Zabierzów, Krzeszowice
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Zabierzów
Ja proponuje nie iść w wydłużenie 601, a zrobić petycje o linie 918, po wcześniejszym uzgodnieniu z mieszkańcami którędy by ją chcieli
Re: Zabierzów
To też nie jest duży problem bo np ostatnie 238 przyjeżdża do Krakowa po północy i mógłby podjechać do Mydlnik i wykonać kółko czy dwa na takim nocnym.Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 12:24 Ja proponuje nie iść w wydłużenie 601, a zrobić petycje o linie 918, po wcześniejszym uzgodnieniu z mieszkańcami którędy by ją chcieli
Re: Zabierzów
Każda wieś będzie chciała u siebie nockę. Jakby nie wyszło wydłużenie 601 jako 908 i jeśli już miałby specjalnie jakiś pojazd tu przyjeżdżać to zrobić 2 nocki jak w gm. Zielonki. Tam specjalnie przyjeżdżają małe Autosany, czyż nie?Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 12:24 Ja proponuje nie iść w wydłużenie 601, a zrobić petycje o linie 918, po wcześniejszym uzgodnieniu z mieszkańcami którędy by ją chcieli
918 - Mydlniki Wapiennik - Szczyglice, Balice, Kleszczów - Rudawa (a może dalej Pisary - Radwanowice?)
908 - Mydlniki Wapiennik - Szczyglice, Zabierzów, Bolechowice, (kieszeniowo Karniowice?) - Zelków
Po 1-2 kursy w weekendy na początek.
Słuszna uwaga.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Zabierzów
Zarówno na 917 jak i 937 jeździ tabor klasy MAXI (12m)
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Zabierzów
lolek-12 pisze: ↑12 sie 2021, 12:31Każda wieś będzie chciała u siebie nockę. Jakby nie wyszło wydłużenie 601 jako 908 i jeśli już miałby specjalnie jakiś pojazd tu przyjeżdżać to zrobić 2 nocki jak w gm. Zielonki. Tam specjalnie przyjeżdżają małe Autosany, czyż nie?Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 12:24 Ja proponuje nie iść w wydłużenie 601, a zrobić petycje o linie 918, po wcześniejszym uzgodnieniu z mieszkańcami którędy by ją chcieli
918 - Mydlniki Wapiennik - Szczyglice, Balice, Kleszczów - Rudawa (a może dalej Pisary - Radwanowice?)
908 - Mydlniki Wapiennik - Szczyglice, Zabierzów, Bolechowice, (kieszeniowo Karniowice?) - Zelków
Po 1-2 kursy w weekendy na początek.Słuszna uwaga.
Jak dla mnie dobry pomysł z 908 i 918 i na początek mogłyby nawet Autosany, chociaż zapewne byłyby to kartony z racji że mają liczydło pasażerów. Z 238 to dobry pomysł, można tutaj też włączyć w to 218 lub 278, które też kończą po północy na Bronowicach czy 258 które kończy 00:13 w Nielepicach i zjeżdża na pusto do zajezdni a w tym czasie mógłby zrobić kursik do Bronowic, jak dla mnie to byłoby bardzo dobre rozwiązanie a przy tym nie drogie. Warto wziąć to pod uwagę- tak myślę przynajmniej
Re: Zabierzów
