Kaszmir pisze: 22 sie 2021, 11:19
A czemu miałaby być "47"? Nie wspomaga linii "7" czy innej "x7". Po maksymalizacji miała własną, unikalną trasę, to i numer dostała własny.
Bo jest to linia szczytowa, funkcjonująca na takiej samej zasadzie jak "44" czy "49". Masz jednak po części rację, próba uporządkowania tego wywołałaby dodatkowy bałagan, więc niech już zostanie jak jest (dla pasażerów nie ma to zapewne większego znaczenia).
impuls pisze: 22 sie 2021, 11:54
Jeśli na "9" pozostanie tak jak jest obecnie 6x9 to wystarczy.
Lepsza częściowo wysokopodłogowa linia "52" (niska podłoga co 15 minut), niż częściowo wysokopodłogowa linia "9" (niska podłoga co 30 minut).
impuls pisze: 22 sie 2021, 11:54
Tak jak pisałem w tym roku nie będzie już remontów NGT8. Przypomnę, że były okresy w tym roku i ubiegłym, że bardzo często wykorzystanie Stadlerów było powyżej 90% lub blisko tej granicy. Np. 3.12.20 oddane było 20 Stadlerów w ruchu 19 wykorzystanie 95%
I co z tych Stadlerów, skoro 3.12.20 wyjechało zaledwie 19 na 23 możliwe NGT8 (jeden był wówczas w TR)? Tabor 32m należy liczyć całościowo, a tak ponad 90% nijak nie osiągniemy, a na pewno nie jako zakładane wykorzystanie.
impuls pisze: 22 sie 2021, 11:54
W tym tygodniu Podgórze potrafiło w jakiś dzień wysłać wszystkie 14 w ruchu Stadlerów lub 13.
Tylko ponownie - jakie było wtedy wykorzystanie NGT8? Ponadto Newag 126N jest obecnie w Nowym Sączu. Do 90% ciągle daleko.
impuls pisze: 22 sie 2021, 11:54
Czy dojdzie teraz do rozpięcia ufoków, czy dopiero po dostawie TINA tego nie wiem.
Do rozpięcia ufoków powinno dojść dopiero po dostawie nowego taboru 40m+, który byłby w stanie bezpośrednio je zastąpić bez straty pojemności. Skoro nawet po dostawie Stadlerów Tina Konstale 105Na i tak będą musiały pozostać (po otwarciu nowych tras ilostan niskaczy wynoszący 302 na pewno nie wystarczy do obsługi wszystkiego), może lepiej żeby do końca swoich dni jeździły one połączone potrójnie niż podwójnie

?