Strona 7 z 21
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 16:34
autor: MichalTyniec
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 16:25
I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy. Tyniec powinien się cieszyć, że wgl ma nocną KM. Po drugie wydłużenie na dworzec wymagałoby dołożenia brygady.
No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ

po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minut
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 17:12
autor: damian_krk2
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 16:34
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 16:25
I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy. Tyniec powinien się cieszyć, że wgl ma nocną KM. Po drugie wydłużenie na dworzec wymagałoby dołożenia brygady.
No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ

po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minut
Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 17:31
autor: MichalTyniec
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 17:12
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 16:34
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 16:25
I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy. Tyniec powinien się cieszyć, że wgl ma nocną KM. Po drugie wydłużenie na dworzec wymagałoby dołożenia brygady.
No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ

po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minut
Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.
No skoro piszesz że ja się mam cieszyć że w ogóle mam w nocy całe dwa kursy to tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi, owszem nikomu nikt nie broni przerwy ale nawet jak pojedzie na dworzec to dalej będzie mieć prawie pół godziny a to jest całkowicie wystarczające.
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 17:49
autor: damian_krk2
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 17:31
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 17:12
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 16:34
No jasne bo przecież zlikwidujmy niech wcale nie jeździ

po drugie wydłużenie nie wiąże się z żadnym dokładaniem brygady bo przerwa na Podwawelskim trwa 40 minut
Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.
No skoro piszesz że ja się mam cieszyć że w ogóle mam w nocy całe dwa kursy to tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi, owszem nikomu nikt nie broni przerwy ale nawet jak pojedzie na dworzec to dalej będzie mieć prawie pół godziny a to jest całkowicie wystarczające.
To źle wnioskujesz. Tyniec powinien się cieszyć z nocki bo inne rejony o podobnym zaludnieniu jej nie mają.
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 17:52
autor: Krakowianin
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 17:49
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 17:31
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 17:12
Napisałem gdzieś że mają ją zlikwidować? Kierowca w nocy też przerwę musi mieć i po to jest te 40 minut.
No skoro piszesz że ja się mam cieszyć że w ogóle mam w nocy całe dwa kursy to tak wnioskuję z Twojej wypowiedzi, owszem nikomu nikt nie broni przerwy ale nawet jak pojedzie na dworzec to dalej będzie mieć prawie pół godziny a to jest całkowicie wystarczające.
To źle wnioskujesz. Tyniec powinien się cieszyć z nocki bo inne rejony o podobnym zaludnieniu jej nie mają.
A co mają powiedzieć mieszkańcy Stoków/Wzgórz co mają jedynie 642? Naprawdę Tyniec powinien się cieszyć co ma.
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 17:59
autor: damian_krk2
Według mnie "601" można skierować właśnie do Os. Na Stoku najprostszą trasą. Jednocześnie "642" przetrasować tak by nie jeździło przez Os. Na Stoku.
