Komunikacja miejska w 2024 roku

- Linie, trasy, rozkłady
Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1645
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: yosujiro » 14 paź 2024, 15:47

Czyli z nowości zasadniczo tylko zawieszenie 137 i bardzo na plus 128 w weekendy co 30min.

Awatar użytkownika
LLoan
Specjalista
Posty: 449
Rejestracja: 26 maja 2022, 15:55
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: LLoan » 14 paź 2024, 15:52

yosujiro pisze: 14 paź 2024, 15:47 Czyli z nowości zasadniczo tylko zawieszenie 137 i bardzo na plus 128 w weekendy co 30min.
No i częstotliwości nowych linii nadal oficjalnie pozostają niewiadomą, gdyż nie zawarto ich w komunikacie.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1645
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: yosujiro » 14 paź 2024, 15:54

Będzie wiadomo pewnie końcem tygodnia jak się okaże ile wozów udało się dostarczyć i uruchomić

lolek-12
Ekspert
Posty: 519
Rejestracja: 18 lut 2020, 20:55
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: lolek-12 » 14 paź 2024, 17:04

Nowego pzystanku Zakliki nie obsłużą pozostałe linie kursujące ul. Balicką? Nie ma nic w komunikacie.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1645
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: yosujiro » 14 paź 2024, 19:09

Mnie jeszcze zastanawia zmiana weekendowych rozkładów 102. Idealnie by było jakby to chodziło o dołożenie drugiej brygady na poranki i wieczory, ale coś czuję, że to będzie tylko dostosowywanie rozkładu pod 126

fysztof
Ekspert
Posty: 879
Rejestracja: 10 mar 2020, 10:04

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: fysztof » 14 paź 2024, 19:24

Zorza Polarna pisze: 14 paź 2024, 13:02 Grunt że zadeklarowali, że dzisiaj
Ani schematu nie ma na stronie ZTP, ani rozkładów... Pięć dni do zmian, a ZTP mieszkańców ma w pompie...
Niech się potem urzędasy nie dziwią, że mieszkańcy ich mają w nosie...

Awatar użytkownika
Aułrora
Specjalista
Posty: 392
Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
Lokalizacja: Kraków - Kobierzyn

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: Aułrora » 14 paź 2024, 19:30

fysztof pisze: 14 paź 2024, 19:24 Ani schematu nie ma na stronie ZTP, ani rozkładów... Pięć dni do zmian, a ZTP mieszkańców ma w pompie...
Niech się potem urzędasy nie dziwią, że mieszkańcy ich mają w nosie...
Najbardziej mnie boli brak 104-ki bo ZTP nie ma konkretnego uzasadnienia ani daty kiedy ruszy a była przedstawiana zaraz obok linii której się pojawią. I znowu mieszkańcy os. Pod Fortem będą mogli poczuć się że są traktowani jak śmiecie.
"Festina lente 106 ad Łagiewniki" ~ Dawid (czyli ja ;) )

Awatar użytkownika
elot360
Specjalista
Posty: 390
Rejestracja: 09 sie 2022, 8:21
Lokalizacja: Bytom

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: elot360 » 14 paź 2024, 19:37

yosujiro pisze: 14 paź 2024, 15:47 Czyli z nowości zasadniczo tylko zawieszenie 137
Super, najpierw mówili o 438, potem naprzemiennie o nowej trasie 137, więc nie wprowadzą żadnej z tych zmian. Wiem, na dole komunikatu jest napisane że 137 później wróci na tej omawianej już nowej trasie, ale uważam że zawieszanie kursowania linii żeby ją potem odwiesić w nowej formie może negatywnie wpłynąć PRowo na świadomość o jej istnieniu.

