Chyba, żeby do remontu Ptaszyckiego puścić "16" i "21" w takcie przez Ptaszyckiego, a "10" przez Kombinat jak "22"? Na wspólnym odcinku od Kopca Wandy do Ronda Piastowskiego miałyby f~10. A ponieważ EU8N i GT8N to właściwie to samo (Typ Mannheim), to w sumie można do obsługi tych linii przenieść część GT8 do PH. Wtedy 10 też by mogła dostać niskacze.Bayer2003 pisze: 06 wrz 2020, 14:14Docelowo większość E1+c3 zostanie zastąpionych przez Lajkoniki (nieliczne które zostaną trafią zapewne na "10"), więc tak naprawdę ich dotyczy ta rozmowapasazer_mobilisu pisze: 06 wrz 2020, 11:10Tylko obecnie na "22" tabor 32m to E1+c3, który raczej na "3" czy "8" i tak nie trafi.Bayer2003 pisze: 05 wrz 2020, 22:25 Generalnie Twój pomysł jest dobry, a przy obecnym układzie linii tramwaje 32m zdecydowanie bardziej przydadzą się na chociażby "3", "8" lub "13".![]()
W sumie temat o taborze Mega dał mi pomysł. Możemy na forum stworzyć listę jaki tabor byśmy widzieli dla jakiej linii. W końcu forum daje opcję dyskusji nad tym.

"1" - 26m (EU8N, N8, NGT6-2)
"2" - 26m (GT8)
"3" - 32m (NGT8, STL)
"4" - 40m (KRK)
"5" - 26m (EU8N, N8)
"6" - 26m (GT8N, NGT6-1)
"8'" - 26m (NGT6-2)
"9" - 32m (NGT8, STL)
"10" - 32m (E1+c3)
"11" - 26m (NGT6-2)
"12" - 26m (EU8N)
"13" - 32m (NGT8, STL)
"14" - 32m (STL)
"16" - 26m (GT8)
"17" - 26m (EU8N)
"18" - 32m (NGT8, STL)
"19" - 26m (NGT6-2)
"20" - 26m (EU8N, NGT6-2)
"21" - 26m (GT8)
"22" - 32m (STL)
"24" - 32m (NGT8, STL)
"44" - 32m/40m (STL, KRK)
"49" - 26m (EU8N)
"50" - 32m/40m (NGT8, STL, KRK)
"52" - 40m (KRK)
Zapraszam do dyskusji