Osobiście uważam, że nie ma sensu robić dość karkołomnego połączenia "18" z "3" - równie dobrze można ją połączyć z "50". Zrobiłbym to tak:
"5", "17", "18", "19", "44", "50" - zawieszone
"3" - skrócenie do Dworca Towarowego;
"10" - wydłużenie do Borku (rekompensata za zmianę trasy "19", tak aby nie trzeba było kluczyć przez Plac Bohaterów Getta);
"74" - Czerwone Maki - Brożka - Kalwaryjska - Krakowska - Westerplatte - Mogilska - Al. Jana Pawła II - Al. Solidarności - Kopiec Wandy, szczytówka z f~15 - przejęcie ról "17" i "44", synchronizacja z "10";
"75" - Łagiewniki - Starowiślna - Westerplatte - Długa - Tunel - Al. Jana Pawła II - Kocmyrzowska - Wzgórza Krzesławickie, f~15/15/20/20 - rekompensata za "19" (przyznaję, dość mierna) i za "5";
"78" - Czerwone Maki - po trasie "18" - Kamienna - Tunel - po trasie "50" - Kurdwanów, f~7,5/7,5/10/10, co drugi kurs przy weekendowym f~10 na trasie Kurdwanów - Dworzec Towarowy - połączenie "18" z "50".
Plusem projektu jest z pewnością zastąpienie każdej linii w jakiś sposób. Niestety trochę to kuleje w przypadku "19", której główne potoki nie zostaną raczej zaspokojone przez "75" ze względu na bardzo okrężną trasę. Mam też wątpliwości co do przepustowości Westerplatte - dokładam tam 8/h w szczycie. Mam nadzieję, że poza tym wszystko gra