No i podkreślmy, rejon ulicy Mackiewicza który niegdyś miał aż trzy linie kursujące co 12 minut w szczycie (137, 164 i 169) zostanie z tylko jedną kursującą co 15 minut. Super że tramwajem możemy dojechać na Plac Imbramowski czy Szpital Jana Pawła...
Zajezdnia Wola Duchacka/Piaski Wielkie – … – Siewna, Al. 29 Listopada, (powrót: Banacha, przystanek Os. Gotyk, Meiera) – Górka Narodowa P+R;
[...]
bez obsługi pozostaną przystanki: Prądnik Biały Wschód 02, Banacha 04, Zawodzie 04;
ZTP standardowo w formie jeśli chodzi o treść komunikatów. Czyli cała ulica Bociana z dedykowanymi przystankami przy osiedlu Bocianie Gniazdo, biurowcu SuperKrak i drugim pod przedszkolem anglojęzycznym, zostaje bez obsługi. Mimo uruchomienia tramwaju te autobusy dalej były wybierane ze względu na dostępnego przystanku, więc skoro coś działało to należy to zepsuć. Szczególnie że po przycięciu częstotliwości autobusy znacznie częściej odjeżdżają zgodnie z planem z przystanku Prądnik Biały Wschód co pozytywnie wpłynęło na pewność tego właśnie środka transportu w tym miejscu. Tak, uprawiam starcze gderanie ale doskonale zdaję sobie sprawę że dla niektórych zwiększenie odległości do przystanku będzie wystarczającym powodem by z niego zrezygnować. Nie wszyscy są miłośnikami i dla nich to bez różnicy czy autobus stoi tu czy tu bo i tak się nim przejadą.

Zastanawia mnie kwestia połączeń nocnych o których nie ma ani słowa. 669 dalej ma kończyć na KG, 637 i 917 dalej mają istnieć. Nie żeby mi zależało na tych zmianach (wręcz przeciwnie) ale co ich nadal trzyma z wydłużeniem nocnego autobusu do Górki Narodowej? Jak tak dalej pójdzie to dołączę do osób które bojkotują wykonanie betonowego torowiska między Siewną a Bociana i Bociana a Kuźnicy Kołłątajowskiej, zwłaszcza że nie zawsze Autobusowa Komunikacja Zastępcza korzysta z tego rozwiązania.

Awatar użytkownika
mkm3
Ekspert
Posty: 1192
Rejestracja: 02 mar 2020, 9:47

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: mkm3 » 14 paź 2024, 21:47

Po co 137 do Bronowic Małych? Nie lepiej już wydłużyć 139 na Wizjonerów, i całe 192 do lotniska lub na rondo Balice Medweckiego, jak ich tak boli to lotnisko?

Jak się w Bronowicach Małych pomieszczą te wszystkie linie jak dojdą 108, 126, 137 oraz kiedyś wzmocnienia aglo 2x8 (jeśli to aktualne?).

Bautosz
Znawca
Posty: 168
Rejestracja: 26 wrz 2024, 20:40
Lokalizacja: Podgórze

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: Bautosz » 14 paź 2024, 23:59

mkm3 pisze: 14 paź 2024, 21:47 Nie lepiej już wydłużyć 139 na Wizjonerów
Teoretycznie, jest to dobry pomysł. Ale w praktyce oznacza to linię widmo. Dodatkowo na Wizjonerów nie ma możliwości jakiejkolwiek przerwy, co oznaczałoby jeszcze większe opóźnienia na linii.
Jak się w Bronowicach Małych pomieszczą te wszystkie linie jak dojdą 108, 126, 137 oraz kiedyś wzmocnienia aglo 2x8 (jeśli to aktualne?).
Prawda, na Bronowicach jest mało miejsca, ale raczej udało się upchać te wszystkie połączenia w jakiś sposób.

Może dobrym pomysłem byłoby przekierowanie 108 w stronę Bronowic Małych ulicą Zielony Most, żeby zapewnić szybszy czas przejazdu w stronę centrum i zwiększyć konkurencyjność linii. Przez Wizjonerów w stronę Bronowic, zamiast 108 można by skierować nowe 137.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1645
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: yosujiro » 15 paź 2024, 0:37

Już o tym była rozmowa tutaj. 108 pojedzie przez Zielony Most, tak było ustalone z mieszkańcami na konsultacjach. Do tego rozmawialiśmy tutaj też o tym, że Wizjonerów ma na tyle niewielki ruch i szerokie pasy ruchu, że nie ma żadnych przeszkód, aby zaplanować tam przerwy 10-15min, które w praktyce i tak pewnie będą trwać przez większość dnia jedynie chwilę. Do tego przy częstotliwości 139 i tak będzie większa szansa doczekać się na tę linię lub na nią trafić niż wcześniej na potworka 108, czy zapewne potworka również z fikcyjnym rozkładem 137.