Zasady tworzenia linii nocnych wyjaśniłem w poprzednim poście - obecnie przyjmuje się min. 4-5 minut na końcówce. Nie wiem skąd wzięło się że trasa do Rudawy jest na styk. Przeliczyłem trasę przez Zabierzów, zgłoszoną w tym poście. Z Mydlnik Wapiennika do Rudawy Rynku wyszło mi rozkładowo 24-25 minut, w drugą stronę nawet 23 minuty. Czyli kółko zajmie 47-48 minut. Obecnie kierowcy w Mydlnikach mają 58 minut postoju, zatem jadąc do Rudawy Rynku, wciąż będą mieć 10-11 minut przerwy.Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 12:19Postój w Rudawie nie mógł być taki długi, bo linia nie zdążyłaby wrócić na swój odjazd z Mydlnik, a wątpię że będą zmieniać rozkład bo jest dostosowany pod inne nocki, a ta trasa do Rudawy jest na styk i dlatego max 2min postoju a szybszej nie ma, jedynie skrócenie jej do innego przystanku bądź zrobienia linii okrężnej i powrót do Mydlnik i żeby tam chwilę stała, bo jak dla mnie 3h w nocy bez przerwy to slaby pomysł.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Zabierzów
Mi wyszło trochę więcej, ale może coś źle podliczyłem, to zakładając 5min w Rudawie to zostaje 6min w Mydlnikach albo tylko postój w Rudawie (chociaż bankowo nie przyjedzie punktualnie bo już w Mydlnikach często 601 jest po 5min w plecy) czyli dalej wychodzić będzie w sumie prawie 3h jazdy bez dużej przerwy, 3h jazdy i 56min przerwy, jak dla mnie to niezbyt dużo na nockę i mogę dać sobie rękę uciąć że nawet samo ztp nie zgodzi się na taki krok, dlatego dalej zostaję przy wersji żeby utworzyć 918Kaszmir pisze: ↑12 sie 2021, 14:16Zasady tworzenia linii nocnych wyjaśniłem w poprzednim poście - obecnie przyjmuje się min. 4-5 minut na końcówce. Nie wiem skąd wzięło się że trasa do Rudawy jest na styk. Przeliczyłem trasę przez Zabierzów, zgłoszoną w tym poście. Z Mydlnik Wapiennika do Rudawy Rynku wyszło mi rozkładowo 24-25 minut, w drugą stronę nawet 23 minuty. Czyli kółko zajmie 47-48 minut. Obecnie kierowcy w Mydlnikach mają 58 minut postoju, zatem jadąc do Rudawy Rynku, wciąż będą mieć 10-11 minut przerwy.Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 12:19Postój w Rudawie nie mógł być taki długi, bo linia nie zdążyłaby wrócić na swój odjazd z Mydlnik, a wątpię że będą zmieniać rozkład bo jest dostosowany pod inne nocki, a ta trasa do Rudawy jest na styk i dlatego max 2min postoju a szybszej nie ma, jedynie skrócenie jej do innego przystanku bądź zrobienia linii okrężnej i powrót do Mydlnik i żeby tam chwilę stała, bo jak dla mnie 3h w nocy bez przerwy to slaby pomysł.
Re: Zabierzów
Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 14:29 czyli dalej wychodzić będzie w sumie prawie 3h jazdy bez dużej przerwy,
Ja sobie wyobrażałem to 908 w taki sposób, że przyjeżdża kurs z centrum Krakowa na Wapiennik, zmienia wyświetlacz na 908 i jedzie do Rudawy. Następnie od razu zjeżdża na pusto na Wapiennik i tu czeka na swój odjazd 601.
Gminy nie płacą za zjazdy? Moim zdaniem trzymanie w rozkładzie zjazdu z gminy w stronę Krakowa jest bez sensu, bo raczej nikt z tego i tak nie skorzysta.