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 20:32
autor: Zieleńczanin
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 16:25
I znowu cytat zagnieżdżony nie wiadomo ile razy.
Dokładnie. @MichalTyniec - proszę o poprawę cytowania - w miarę możliwości niestosowanie zagnieżdżania trzykrotnego i cytowanie tylko tekstu, na który się odpowiada (oczywiście prośbę kieruję do wszystkich, aczkolwiek do oznaczonego użytkownika w szczególności).
damian_krk2 pisze: 29 paź 2021, 17:59
Według mnie "601" można skierować właśnie do Os. Na Stoku najprostszą trasą. Jednocześnie "642" przetrasować tak by nie jeździło przez Os. Na Stoku.
Zgadzam się, aczkolwiek "601" wydłużyłbym wręcz do Zajezdni Bieńczyce. "62/662" na Wzgórza przez Kocmyrzowskie, a "642" likwidacja. Kosztowo powinno się spiąć (ewentualnie co drugi kurs "62/662" można zostawić na Placu Centralnym), do tego -1 brygada na autobusach łącznie, nawet jeśli byłaby potrzeba dodatkowej brygady na "601" wskutek zmian (chociaż nie wydaje mi się).
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 21:22
autor: Scania_9640
Zieleńczanin pisze: 29 paź 2021, 15:36
damian_krk2 pisze: 28 paź 2021, 19:00
Z tego co widać w internecie mieszkańcy Bieżanowa oburzeni likwidacją 643.
Nie przesadzajmy - na fanpage ZTP protestuje bodajże dokładnie jedna osoba
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 13:42
Nie daliby na pewno żadnego dodatkowego kursu na 612 bo są to dużo większe koszty niż wydłużenie na dworzec,
Skąd wniosek?
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 13:42
w godzinach nocnych komunikacja powinna być zapewniona z ścisłego centrum a nie zmuszać ludzi do następnych przesiadek
Wydłużmy więc do Dworca poza "612" jeszcze "637", "642", "903", "910", "915", "917", "920", "937" - tak? Nie zmieścimy tego nigdzie.
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 13:42
jeżeli chodzi o 609 to równie dobrze może jeździć spod Cracovii i skoordynować go z przyjazdami 902
Dlaczego mamy obniżać standard w porównaniu do stanu obecnego?
Scania_9640 pisze: 29 paź 2021, 14:54
mkm3 pisze: 29 paź 2021, 13:09
Czy ZTP przymierza się do zmiany trasy 601, aby zmniejszyć długie przerwy dla kierowców na pętli w Mydlnikach? Może coś po trasie 642, żeby większa część Huty miała dostęp do autobusu bezpośrednio do centrum.
A po co zabierać kierowcom przerwy?
Z tego powodu, że autobus się jednak marnuje, kiedy na obu końcówkach ma prawie godzinę przerwy.
Żeby 601 miał inną trasę i dłuższą trzeba na to pieniędzy, a pewnie na to funduszy nie będzie+ nie każda brygada ma po 1h przerwy z obu stron
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 22:10
autor: edek3253
Najprościej usunąć nocne tramwaje, w nie dać linie autobusowe i już można kombinować w Hucie i w ten sposób zastąpić 642. Tramwaje nocne to tylko takie polityczne zagranie? Mieszkańcy nie skarżą się do ZTP na hałas z nocy?
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 22:19
autor: Jelczyk
edek3253 pisze: 29 paź 2021, 22:10
Najprościej usunąć nocne tramwaje, w nie dać linie autobusowe i już można kombinować w Hucie i w ten sposób zastąpić 642. Tramwaje nocne to tylko takie polityczne zagranie? Mieszkańcy nie skarżą się do ZTP na hałas z nocy?
Po części masz rację. Ale nie raz widziałem 62 czy 64 na EU do którego nie dało się wsiąść.... Co dopiero gdyby był autobus 18m.
Re: Linie nocne
: 29 paź 2021, 22:33
autor: Tramwajolog14
Adrian14 pisze:
Po części masz rację. Ale nie raz widziałem 62 czy 64 na EU do którego nie dało się wsiąść.... Co dopiero gdyby był autobus 18m.
Tylko za tę samą kwotę autobus mógłby jeździć dwa razy częściej niż tramwaj
Re: Linie nocne
: 02 lis 2021, 12:06
autor: Kaszmir
Tramwajolog14 pisze: 29 paź 2021, 22:33Tylko za tę samą kwotę autobus mógłby jeździć dwa razy częściej niż tramwaj

