Re: Mistrzejowice
: 24 gru 2021, 19:34
Ale co? Bo nie ma tu ani załącznika, ani linka ani nicMichajlo pisze: 24 gru 2021, 19:33 Uważacie to za dobry pomysł czy niezbyt?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Ale co? Bo nie ma tu ani załącznika, ani linka ani nicMichajlo pisze: 24 gru 2021, 19:33 Uważacie to za dobry pomysł czy niezbyt?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Już jest, sorki, zapomniałem wkleićdamian_krk2 pisze:Ale co? Bo nie ma tu ani załącznika, ani linka ani nicMichajlo pisze: 24 gru 2021, 19:33 Uważacie to za dobry pomysł czy niezbyt?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Wniosek o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla linii tramwajowej do Mistrzejowic złożony. Jego pozytywne rozpatrzenie otworzy drogę do rozpoczęcia budowy jednej z kluczowych inwestycji dla północy Krakowa - informuje Urząd Miasta. Budowa długo oczekiwanego połączenia tramwajowego ma ruszyć jeszcze w tym półroczu.
Na filmiku ładnie widać, że będą gotowe komory pod premetro i tramwaj na Strzelców. Ciekawe czy będą też gotowe rozjazdy - w filmie ich nie ma, ale inne źródła podają, że podczas budowy premetra, ruch tramwajów nie zostanie zakłócony.Łukasz pisze: 05 sty 2022, 14:37 Budowa tramwaju do Mistrzejowic ruszy w tym półroczu. Ważne decyzje
[...]
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 71941.htmlTramwaj został przeniesiony pod ziemię, by usprawnić ruch i spiąć się z planami budowy premetra. Jednocześnie projektanci przewidzieli przejście dla pieszych na poziomie -1 w poziomie... szyn. Przedstawiciele Tramwaj do Mistrzejowic zapewniają, że nie będzie miało to wpływu na bezpieczeństwo ani szybkość tramwajów
No właśnie to jest dobre pytanie, bo przecież infrastrukturą torową tej inwestycji przez bodaj 20 lat nie będzie zajmowało się miasto, a prywatny inwestor w ramach tego całego PPP. Pytanie zatem jak on podejdzie do tematu, bo powiem szczerze że nie pamiętam czy PFU dla tej inwestycji w konkretny sposób opisywało kwestie np. prędkości.yosujiro pisze: 11 sty 2022, 20:30https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 71941.htmlTramwaj został przeniesiony pod ziemię, by usprawnić ruch i spiąć się z planami budowy premetra. Jednocześnie projektanci przewidzieli przejście dla pieszych na poziomie -1 w poziomie... szyn. Przedstawiciele Tramwaj do Mistrzejowic zapewniają, że nie będzie miało to wpływu na bezpieczeństwo ani szybkość tramwajów
Taaa, tramwaje na pewno nie będą tam miały ograniczenia do 10km/h. Na pewno nie, przecież w Krakowie nie robi się takich rzeczy![]()
Zwłaszcza, że to przejście do tego będzie tuż przy ścianie, a zatem z ograniczoną widocznością.yosujiro pisze: 11 sty 2022, 20:30Taaa, tramwaje na pewno nie będą tam miały ograniczenia do 10km/h. Na pewno nie, przecież w Krakowie nie robi się takich rzeczy
Jeśli to powstanie to nawet dekady
Zależy nam, żeby inwestycja powstała jak najszybciej. Jako mieszkańcy czekaliśmy na coś fajnego. Widzimy, jak wyglądają tego typu inwestycje w zachodniej Europie oraz wielu miastach w Polsce. Zazwyczaj budowa linii jest pretekstem do stworzenia przestrzeni miejskiej pełnej zieleni, z małą architekturą. Natomiast to, co zobaczyliśmy w projekcie, przypomina bardziej styl Stanów Zjednoczonych lat 60. XX wieku, polegający na zabetonowaniu całej okolicy – stwierdził Terkalski
Stosujemy nowoczesne rozwiązania techniczne związane z nawierzchnią asfaltową czy cichym torowiskiem, ale też musimy wykonać ekrany akustyczne – mówił Pyclik. Wtórował mu Paweł Motyka, zastępca dyrektora projektu, który podkreślił, że zostały wykonane ponowne analizy natężenia hałasu, aby zminimalizować liczbę, typ oraz wysokość ekranów akustycznych.
Ja się pod Twoją wypowiedzią w tej sprawie nie podpisuję - w ramach wyjaśnienia.Kaszmir pisze: 15 lut 2022, 13:04 PKK też się podpisało wśród tych 16 organizacji. Tramwaj - tak. Niszczenie okolicy - nie.
Osobiście wolę, żeby ten tramwaj nie powstał, niż żeby powstał w takim kształcie (i piszę to całkowicie poważnie jako były mieszkaniec tego rejonu - ile życia straciłem w korkach na Pilotów to moje). Sorry, ale w którymś momencie trzeba powiedzieć dość projektowaniu takich potworków. Po raz kolejny mamy inwestycję, która w żaden sposób nie wpłynie na myślenie części osób przyklejonych do samochodów, skoro obok tramwaju dostajemy kolejną miejską autostradę.kucyk pisze: 15 lut 2022, 20:12 Ja się pod Twoją wypowiedzią w tej sprawie nie podpisuję - w ramach wyjaśnienia.![]()
Jeszcze żyjemy w miarę demokratycznym kraju więc każdy uważa co chce.
Róbcie tak dalej to nie będzie inwestycji wcale.![]()
![]()
![]()