230

210

Wtedy 268 zyskuje trochę na czasie, bo odpadają wjazdy kieszeniowe do Ujazdu, Ujazd i Brzezie zachowują dojazd do Krakowa oraz Zabierzowa a przy okazji można wtedy wyprostować 258 tak jak pisał GoMeZz391
258 raczej musi zostać na tej trasie co jest, gdyż są potoki od strony Aleksandrowic do Lidla w Zabierzowie czy szkoły w Rzasce.dominQ92 pisze: 26 lut 2023, 5:00 A gdyby tak wydłużyć 230? A w zasadzie utworzyć parę linii pokroju 111/161?
230BRONOWICE MAŁE - po trasie 230 - Ujazd Pętla - Brzezie - Zabierzów Młyn - Zabierzów Kmity - po trasie 258 - BRONOWICE MAŁE
210BRONOWICE MAŁE - po trasie 258 - Zabierzów Kmity - Zabierzów Młyn - Brzezie - Ujazd Pętla - po trasie 230 - BRONOWICE MAŁE
Wtedy 268 zyskuje trochę na czasie, bo odpadają wjazdy kieszeniowe do Ujazdu, Ujazd i Brzezie zachowują dojazd do Krakowa oraz Zabierzowa a przy okazji można wtedy wyprostować 258 tak jak pisał GoMeZz391
Na 278 to przynajmniej aż pod Szkołę w Rudawie należy wzmocnić, najlepiej na całej trasie by było. Zwłaszcza w weekendy, gdzie mamy bardzo mało kursów. W DP pasuje dodać po trochę kursów, aby osiągnąć m.in f~60.dominik920 pisze: 25 lut 2023, 21:45 Takim liniom jak 268 oraz 278 należy się wzmocnienie ale na całej ich trasie, rozkłady tych linii nie były zmieniane chyba od ponad 10 lat, mieszkańców korzystających w tym czasie z tych linii przybyło a w rozkładach są przerwy między kursami po 1,5-2 h, obydwie linie według mnie zasługują na dodanie dodatkowych kursów na całej ich trasie.
Prędzej zrobiłbym linie dowozowe po gminie np. Bolechowice Centrum-Zelków Staw-Ujazd-Zabierzów PKP.sorig pisze: 25 lut 2023, 22:46 Być może nie jeździ właśnie ze względu na żenująco niską częstotliwość.
Linię z Ujazdu widziałbym jako kandydatkę do pociągnięcia dalej, ulicami Jurajską, Różaną i Krakowską do Zelkowa, z nawrotką przy stawie i końcówką w Bolechowicach.
Przydałoby się też w końcu obsłużyć Niegoszowice, bo to sołectwo nie ma w ogóle dostępu do KM.
Co jak co, ale 258 trzeba zostawić na obecnej trasie ze wzmocnieniami. Głównie potoki są do Zabierzowa do Lidla i do szkoły w Rząsce.dominQ92 pisze: 26 lut 2023, 5:00 A gdyby tak wydłużyć 230? A w zasadzie utworzyć parę linii pokroju 111/161?
230BRONOWICE MAŁE - po trasie 230 - Ujazd Pętla - Brzezie - Zabierzów Młyn - Zabierzów Kmity - po trasie 258 - BRONOWICE MAŁE
210BRONOWICE MAŁE - po trasie 258 - Zabierzów Kmity - Zabierzów Młyn - Brzezie - Ujazd Pętla - po trasie 230 - BRONOWICE MAŁE
Wtedy 268 zyskuje trochę na czasie, bo odpadają wjazdy kieszeniowe do Ujazdu, Ujazd i Brzezie zachowują dojazd do Krakowa oraz Zabierzowa a przy okazji można wtedy wyprostować 258 tak jak pisał GoMeZz391
Tam jeszcze może problem stanowić droga na Rudawę, jak byśmy chcieli zrobić linię nie tylko przez centrum wsi, która może dojeżdżać do Rudawy jak 238/278.lolek-12 pisze: 26 lut 2023, 15:07 [...]
Odnośnie Niegoszowic - tu również planuje się budowę nowego mostu nad Rudawą, wiaduktu nad torami kolejowymi. Może przy okazji tych inwestycji będą już parametry dróg pod KMK.
278 ma już na tyle pokręconą trasę, że nie dokładałbym jej kolejnych wjazdów kieszeniowych. Może rzeczywiście nowa linia wzmacniająca m.in rzadko kursujące 278 byłaby konieczna?mkm3 pisze: 26 lut 2023, 20:35 A nie ma tam gdzieś miejsca na nawrotkę lub budowę pętli? Gdyby 278 lub jakaś nowa linia wjeżdżała kieszeniowo do centrum Niegoszowic?
Tam będzie i tak nowy asfalt i przede wszystkim szersza droga. Trzeba niestety przeczekać swojeMichajlo pisze: 26 lut 2023, 17:19 No i warto byłoby naprawić drogę w Aleksandrowicach, którą jedzie się bardzo źle, a i cierpi stan techniczny autobusu plus komfort jazdy pasażerów. Ja rozumiem, że pracę tam trwają, ale nie oznacza to, że muszą niszczyć drogę.
Wysłane z mojego SM-A336B przy użyciu Tapatalka
Pomysł zrobienia z "230/268" linii okrężnych na wzór "111/161" wydaje mi się świetnydominQ92 pisze: 26 lut 2023, 5:00A gdyby tak wydłużyć 230? A w zasadzie utworzyć parę linii pokroju 111/161?
230BRONOWICE MAŁE - po trasie 230 - Ujazd Pętla - Brzezie - Zabierzów Młyn - Zabierzów Kmity - po trasie 258 - BRONOWICE MAŁE
210BRONOWICE MAŁE - po trasie 258 - Zabierzów Kmity - Zabierzów Młyn - Brzezie - Ujazd Pętla - po trasie 230 - BRONOWICE MAŁE
mkm3 pisze: 26 lut 2023, 20:35 A nie ma tam gdzieś miejsca na nawrotkę lub budowę pętli? Gdyby 278 lub jakaś nowa linia wjeżdżała kieszeniowo do centrum Niegoszowic?
Wydaje mi się, że autobus nie wyrobi na zjeździe z DK, mimo, że przebudowano ten zjazd.. a później jest wąski most nad Rudawą.Adrian14 pisze: 27 lut 2023, 13:38 A nie lepiej żeby przez Niegoszowice, Więckowice i do Młyna pojechał 218?
Dokładnie. Ale pomysł z nową, drugą linią ciekawy.GoMeZz391 pisze: 27 lut 2023, 12:49 Jedynie w centrum wsi przy OSP. Lecz 278 nie warto pchać już tam, gdyż trasa i tak jest już długa i potrącona. W jedną stronę ok. 70-90 min. w zależności od pory dnia.
Z tego co się mówi, to gmina chciałaby wzmacniać 278 od Bronowic max. do Radwanowic.Kaszmir pisze: 27 lut 2023, 10:35 Z tego też względu nie sądzę, by wzmocnienie na całej trasie było realne - na końcowym odcinku raczej chodzi o utrzymanie garstki kursów, tak by był zapewniony jakiś dojazd do Krzeszowic.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości