Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 20 mar 2021, 22:09
Jako chyba największy na tym forum przeciwnik uffoków, również bardzo się cieszę z wczorajszego rozdziału taboru. Liczę, że podgórskie uffoki ulegną rozpięciu lub "mądrej selekcji" (czyli zostaną tylko te egzemplarze, które są w stanie jeździć bezawaryjnie).Bayer2003 pisze: 20 mar 2021, 21:08 Jako chyba największy na tym forum zwolennik ufoków, bardzo cieszę się z wczorajszego rozdziału taboru. Po pierwsze - widać, że problem został zauważony i tramwaje te (prawdopodobnie) zostaną wzięte do naprawy.
Jest to oczywiste, że zniknie NGT6 z tej linii - został już tylko jedenBayer2003 pisze: 20 mar 2021, 21:08Co do "24" - tutaj również nie dowiedziałem się czy NGT6 znikną docelowo z tej linii.

Już widzę tę radość pasażerów linii z wysoką podłogą, że na szczytówkach "52" śmigają wozy niskopodłogowe...Bayer2003 pisze: 20 mar 2021, 21:08I tutaj dochodzimy do najciekawszej informacji z tej odpowiedzi (mimo że moje pytanie wcale tego nie dotyczyło) - skoro MPK wspomniało, że częstotliwość kursowania linii "52" jest obecnie ograniczona, wynika z tego że w przyszłości jest szansa na jej powrót do f~5. Myślę, że jest to bardzo ciekawa informacja dla pasażerów tej linii, gdyż przy tej częstotliwości mogłyby na niej kursować tak naprawdę wyłącznie STL oraz NGT8, co rozwiązałoby prawie wszystkie problemy taborowe.
To, że na Kurdwanowie zawsze było eldorado i nadmiar dobrobytu, nie znaczy, że tak musi być zawszeBayer2003 pisze: 20 mar 2021, 21:08Generalnie jednak informacje te nie są zbyt ciekawe, a najgorsze chyba dla ciągu kurdwanowskiego.

Zwłaszcza, że jeżdżąc "11" 2 tygodnie temu przez Zajezdnię Podgórze było widać ile niskaczy w weekend stoi bezczynnie...pasazer_mobilisu pisze: 20 mar 2021, 21:49 W sumie nie dziwię się, że nie chce im się z każdą pojedynczą osobą dyskutować o rozdziale taboru, ale może gdyby nie chowanie niskaczy po zajezdniach to takich maili byłoby mniej?