Co do Bronowic: nie, tam już naprawdę nie ma miejsca, w szczycie często wozy wystają z zatok "tyłkami", regularnie są na to skargi, a na pętli koło Lidla nie ma się gdzie odstawić, bo mieszczą się tam max 3 wozy przy chodniku, a wewnętrzna część musi pozostać przejezdna.

Ja dopiero teraz zauważyłem kolejny absurd puszczenia 125 przez Cystersów. Wiemy już, że nie będzie przystanku Cystersów w stronę Ronda Mogilskiego. No to wg komunikatu nie będzie też w stronę Złocienia Zastanawiałem się czy to aby nie pomyłka, ale dziś wracając z pracy pojechałem tamtędy i słupka w zaplanowanym miejscu brak


Awatar użytkownika
Aułrora
Specjalista
Posty: 392
Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
Lokalizacja: Kraków - Kobierzyn

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: Aułrora » 15 paź 2024, 1:28

yosujiro pisze: 15 paź 2024, 0:37 Już o tym była rozmowa tutaj. 108 pojedzie przez Zielony Most, tak było ustalone z mieszkańcami na konsultacjach. Do tego rozmawialiśmy tutaj też o tym, że Wizjonerów ma na tyle niewielki ruch i szerokie pasy ruchu, że nie ma żadnych przeszkód, aby zaplanować tam przerwy 10-15min, które w praktyce i tak pewnie będą trwać przez większość dnia jedynie chwilę. Do tego przy częstotliwości 139 i tak będzie większa szansa doczekać się na tę linię lub na nią trafić niż wcześniej na potworka 108, czy zapewne potworka również z fikcyjnym rozkładem 137.

Co do Bronowic: nie, tam już naprawdę nie ma miejsca, w szczycie często wozy wystają z zatok "tyłkami", regularnie są na to skargi, a na pętli koło Lidla nie ma się gdzie odstawić, bo mieszczą się tam max 3 wozy przy chodniku, a wewnętrzna część musi pozostać przejezdna.

Ja dopiero teraz zauważyłem kolejny absurd puszczenia 125 przez Cystersów. Wiemy już, że nie będzie przystanku Cystersów w stronę Ronda Mogilskiego. No to wg komunikatu nie będzie też w stronę Złocienia Obrazek Zastanawiałem się czy to aby nie pomyłka, ale dziś wracając z pracy pojechałem tamtędy i słupka w zaplanowanym miejscu brak Obrazek
Najlepsze co by można było zrobić w tej sytuacji to wydłużyć 172 do Mydlnik lub Mydlniki Wapiennik +572 bądź obie a nawet by dodatkowo 120-tkę ale to już w zależności od sytuacji na pętli czy by dawała radę etc. . Chociaż zważając na sytuację którą ktoś już tu opisał o pozbywaniu się rzekomo 164-ki z Mydlnik ciężko odpowiedzieć czy jest to dobre. Jednakże należy podkreślić, że jest to relacja w przeciwnym kierunku od chociażby 199 więc może by na to branie było + mniej autobusów na pętli pod Lidlem bo autobusy nie zatrzymywałyby się na niej tylko przed zakrętem w Na Błonie? (No musieliby słupek tam postawić)
"Festina lente 106 ad Łagiewniki" ~ Dawid (czyli ja ;) )

Filip
Miłośnik
Posty: 55
Rejestracja: 24 lut 2022, 21:46

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: Filip » 15 paź 2024, 7:55

A tak na szybko, nie mogłoby 172 po prostu stać na Lindego? Na Kombinacie jest punkt a na Bronowicach mało kto z prowadzących do niego idzie bo jest dość daleko. Ewentualnie troszkę przemodelować rozkład żeby wydłużyć przerwę w Hucie wtedy a po Bronowickiej stronie skrócić ją do rozsądnego minimum.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 6835
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: Kaszmir » 15 paź 2024, 14:38

LLoan pisze: 14 paź 2024, 15:52No i częstotliwości nowych linii nadal oficjalnie pozostają niewiadomą, gdyż nie zawarto ich w komunikacie.
Bardzo dziwny ten komunikat - jedyną częstotliwością, o której wspomniano jest... weekendowa "128". W przypadku pozostałych linii, nawet tych nowych, nie ma żadnego info.
yosujiro pisze: 14 paź 2024, 15:47i bardzo na plus 128 w weekendy co 30min.
Mam mieszane uczucia. Z tego co słyszałem (choć info niepotwierdzone!), w zamian "125" w weekendy nie dostanie f20 tylko też f30, i koordynację ze "128". Być może również "123", "163", "193" i "195" dostaną zmianę z f40 na f30 celem koordynacji.

