Z Chełmu szybciej do centrum jest chyba przez Orlą niż przez Balice i Szczyglice. Dlatego wg mnie zorganizowane na szybko linie zastępcze mają sens. LZ1 pokrywa się ze "134" więc można je skoordynować tak by od Kasztanowej do centrum był częsty autobus. A od Chełmu jeszcze obie zsynchronizować z LZ2.mkm3 pisze: ↑02 lut 2022, 16:48 Od jutra powinni pilnie zmienić trasy i rozkłady:
102, 192, 152 do CK
134 CK - Cracovia - Salwator - Bielany - Zakamycze - Chełm - ZOO
252 Os. Podwawelskie - Focha - Piastowska - Szczyglice - Airport - Olszanica - Kasztanowa (bez obslugi przystankow miedzy Mydlnikami a lotniskiem)
752 Bronowice Male - Zakliki - Chełm - Kasztanowa (automety, karsan), miedzy Bronowicami a Chelmem bez obslugi przystankow
Zgodzę się z Tobą że potrzebne jest wydłużenie "252". Raz, że nie ma teraz żadnego autobusu między Olszanicą a Balicami, dwa że byłoby utrzymane połączenie z Woli Justowskiej w stronę Lotniska, a także rejonów Miasteczka Studenckiego (zamiast "102").
"102" też bym raczej zostawił do Cracovii - zawsze to osoby z rejonu przystanku "Piastowska" oraz na zachód od niego mają utrzymany dojazd do AGH i Krowodrzy.
Natomiast pytanie, czy przy takim skróceniu jest sens utrzymywać "192"? Na Focha i tak będą "102", "152", "252". Ew. taniej byłoby przedłużyć do Cichego Kącika "502" i zawiesić "192". Zwłaszcza że potrzebne będą dodatkowe brygady i kierowcy na linie LZ, które zapewne dostaną regularne numery i rozkłady