie (tu: pkt 5). Pasażerowie skarżą się na punktualność i wypadające kursy "152". W takim przypadku "192" bywa jedynym ratunkiem, jednak obecnie na odcinku za Chełmem ma jedynie f30/40. Myślę, że w wydłużeniu chodzi głównie o Mieszkańców z odcinka Chełm - Cmentarz Olszanica.
Ludzie walczyli o powrót "152" do Olszanicy to linia zapewnia połączenie z I obwodnicą i rondem Mogilskim.mkm3 pisze: 05 gru 2024, 12:59Więc może poprzednia wersja w wykonaniu ZTP, czyli 152 do Chełmu, a 192 do Olszanica Cmentarz nie była taka zła, z powodu właśnie korków.
To może skrócić 192 do Chełmu, a linii 300 dodać niektóre lub wszystkie przystanki pomiędzy Chełmem a Borami. W wielu miastach, szczególnie w Warszawie linie pośpieszne na początku trasy stają na prawie każdym przystanku, a następnie jest transfer do centrum.Kaszmir pisze: 05 gru 2024, 12:15 W poście jest zrzut ekranu z Uchwałą Rady Dzielnicy, w której jest uzasadnienie (tu: pkt 5). Pasażerowie skarżą się na punktualność i wypadające kursy "152". W takim przypadku "192" bywa jedynym ratunkiem, jednak obecnie na odcinku za Chełmem ma jedynie f30/40. Myślę, że w wydłużeniu chodzi głównie o Mieszkańców z odcinka Chełm - Cmentarz Olszanica.
Nie przejdzie to w obecnym ZTP, gdyż wg rozumowania urzędu jest 300 to linia turystyczna na lotnisko, a potoki miejskie powinny być od lotniskowych (kwestia tego, że pracownicy lotniska mieszkają w mieście i wioskach obok jest w tym wypadku nieistotna, bo nie są turystami).nizszecenybiletow pisze: 05 gru 2024, 20:11 To może skrócić 192 do Chełmu, a linii 300 dodać niektóre lub wszystkie przystanki pomiędzy Chełmem a Borami. W wielu miastach, szczególnie w Warszawie linie pośpieszne na początku trasy stają na prawie każdym przystanku, a następnie jest transfer do centrum.