Z jednej strony f30 lepsze niż f40. Z drugiej, takich linii nie da się koordynować z innymi. Przykładowo, obecnie w weekendy z r. Młyńskiego w stronę Prądnika Czerwonego "128" (f40) wchodzi pomiędzy co drugi kurs "184" (f20), dając połowiczny takt. Podobnie "193" (f40) i "159" (f20) mają obecnie połowiczną koordynację z Piastów do ronda Piastowskiego. Natomiast przy taktach f30 i f20 nie będzie dało się wprowadzić żadnej koordynacji.
Filip pisze: 15 paź 2024, 7:55A tak na szybko, nie mogłoby 172 po prostu stać na Lindego?.
Interesujący pomysł. Przy okazji, "Lindego" zyskałoby dojazd w stronę r. Ofiar Katynia i Huty bo obecnie "172" obsługuje je de facto tylko w jedną stronę.

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 668
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

Post autor: michal49944 » 15 paź 2024, 16:13

10. Cracovia Półmaraton Królewski
od 20.10.2024 00:00 do 20.10.2024 18:00
1, 14, 22, 124, 125, 128, 144, 152, 164, 169, 173, 178, 179, 192, 194, 300, 301, 304, 307, 310, 424, 469, 502, 503, 513, 578, 702, LR0

Szanowni Pasażerowie,

uprzejmie informujemy, że w dniu 20.10.2024 r. (niedziela) w związku z organizacją wydarzenia pn. 10. Cracovia Półmaraton Królewski zostaną wprowadzone czasowe zmiany w funkcjonowaniu linii KMK.

Przewidywany czas zamknięcia ulic:

od godz. 00:00 do ok. godz. 18:00 – wyłączenie z ruchu ul. Lema;
od ok. godz. 08:30 do ok. godz. 11:00 – wyłączenie ulic na trasie biegu Czaniecka Piątka;
od ok. godz. 08:30 do ok. godz. 13:30/14:00 – wyłączenie ulic na trasie 10. Cracovia Półmaratonu Królewskiego;
od ok. godz. 09:15 do ok. godz. 13:30/14:00 – wyłączenie ruchu tramwajowego na Al. Pokoju od pętli Dąbie do Ronda Czyżyńskiego.
Informujemy, że podane wyżej godziny są orientacyjne. Zamknięcie i przywrócenie ruchu nastąpi na polecenie policji i innych służb nadzoru ruchu.

Dodatkowy przystanek:

zostanie wyznaczony tymczasowy przystanek Rondo Matecznego 71 na ulicy Wadowickiej w kierunku Łagiewnik w odległości ok. 15-20 metrów za przejściem dla pieszych.

Linie tramwajowe:

linia 1 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną w obu kierunkach:
Elektromontaż – … – Rondo Czyżyńskie, Al. Jana Pawła II, Mogilska, Al. Powstania Warszawskiego, Grzegórzecka – … – Cichy Kącik;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 14 – zostanie skrócona:
Bronowice – … – Dąbie;
bez obsługi pozostaną przystanki na trasie linii od TAURON Arena Kraków al. Pokoju – Os. Piastów;

linia 22 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną w obu kierunkach:
Zajezdnia Nowa Huta – … – Rondo Czyżyńskie, Al. Jana Pawła II, Mogilska, Al. Powstania Warszawskiego, Grzegórzecka – … – Borek Fałęcki;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki.

