Re: STADLER Tango Lajkonik/Lajkonik II Kraków
: 13 lip 2022, 16:44
Wiadomo jaki numer?suchy pisze: 13 lip 2022, 13:19 W zajezdni Podgórze od strony Rzemieślniczej manewruje właśnie laweta z kolejnym Lajkonikiem![]()
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Wiadomo jaki numer?suchy pisze: 13 lip 2022, 13:19 W zajezdni Podgórze od strony Rzemieślniczej manewruje właśnie laweta z kolejnym Lajkonikiem![]()
RY875 wraca po testach do fabryki
Potwierdzam, do Siedlec pojechał pierwszy z tramwajów Lajkonik 2, który przechodził tutaj homologację – mówi nam Marek Gancarczyk, rzecznik prasowy MPK. – On nie jest jeszcze przez nas odebrany, odbywał w Krakowie wszystkie testy i z tego co wiemy, przeszedł je pozytywnie. Stadler zdecydował jednak o tym, że tramwaj na razie wraca – tłumaczy.
Jak mówi, niezależnie od tego, że producent zamierza wykonać jeszcze prace przy pierwszym egzemplarzu, przygotowywana jest dostawa drugiego, który ma trafić do Krakowa w najbliższych dniach.
Mija prawie miesiąc od powrotu RY875 do fabryki.Łukasz pisze: 17 lip 2022, 10:32 Pierwszy z nowych Lajkoników wrócił do producenta
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/pierw ... 46902.html
Z fabryki Stadlera do Krakowa wyrusza właśnie laweta z nowym Lajkonikiem II. To pierwszy odebrany przez MPK tramwaj z 60, które zostały zamówione. Nowe tramwaje zastąpią wagony z wysoką podłogą. Wszystko po to, aby poprawić komfort podróży pasażerom oraz komfort pracy naszych motorniczych.
Ale o co chodzi? Że numer nie po kolei? Elektryk w tamtym roku też pierwszy nie przyjechał DN007, tylko DN021
HY708pasazer_mobilisu pisze: 22 sie 2022, 5:27 Dotarł a jego numer to 708?![]()
https://www.facebook.com/11843936483580 ... uGewHyitl/
Według opisu będzie przygotowywany do wysłania na linie czyli ma już homologację i może wyjechać w ciągu tygodnia?![]()
Przede wszystkim o to, że według plotek miał to być ten sam Lajkonik, który już był w Krakowie.
Ale do czego tutaj szkolić? Przecież wagon jest taki sam jak poprzedni, raczej nie wywrócili pulpitu w kabinie do góry nogami, ani nie poprzenosili bezpieczników na sufit czy pod podłogę, żeby motorowi musieli się od nowa wszystkiego uczyć co gdzie i jak przełączyćkomunikacjakrk pisze: 22 sie 2022, 8:40 HY708
A co do wyjazdu to nieprędko, pierw rozpoczną się szkolenia motorniczych, mechaników i zaplecza.
Są osobne szkolenia na Tango II. Niestety ktoś u góry miał taki kaprys. W GT8 też na każdą wersję było osobne szkolenie.suchy pisze: 22 sie 2022, 10:54 Ale do czego tutaj szkolić? Przecież wagon jest taki sam jak poprzedni, raczej nie wywrócili pulpitu w kabinie do góry nogami, ani nie poprzenosili bezpieczników na sufit czy pod podłogę, żeby motorowi musieli się od nowa wszystkiego uczyć co gdzie i jak przełączyćNa Bombardiery też przecież nie ma osobnych szkoleń na I, II i III serię, tylko ogólnie na NGT6.