Strona 7 z 7

Re: Mercedes Citaro O530G

: 19 kwie 2025, 16:59
autor: Filip
Pozbyli się 5 Mercedesów DO a już dostali 11 krótkich Urbino z Płaszowa to tak albo wyleci coś jeszcze (ale na PW poza 216-218 już chyba nic się nie kwalifikuje) albo solówki będą stać na miejscu dla elektryków, póki te nie przyjadą?

Re: Mercedes Citaro O530G

: 19 kwie 2025, 20:20
autor: Kierman
Jak to się nie kwalifikuje? Hybrydy i stare autosany są do wyj** w trybie "now" 🤣

Re: Mercedes Citaro O530G

: 19 kwie 2025, 21:36
autor: Mati857
Kierman pisze: 19 kwie 2025, 20:20 Jak to się nie kwalifikuje? Hybrydy i stare autosany są do wyj** w trybie "now" 🤣
Co jest nie tak z hybrydami? Są to chyba najbardziej komfortowe autobusy w MPK Kraków (przynajmniej dla mnie). I przecież są nowe, i "ekologiczne".

Re: Mercedes Citaro O530G

: 19 kwie 2025, 23:05
autor: Scania_9640
Kierman pisze: 19 kwie 2025, 20:20 Jak to się nie kwalifikuje? Hybrydy i stare autosany są do wyj** w trybie "now" 🤣
Hybrydy odkąd są na Woli, to sa w dużo lepszym stanie niż na PB i tak często nie psują się

Re: Mercedes Citaro O530G

: 19 kwie 2025, 23:09
autor: Kierman
Muły straszne i przez dwoje drzwi wymiana pasażerska trwa bardzo długo co przekłada się na opóźnienia

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 kwie 2025, 10:40
autor: Scania_9640
Kierman pisze: 19 kwie 2025, 23:09 Muły straszne i przez dwoje drzwi wymiana pasażerska trwa bardzo długo co przekłada się na opóźnienia
Nie wszystkie egzemplarze to muły, nie pamiętam numerów ale niektóre naprawdę się dobrze zbierają, a pod górę lepiej szły niż kartony (na 915 jechałem 2 razy) a że 2 drzwi no cóż, uroki autobusów podmiejskich, to samo można powiedzieć o MANach czy nowych Solarisach.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 kwie 2025, 12:35
autor: Jelczyk
Ale MANy nadrabiają dynamiką.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 kwie 2025, 17:25
autor: Kierman
Scania_9640 pisze: 20 kwie 2025, 10:40 Nie wszystkie egzemplarze to muły, nie pamiętam numerów ale niektóre naprawdę się dobrze zbierają, a pod górę lepiej szły niż kartony (na 915 jechałem 2 razy) a że 2 drzwi no cóż, uroki autobusów podmiejskich, to samo można powiedzieć o MANach czy nowych Solarisach.
Oj stary widać że wiesz tyle co jako kanar się przejdziesz, a za kółkiem nigdy nie siedziałeś;) Kolega wyżej napisał Ci dlaczego MANy dwudrzwiowe dają radę

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 kwie 2025, 19:04
autor: Scania_9640
Kierman pisze: 20 kwie 2025, 17:25 Oj stary widać że wiesz tyle co jako kanar się przejdziesz, a za kółkiem nigdy nie siedziałeś;) Kolega wyżej napisał Ci dlaczego MANy dwudrzwiowe dają radę
Nie siedziałem owszem, ale kilku moich znajomych jechało nimi i stąd czerpałem opinie na temat tych wozów. To że Ty nie lubisz nie znaczy że nikt nie lubi nimi jeździć ;) Znajomy mając 229 i zatrzymując się na większości przystanków N/Ż był o czasie na pętli to chyba jednak nie takie muły ;)

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 kwie 2025, 20:13
autor: Justforfun
Kierman pisze: 20 kwie 2025, 17:25 Oj stary widać że wiesz tyle co jako kanar się przejdziesz, a za kółkiem nigdy nie siedziałeś;) Kolega wyżej napisał Ci dlaczego MANy dwudrzwiowe dają radę
Ja jeździłem hybrydami. Mi tam nie muliły, wystarczy umiejętnie operować i auto nie było zamulone.

Maszyna gwizda, byle szofer nie był no...

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 kwie 2025, 21:10
autor: mario
Hybrydy trzeba ustawiać na ruszanie z 2. biegu i dodatkowo "zachęcać" je do zmiany biegów odpowiednio używając pedału gazu. Ale i tak czasami strach wyjeżdżać z podporządkowanej. Kiedyś w Rybnej, któraś ex bieńczycka nie chciała mi ruszyć pod górkę.