Linie autobusowe:

linia 124 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną w obu kierunkach:
Os. Podwawelskie – … – Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Grzegórzecka, Rondo Grzegórzeckie, Al. Powstania Warszawskiego, Rondo Mogilskie, Al. Beliny-Prażmowskiego – … – TAURON Arena Kraków Wieczysta;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;
linia będzie obsługiwała przystanki Starowiślna 07/08 (jak linia 184), Hala Targowa 01/02 (na pasie A+T), Rondo Grzegórzeckie 02/03 (na pasie A+T);

linia 125 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną w obu kierunkach:
Złocień – … – Saska, Nowohucka, Klimeckiego, Herlinga-Grudzińskiego, Most Kotlarski, Kotlarska, Rondo Grzegórzeckie, Al. Powstania Warszawskiego – … – Dworzec Główny Wschód;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki oprócz przystanku Most Kotlarski 01 (z powodu wygrodzenia pasa ruchu dla biegaczy);
linia będzie obsługiwała przystanki Rondo Grzegórzeckie 03/04 (na pasie A+T);

linia 128 – zostanie skierowana na trasy czasowo zmienione w obu kierunkach:
od godz. 00:00 do ok. godz. 08:30 oraz od ok. godz. 14:00 do ok. godz. 18:00:
Zajezdnia Płaszów – … – Stoczniowców, Ofiar Dąbia, Al. Pokoju, Rondo Grzegórzeckie, Al. Powstania Warszawskiego, Rondo Mogilskie, Mogilska, Meissnera – … – Górka Narodowa P+R;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;
linia będzie obsługiwała przystanki Rondo Grzegórzeckie 01/03 (na pasie A+T) oraz Rondo Mogilskie 02/03 (na dolnym poziomie ronda);
od ok. godz. 08:30 do ok. godz. 14:00:
Zajezdnia Płaszów – … – Saska, Nowohucka, Klimeckiego, Herlinga-Grudzińskiego, Most Kotlarski, Kotlarska, Rondo Grzegórzeckie, Al. Powstania Warszawskiego, Rondo Mogilskie, Mogilska, Meissnera – … – Górka Narodowa P+R;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki oprócz przystanku Most Kotlarski 01 (z powodu wygrodzenia pasa ruchu dla biegaczy);
linia będzie obsługiwała przystanki Rondo Grzegórzeckie 03/04 (na pasie A+T) oraz Rondo Mogilskie 02/03 (na dolnym poziomie ronda);

linia 144 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Prądnika Białego:
Rżąka – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino (pas A+T), Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Al. Mickiewicza, Czarnowiejska – … – Prądnik Biały;
w kierunku Rżąki:
Prądnik Biały – … – Al. Kijowska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Rżąka;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 152 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Cmentarza Olszanica:
Czyżyny Dworzec – … – Piłsudskiego, Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi – … – Cmentarz Olszanica;
w kierunku Czyżyn Dworca:
Cmentarz Olszanica – … – Królowej Jadwigi, Piastowska, Nawojki, Czarnowiejska, Al. Mickiewicza, Al. Słowackiego, Warszawska, Plac Matejki, Basztowa – … – Czyżyny Dworzec;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 164 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Bronowic Małych:
Piaski Nowe – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Al. Mickiewicza, Czarnowiejska – … – Bronowice Małe;
w kierunku Piasków Nowych:
Bronowice Małe – … – Armii Krajowej, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Piaski Nowe;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 169 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Górki Narodowej P+R:
Zajezdnia Wola Duchacka/Piaski Wielkie – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. 29 Listopada – … – Górka Narodowa P+R;
w kierunku Zajezdni Wola Duchacka:
Górka Narodowa P+R – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Zajezdnia Wola Duchacka;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 173 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Azorów:
Nowy Bieżanów Południe – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Al. Mickiewicza, Czarnowiejska – … – Azory;
w kierunku Nowego Bieżanowa Południe:
Azory – … – Armii Krajowej, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego -… – Nowy Bieżanów P+R;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 178 – w godz. od ok. 08:30 do ok. 11:00 w kierunku Łagiewnik będzie kursowała tunelem pod Al. Jana Pawła II:
przystanki Stella-Sawickiego 05 i Rondo 308. Dywizjonu 04 nie będą obsługiwane;

