- Linie, trasy, rozkłady
-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 2403
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 24 kwie 2024, 13:01
Dylematy związane z linią autobusową nr "503". Mieszkańcy piszą pisma do ZTP.
Na osiedlowej grupie Inicjatywa Górka Narodowa pojawił się pomysł, żeby na ostatnim odcinku linia została skierowana naokoło, przez ul. Banacha i Papierni Prądnickich (tak jak linia 193).
Źródło:
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/linia ... 56255.html
-
mkm3
- Ekspert
- Posty: 1192
- Rejestracja: 02 mar 2020, 9:47
Post
autor: mkm3 » 24 kwie 2024, 13:08
ZTP argumentuje, że obecnie możliwości taborowe i personalne operatorów są bardzo ograniczone.
Jak czytam ten argument to już wiem, że to jest ściema. 108 wożące muchy i inne linie mikrobusowe w ostatnim czasie są dowodem tego, że kierowcy byli dostępni.
-
Kierman
- Ekspert
- Posty: 600
- Rejestracja: 20 lut 2022, 9:44
Post
autor: Kierman » 25 kwie 2024, 13:10
Na 503 ogólnie brakuje jednej brygady. Przerwy po 6-7 min poza szczytem na GN to jakaś kpina. Człowiek wiecznie opóźniony jeździ i potem traci czas na ładowanie na NBP gdzie jest po 20kilka minut
-
pablo
- Specjalista
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11
Post
autor: pablo » 29 kwie 2024, 9:31
mkm3 pisze: 24 kwie 2024, 13:08
Jak czytam ten argument to już wiem, że to jest ściema. 108 wożące muchy i inne linie mikrobusowe w ostatnim czasie są dowodem tego, że kierowcy byli dostępni.
Wybory się odbyły, więc nadal śmiało można mówić to samo, co wcześniej.

-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 2403
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 17 cze 2024, 17:59
Tymczasem Dworzec autobusowo- tramwajowy służy młodym mieszkańcom do (nie)bezpiecznej zabawy:
Urzędnicy wymieniają, że były bójki, użycie dezodorantu jak miotacza ognia, „zabawy” pałką teleskopową, maczetą czy próba użycia hydrantu. Jeden z nastolatków użył nawet gaśnicy, by – jak twierdzi ZTP – umyć obiekt.
Źródło:
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/mlodz ... 57010.html
-
Gołąb_NGT8
- Miłośnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 mar 2025, 20:05
Post
autor: Gołąb_NGT8 » 26 mar 2025, 18:29
damian_krk2 pisze: 31 paź 2023, 17:24
Albo 169 na Mistrzejowice
Tylko musi pojechać Opolską, Mackiewicza, Siewną i Powstańców.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6831
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 28 maja 2025, 20:44
Linia „137” też może nie wrócić
https://krabok.wordpress.com/2025/05/28 ... ie-wrocic/ Dlatego niedawno jeden z Mieszkańców, Mateusz, postanowił zapytać urzędników na jakim etapie stoi sprawa „137”. Oto odpowiedź, którą otrzymał od ZTP:
"Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej nie jest planowane przywracanie linii nr 137 ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na funkcjonowanie komunikacji miejskiej jak również brak pilnego zapotrzebowania na zwiększenie oferty przewozowej na wskazanej trasie. Jednocześnie, zgodnie z zasadami kształtowania siatki połączeń nie prowadzi się tras linii autobusowych w taki sposób aby na znacznych odcinkach pokrywały się z liniami tramwajowymi. W sytuacjach awaryjnego wstrzymania ruchu tramwajów uruchamiana jest doraźnie zastępcza komunikacja autobusowa."
-
siemenscombino2
- Pasażer
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 maja 2025, 13:55
Post
autor: siemenscombino2 » 29 maja 2025, 9:30
Akurat ze wszystkich cięć i niekorzystnych zmian, ta jest chyba najmniej dotkliwa. Po uruchomieniu tramwaju na Górkę Narodową prawie wszyscy dotychczasowi pasażerowie przesiedli się na tramwaj i zapełnienia autobusu były bardzo niskie. W 2023 r. nawet jeździłem tą linią w ramach badań pomiarów i przez 8,5 h był tylko jeden kurs z więcej niż 10 osobami, a średnie zapełnienie to było może 5 osób.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6831
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 29 maja 2025, 9:44
siemenscombino2 pisze: 29 maja 2025, 9:30Akurat ze wszystkich cięć i niekorzystnych zmian, ta jest chyba najmniej dotkliwa. Po uruchomieniu tramwaju na Górkę Narodową prawie wszyscy dotychczasowi pasażerowie przesiedli się na tramwaj i zapełnienia autobusu były bardzo niskie. W 2023 r. nawet jeździłem tą linią w ramach badań pomiarów i przez 8,5 h był tylko jeden kurs z więcej niż 10 osobami, a średnie zapełnienie to było może 5 osób.
Na dotychczasowej trasie tak, za to obiecana przez al. 29 Listopada, Opolską do Bronowic Małych miała szansę mieć wzięcie bo zapewniłaby nowe unikatowe relacje, w tym z Górki Narodowej do centrów handlowych przy r. Ofiar Katynia, a do tego odciążyłaby "172".
-
mems
- Specjalista
- Posty: 215
- Rejestracja: 31 sty 2024, 19:50
Post
autor: mems » 29 maja 2025, 20:45
Kaszmir pisze: 29 maja 2025, 9:44
Na dotychczasowej trasie tak, za to obiecana przez al. 29 Listopada, Opolską do Bronowic Małych miała szansę mieć wzięcie bo zapewniłaby nowe unikatowe relacje, w tym z Górki Narodowej do centrów handlowych przy r. Ofiar Katynia, a do tego odciążyłaby "172".
Może nie miałaby takich opóźnień jak 172

.
-
Wojciech
- Znawca
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lut 2020, 21:43
Post
autor: Wojciech » 29 maja 2025, 21:15
Przydałaby się druga linia na całej długości Opolskiej, obok "172"/"572". Kiedyś taką linią była "114", do dawnego Prądnika Białego Zachód

-
Cyjan
- Specjalista
- Posty: 482
- Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37
Post
autor: Cyjan » 29 maja 2025, 23:20
A ja to jestem za wzmocnieniem 572. Można by z tego zrobić serio istotną linię.
ona/jej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], kry5 i 8 gości