Kaszmir pisze: 12 gru 2021, 13:10
Skąd wiesz co uważam, skoro nigdzie tego nie zadeklarowałem?
Bezpośrednio nie zadeklarowałeś, aczkolwiek nie dziwi mnie to, że
@Kitek w związku z przebiegiem tej dyskusji uznał Cię za zwolennika takiego rozwiązania.
Kaszmir pisze: 12 gru 2021, 13:10
Bronowice wciąż mają 12 kursów/h do Dworca + autobusy tuż obok.
Nie uważam, że ponad kilometr (między Przybyszewskiego a Weselem oraz Bronowicami) to jest "tuż obok". Wiadomo, niektórzy mieszkańcy z ulic między ciągami mają zapewne wybór, ale relacje autobusów średnio się pokrywają z relacjami tramwajów + tam gdzie tak jest, tramwajem jest po prostu szybciej (no, chyba że mówimy o sytuacji, gdzie ktoś ma znacząco bliżej do autobusów). No i mieszkańcy z terenów na północ od ciągu bronowickiego oraz przesiadający się z autobusów jadących od strony Szczyglic nie mają innego wyboru niż tramwaj.
Kaszmir pisze: 12 gru 2021, 13:10
Bronowice mają mniej kursów w stronę Basztowej, za to więcej do Pl. Wszystkich Świętych. I dla wielu osób to jest bez różnicy bo i tak dojeżdżają czymkolwiek.
A dla wielu osób jest to kluczowe, zresztą myślę że arkusze z zapełnieniami "4", "8", "13", "14" i "24" rozwieją wątpliwości. Z grubsza wygląda to tak:
"4" - pełno pomiarów zapełnienia 90+% i podobna ilość 70-90%.
"8" - brak pomiarów kursów z naprawdę sporym zapełnieniem, nie licząc pomiarów na południe od 1O (rano w stronę Bronowic, popołudniu w stronę Borku).
"13" - ledwie kilka pomiarów porządnie zapełnionych kursów, które można uznać za zapełnione przez ciąg bronowicki.
"14" - ogrom przepełnień przed pandemią i kilka po marcu 2020, ogół zapełnień zauważalnie lepszy niż "8" i "13".
"24" - mało danych z Bronowic, ale raczej wygląda na to, że ma dobre zapełnienia również na Bronowicach.
Wnioski nasuwają się same, jak ktoś nie wierzy - niech sprawdzi arkusze.
Kaszmir pisze: 12 gru 2021, 13:10
No i w ogóle nie odniosłeś się do przykładu Bieżanowa, który kiedyś miał 12, a nawet 16 kursów/h w stronę Dworca ("3", "13", "502"), a teraz ma 8.
Miał nawet chyba 18/h, z czego 12/h przez Bagatelę. A gdy było 12/h w szczycie za sprawą "51", to bardzo szybko to zredukowano. Obecnie jest 8/h, ale za to najprostszą trasą i to prosto do DGZ. Teraz jest jeszcze 8/h do Dworca Płaszów, który oczywiście nie jest tak ważny jak Główny, ale w niektórych relacjach się z pewnością sprawdzi lepiej niż ten drugi. No i powstał przystanek Kraków Podgórze.