Też jestem zwolennikiem zamiany nocnych tramwajów na autobusy, choć przelicznik nie jest tak prosty. Zapewne wyszłoby, że kursy o pełnych godzinach mają większe zapełnienie niż te o połówkach. Raz, że większość linii kursuje co 60 minut więc przesiadkowicze i tak są dowożeni na pełne godziny. Dwa, że często ludzie wychodzą z imprez razem, nawet jeśli jadą w inne strony.
Zatem nawet jeśli autobus pojedzie z f20, to potoki nie rozłożą się równomiernie tylko pewnie dalej kursy o pełnych godzinach będą zbierać więcej ludzi. Choć myślę, że powinny wyrobić.
MichalTyniec pisze: 29 paź 2021, 13:42Nie daliby na pewno żadnego dodatkowego kursu na 612 bo są to dużo większe koszty niż wydłużenie na dworzec
Nie. Obecna trasa "612" ma ok. 11,5 km, z kolei wydłużona do Dw. Gł. Wschód miałaby ok. 15 km. Zatem wydłużenie dwóch kursów to ok. 7 dodatkowych km, co już pokrywa większość (dwie trzecie) kosztów dołożenia jednego na istniejącej marszrucie. Ja tam wolę trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego, niż dwa z Teatru Słowackiego.
Re: Linie nocne
: 02 lis 2021, 13:07
autor: MichalTyniec
Kaszmir pisze: 02 lis 2021, 12:06Nie. Obecna trasa "612" ma ok. 11,5 km, z kolei wydłużona do Dw. Gł. Wschód miałaby ok. 15 km. Zatem wydłużenie dwóch kursów to ok. 7 dodatkowych km, co już pokrywa większość (dwie trzecie) kosztów dołożenia jednego na istniejącej marszrucie. Ja tam wolę trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego, niż dwa z Teatru Słowackiego.
Chodzi o komfort dojazdu i to żeby jeszcze więcej tych ludzi w nocy zachęcić do jazdy autobusem

a nikogo nie zachęcą przesiadki w nocy choćby ze względu bezpieczeństwa.
Re: Linie nocne
: 02 lis 2021, 13:15
autor: Kaszmir
MichalTyniec pisze: 02 lis 2021, 13:07Chodzi o komfort dojazdu i to żeby jeszcze więcej tych ludzi w nocy zachęcić do jazdy autobusem

a nikogo nie zachęcą przesiadki w nocy choćby ze względu bezpieczeństwa.
Strasznie wymyślasz argumenty na siłę. Przekonywałeś nas, że pasażerowie nie zdążają się przesiąść (nieprawda, mają 9 minut), że koszty dodatkowego kursu są znacznie większe niż wydłużenia trasy (nieprawda, są zbliżone), teraz że bezpieczeństwo. Rozumiem ten argument i sam np. krytykowałem pomysł nocnej dowozówki z Mydlnik do Zabierzowa, ale tu mówimy o R. Grunwaldzkim które jest w centrum miasta.
Co do zachęcania, mnie bardziej zachęcają trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego niż dwa z Teatru Słowackiego. Obecnie po 1:30 nie ma jak wrócić z centrum do Tyńca.
Re: Linie nocne
: 02 lis 2021, 13:31
autor: MichalTyniec
Kaszmir pisze: 02 lis 2021, 13:15Strasznie wymyślasz argumenty na siłę. Przekonywałeś nas, że pasażerowie nie zdążają się przesiąść (nieprawda, mają 9 minut), że koszty dodatkowego kursu są znacznie większe niż wydłużenia trasy (nieprawda, są zbliżone), teraz że bezpieczeństwo. Rozumiem ten argument i sam np. krytykowałem pomysł nocnej dowozówki z Mydlnik do Zabierzowa, ale tu mówimy o R. Grunwaldzkim które jest w centrum miasta.
Co do zachęcania, mnie bardziej zachęcają trzy kursy z Ronda Grunwaldzkiego niż dwa z Teatru Słowackiego. Obecnie po 1:30 nie ma jak wrócić z centrum do Tyńca.
To tylko na papierze masz 9 minut na przesiadkę a ja Ci mówię że nie ma czegoś takiego i to nie jest wymyślanie z mojej strony

nieważne czy rondo Grunwaldzkie bo to niby bliżej centrum, czy tam dalej na obrzeżach, na pewno wolę jechać w nocy prosto do domu a nie martwić się po drodze czy się coś nie stanie i wiele osób myśli dokładnie tak samo. O tym co kto woli to sobie możemy między sobą porozmawiać ale na pewno większą część wolałaby dojechać na ten rynek bezpośrednio już pomijając że są to tylko dwa kursy w piątek i sobotę więc nie jakiś wielki wysiłek, a gdyby ten kurs z 1,45 jechał z centrum lub później koło 2 to całkiem wystarczająca opcja.