Re: Zabierzów
Liczyłem dwa razy w obie strony, więc wyniki raczej w porządku. Bez postoju w Mydlnikach bo czemu linia miałaby zatrzymywać się w 3/4 trasy? 10-11 minut przerwy w Rudawie i tyle.Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 14:29Mi wyszło trochę więcej, ale może coś źle podliczyłem, to zakładając 5min w Rudawie to zostaje 6min w Mydlnikach albo tylko postój w Rudawie (chociaż bankowo nie przyjedzie punktualnie bo już w Mydlnikach często 601 jest po 5min w plecy) czyli dalej wychodzić będzie w sumie prawie 3h jazdy bez dużej przerwy, 3h jazdy i 56min przerwy, jak dla mnie to niezbyt dużo na nockę i mogę dać sobie rękę uciąć że nawet samo ztp nie zgodzi się na taki krok, dlatego dalej zostaję przy wersji żeby utworzyć 918
I nie, nie bez przerwy bo jest dwa razy po 5-6 minut przy Teatrze Słowackiego. Do tego 10-11 minut w Rudawie. Do tego blisko godzina na al. Przyjaźni.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Zabierzów
I uważasz że jest to dużo na taką trasę? To jest tak naprawdę 56min tylko przerwy bo takich małych przerw to nawet nie liczę bo są opóźnienia itp Przecież to oczywiste że ztp na to się nie zgodzi i taka linia jest nierealna, jedyną realną linią to byłoby stworzenie 918Kaszmir pisze: ↑13 sie 2021, 15:09Liczyłem dwa razy w obie strony, więc wyniki raczej w porządku. Bez postoju w Mydlnikach bo czemu linia miałaby zatrzymywać się w 3/4 trasy? 10-11 minut przerwy w Rudawie i tyle.Scania_9640 pisze: ↑12 sie 2021, 14:29Mi wyszło trochę więcej, ale może coś źle podliczyłem, to zakładając 5min w Rudawie to zostaje 6min w Mydlnikach albo tylko postój w Rudawie (chociaż bankowo nie przyjedzie punktualnie bo już w Mydlnikach często 601 jest po 5min w plecy) czyli dalej wychodzić będzie w sumie prawie 3h jazdy bez dużej przerwy, 3h jazdy i 56min przerwy, jak dla mnie to niezbyt dużo na nockę i mogę dać sobie rękę uciąć że nawet samo ztp nie zgodzi się na taki krok, dlatego dalej zostaję przy wersji żeby utworzyć 918
I nie, nie bez przerwy bo jest dwa razy po 5-6 minut przy Teatrze Słowackiego. Do tego 10-11 minut w Rudawie. Do tego blisko godzina na al. Przyjaźni.
Re: Zabierzów
10 minut to dość mało czasu, ale sądzę, że wystarczająco, zwłaszcza mając na względzie gigantyczną przerwę na drugim końcu miasta. No i bywały linie, które miały krótszy postój („601” w starej pętli na Mydlnikach miały chociaż 6 minut?)
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Zabierzów
Ale po to wydłużyli 601 żeby miał właśnie Kierowca PKR i dłuższą przerwę, a nie 4min jak poprzednio na Mydlnikach, dlatego uważam że jej ponowne wydłużenie, a co za tym idzie nie będzie ani PKR ani toalety + tylko 10min przerwy jest nierealne i ZTP nie zgodzi się na to, a tym bardziej MPK. Trzeba zrobić petycje o linie 918
Re: Zabierzów
Wydłużyli ją, bo skoro już 139 wydłużyli to i 601. I owszem chodziło o uregulowanie 139, ale o 601 raczej nie. Te ok. 50minutowe postoje to raczej problem - marnowanie czasu kierowców, który powinno się wyeliminować poprzez jakąkolwiek zmianę trasy 601.Scania_9640 pisze: ↑14 sie 2021, 23:17 Ale po to wydłużyli 601 żeby miał właśnie Kierowca PKR i dłuższą przerwę,
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Zabierzów
Nieprawda, kierowcy sami się domagali, żeby na drugiej końcówce była jakaś rozsądną przerwa, w Mydlnikach tej przerwy nie było praktycznie nic, i teraz zrobili dużo dłuższą i jak dla mnie jest dobrze, trasy 601 nie trzeba zmieniać. Trzeba za to utworzyć nową linię nocną do GZ.mkm3 pisze: ↑15 sie 2021, 2:08Wydłużyli ją, bo skoro już 139 wydłużyli to i 601. I owszem chodziło o uregulowanie 139, ale o 601 raczej nie. Te ok. 50minutowe postoje to raczej problem - marnowanie czasu kierowców, który powinno się wyeliminować poprzez jakąkolwiek zmianę trasy 601.Scania_9640 pisze: ↑14 sie 2021, 23:17 Ale po to wydłużyli 601 żeby miał właśnie Kierowca PKR i dłuższą przerwę,
Re: Zabierzów
Rozsądna przerwa to 10-15 minut, a nie prawie godzina. Nawet jak nie wydłużą 601 jako 908 do Zabierzowa to po stronie huckiej można pokombinować coś wydłużając 601, żeby zmniejszyć te godzinne przerwy. A najlepiej tak jak kiedyś pisaliśmy - zlikwidować nocne tramwaje, 664 do Mydlnik, 601 i 662 pozmieniać w Hucie tak, żeby zlikwidować 642.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości