Lw25 pisze: ↑10 lip 2021, 12:50
Jeszcze "2".
"2" to linia z małymi napełnieniami, jednak nie przesadzajmy - solówka 105Na tam jednak nie wyrobi.
Lw25 pisze: ↑10 lip 2021, 12:50
To zdecyduj się, czy mamy nadmiar 26 metrowców czy 70 kolejnych tramwajów to za mało na wycofanie 105Na? Musiałoby dojść 50 brygad do tego.
Nadmiar 26 metrowców to jedno, a brak możliwości wycofania 105Na w najbliższym czasie to drugie. Obecnie ilostan taboru wynosi 307 pociągów. Po kasacji wszystkich E1 (które jednak mają pierwszeństwo) oraz 105Na i dostawach Tin pozostanie zaledwie 302. Biorąc pod uwagę, że powstaną jeszcze nowe odcinki sieci, zmniejszenie ilostanu jest nierealne (chyba, że chcemy spore cięcia). Prawdopodobnie nawet kilkanaście składów 105Na będzie musiało zostać, pytanie tylko czy mają to być składy podwójne, czy potrójne?
Lw25 pisze: ↑10 lip 2021, 12:50
I jak wrzucałem wyżej, ten problem jednoprzestrzenności da się obejść.
Może i się da, jednak mi osobiście to rozwiązanie z Hanoweru się wizualnie nie podoba (tramwaj wygląda jakby był ucięty).
Lw25 pisze: ↑10 lip 2021, 12:50
Dzięki, no to z tego by wynikało, że z dostawami Stadlerów oraz tym co stoi za zajezdni czy TR spokojnie z 30 wozów obecnie wolnych mamy. Stozłomów wyjeżdża 19 wg Impulsa. Gdyby nie NG 2014N i NGT8 to spokojnie już by chyba mogły 105Na polecieć na śmietnik.
Gdyby nie NG 2014N i NGT8 to prawdopodobnie kilka wiedeńców więcej byłoby już na złomowisku. Wśród tego taboru również nie ma dnia, żeby coś nie padło, więc 105Na są raczej brane pod uwagę w drugiej kolejności jeżeli chodzi o kasacje (względem wiedeńców mają jednak pewne zalety, m.in. wiek). Zresztą Konstale są (i za kilka lat prawdopodobnie będą) dalej eksploatowane w większości polskich miast z tramwajami, więc raczej przy ilostanie znacząco przekraczającym 300 nie ma się czego wstydzić jeżeli będzie się posiadać kilkanaście składów stopiątek i całą resztę niskaczy
.