linia 179 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Dworca Głównego Zachód:
Os. Kurdwanów – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Basztowa, Plac Matejki, Kurniki – Dworzec Główny Zachód;
w kierunku Os. Kurdwanów:
Dworzec Główny Zachód – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Os. Kurdwanów;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 192 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną w obu kierunkach:
Olszanica Bory/Chełm – … – Królowej Jadwigi, Piastowska, Nawojki, Czarnowiejska, Al. Mickiewicza – … – Dworzec Główny Wschód;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 194 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Krowodrzy Górki P+R:
Os. Pod Fortem – … – Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Al. Mickiewicza, Czarnowiejska – … – Krowodrza Górka P+R;
w kierunku Os. Pod Fortem:
Krowodrza Górka P+R – … – Al. Kijowska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Os. Pod Fortem;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 300 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną tylko w kierunku Kraków Airport:
Os. Podwawelskie – … – Monte Cassino – zawrócenie na Rondzie Grunwaldzkim – Zielińskiego, Księcia Józefa, Królowej Jadwigi, Jaxy Gryfity, Emaus, Al. Focha – … – Kraków Airport;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Salwator 71, Przegon 02;

linia 301 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Nowego Kleparza:
Niepołomice Dworzec – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Prądnicka – Nowy Kleparz;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Rondo Matecznego 71, Łagiewniki 09, Szwedzka 02, Rondo Grunwaldzkie 02, Poczta Główna 02, Teatr Słowackiego 03, Dworzec Główny Zachód 07;
w kierunku Niepołomic Dworca:
Nowy Kleparz – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Niepołomice Dworzec;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Czarnowiejska 01, Cichy Kącik 02;

linia 304 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Dworca Głównego Zachód:
Wieliczka Miasto – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Basztowa, Plac Matejki, Kurniki – Dworzec Główny Zachód;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Rondo Matecznego 71, Łagiewniki 09, Szwedzka 02, Rondo Grunwaldzkie 02, Poczta Główna 02, Teatr Słowackiego 03;
w kierunku Wieliczki Miasto:
Dworzec Główny Zachód – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Wieliczka Miasto;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Czarnowiejska 01, Cichy Kącik 02;

linia 307 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Cracovii Stadion:
Michałowice P+R – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego, Dunin-Wąsowicza, Kałuży – Cracovia Stadion;
w kierunku Michałowic P+R:
Cracovia Stadion – Kałuży, Al. Focha, Królowej Jadwigi, Piastowska, Nawojki, Czarnowiejska, Al. Mickiewicza – … – Michałowice P+R;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Czarnowiejska 01/02, Cichy Kącik 02/03;

linia 310 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Cracovii Stadion:
Będkowice Pętla – … – Armii Krajowej, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego, Dunin Wąsowicza, Kałuży – Cracovia Stadion;
w kierunku Będkowic Pętli:
Cracovia Stadion – Kałuży, Al. Focha, Królowej Jadwigi, Piastowska, Armii Krajowej – … – Będkowice Pętla;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Miasteczko Studenckie AGH 04, Cichy Kącik 02/03;

linia 424 – zostanie skierowana na trasy czasowo zmienione w obu kierunkach:
od ok. godz. 08:30 do ok. godz. 11:00:
jak linia 124: Os. Podwawelskie – … – Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Grzegórzecka, Rondo Grzegórzeckie, Al. Powstania Warszawskiego, Rondo Mogilskie, Al. Beliny-Prażmowskiego – … – Pilotów, Ułanów, Al. Jana Pawła II, Meissnera, (powrót: Meissnera, Pilotów)– Tauron Arena Kraków Wieczysta;
od ok. godz. 11:00 do ok. godz. 14:00:
Os. Podwawelskie – … – Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Grzegórzecka, Rondo Grzegórzeckie, Al. Powstania Warszawskiego, Al. Beliny-Prażmowskiego – … – Ugorek;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;
linia będzie obsługiwała przystanki Starowiślna 07/08 (jak linia 184), Hala Targowa 01/02 (na pasie A+T) Rondo Grzegórzeckie 02/03 (na pasie A+T);

linia 469 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
Górka Narodowa P+R – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Piaski Wielkie;
na trasie zmienionej będą obsługiwane wszystkie istniejące przystanki;

linia 502 – zostanie skrócona i skierowana na trasę czasowo zmienioną w obu kierunkach:
Aleja Przyjaźni – … – Piłsudskiego, Al. Mickiewicza – Muzeum Narodowe;
powrót: Muzeum Narodowe – Al. Mickiewicza, Al. Słowackiego, Warszawska, Plac Matejki, Basztowa – … – Aleja Przyjaźni;
przystankiem końcowo-początkowym będzie słupek Muzeum Narodowe 05;
na trasie objazdowej w kierunku Alei Przyjaźni będą obsługiwane przystanki: Plac Inwalidów 03, Nowy Kleparz 03, Politechnika 06;

linia 503 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Górki Narodowej P+R:
Nowy Bieżanów Południe – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. 29 Listopada – … – Górka Narodowa P+R;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Rondo Matecznego 71, Łagiewniki 09, Szwedzka 02, Rondo Grunwaldzkie 02, Poczta Główna 02, Teatr Słowackiego 03;
w kierunku Nowego Bieżanowa Południe:
Górka Narodowa P+R – … – Al. Mickiewicza, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Nowy Bieżanów Południe;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Czarnowiejska 01, Cichy Kącik 02;

linia 513 – zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Prądnika Białego Zachód:
Miejskie Centrum Opieki – … – Kamieńskiego, Wadowicka, Brożka, Kapelanka, Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Prądnicka – … – Prądnik Biały Zachód;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Rondo Matecznego 71, Łagiewniki 09, Szwedzka 02, Rondo Grunwaldzkie 02, Poczta Główna 02, Teatr Słowackiego 03;
w kierunku Miejskiego Centrum Opieki:
Prądnik Biały Zachód – … – Al. Krasińskiego, Czarnowiejska, Nawojki, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Miejskie Centrum Opieki;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Czarnowiejska 01, Cichy Kącik 02;

linia 578 – w godz. od ok. 08:30 do ok. 11:00 w kierunku Czerwonych Maków P+R będzie kursowała tunelem pod Al. Jana Pawła II:
przystanki Stella-Sawickiego 05 i Rondo 308. Dywizjonu 04 nie będą obsługiwane;

linia LR0 – (w przypadku uruchomienia) zostanie skierowana na trasę czasowo zmienioną:
w kierunku Ojcowa Zamek:
Os. Podwawelskie – … – Monte Cassino, Most Grunwaldzki, Dietla, Stradomska, Św. Gertrudy, Westerplatte, Pawia, Al. Słowackiego, Al. Mickiewicza, Czarnowiejska – … – Ojców Zamek;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Poczta Główna 02, Teatr Słowackiego 03, Nowy Kleparz 04, Plac Inwalidów 04;
w kierunku Os. Podwawelskiego:
Ojców Zamek – … – Armii Krajowej, Piastowska, Królowej Jadwigi, Al. Focha, Al. Krasińskiego – … – Os. Podwawelskie;
na trasie zmienionej linia będzie obsługiwała przystanki: Miasteczko Studenckie AGH 04, Cichy Kącik 02/03;

Zostanie uruchomiona zastępcza linia autobusowa 702 na trasie:
Obrazek
Cracovia Stadion – Kałuży, Al. Focha, Al. Krasińskiego, Dunin-Wąsowicza, Plac Na Stawach, Senatorska – Salwator;
linia będzie obsługiwała przystanki: Cracovia Stadion 02, Muzeum Narodowe 04, Plac Na Stawach 71, Salwator 05;
powrót: Salwator – Senatorska, Mlaskotów, Fałata, Prusa, Al. Focha, Al. Krasińskiego, Dunin-Wąsowicza, Kałuży – Cracovia Stadion;
będą obsługiwane przystanki: Salwator 05, Cracovia Błonia 01, Muzeum Narodowe 04, Cracovia Stadion (końcowy);
linia będzie kursowała z częstotliwością co 30 minut w godz. od ok. 08:30 do ok. 14:00.
Rozkłady nie zostaną zmienione.

Za utrudnienia przepraszamy!

Zasady zachowania ważności biletów
Bilety okresowe wykupione na linie, których trasy ulegają zmianie w związku z imprezą, zachowują ważność na trasach stałych i czasowo zmienionych.
https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/1083-2024

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości