[MAN Lion's Intercity LE 13] 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021/20.10.2021
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
[MAN Lion's Intercity LE 13] 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021/20.10.2021
KrakTransRem ogłosił przetarg na wyprodukowanie i leasing na 8 lat 10 autobusów hybrydowych o długości 12-metrów. Termin składania ofert do 24.08.2021 do godziny 10:00
https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/pn/k ... 46/details
https://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/pn/k ... 46/details
Re: Przetarg (KTR) na 10 autobusów hybrydowych
Chyba auta na aglomerację, bo układ drzwi 1-2-0 lub 2-2-0 i dopuszczenie stopnia za drugimi drzwiami.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Przetarg (KTR) na 10 autobusów hybrydowych
Pewnie znów Solaris
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Przetarg (KTR) na 10 autobusów hybrydowych
A to do czego im potrzebne?8. Autobus ma być wyposażony w hak holowniczy(plus gniazdo elektryczne) umożliwiający ciągnięcie przyczepy.
To również ciekawe.Stałym wyposażeniem autobusu winne być półki bagażowe nad siedzeniami pasażerskimi.
Sporo miejsc, ale też autobus może być dłuższy niż zwykle.1. Długość pojazdu : 11,8 – 13,5 m;
2. Szerokość pojazdu: 2,55 m;
3. Wysokość maksymalna pojazdu: 3,35 m
5. Liczba miejsc siedzących: min 40 pełnowymiarowych miejsc;
2. Dopuszcza się tylko stopnie w podłodze za drugimi drzwiami.
Robi się niemal luksusowob. Fotele wysokie, miękkie z podłokietnikami (tylko dla siedzeń skrajnych od strony przejścia)
c. Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa odpowiadające lokalizacji miejsca,
Termin: 6 miesięcy od podpisania umowy.
Kryteria oceny: 70% cena, 30% kryteria techniczne na które składają się:
1. Gwarancja (min. 36 miesiący, max ocena za 54 i więcej miesięcy) - 4pkt.
2. Miejsca siedzące (min. 40 miejsc, max ocena za 46 i więcej miejsc) - 4pkt.
3. Długość (do 12,5m brak punktów, dłuższy autobus 2 punkty) - 2 pkt.
4. Aktywny tempomat i asystent kontroli prawej strony - 6 pkt.
5. Szerokość pierwszych drzwi (min. 800mm, max ocena za 1100mm) - 3 pkt.
6. Moment maksymalny silnika (min. za 1000 Nm, max ocena za 1400 Nm) - 3 pkt.
7. Napęd hybrydowy - 6 pkt.
8. Otwieranie drzwi (zero za otwieranie do środka, 2 za wszystkie odskokowo przesuwne, 3 za środkowe odskokowo przesuwne) - 3pkt.
Re: Przetarg (KTR) na 10 autobusów hybrydowych
Co do haka, to obstawiam przyczepy rowerowe, w Gdańsku cieszą się ogromną popularnością.
-
- Pasażer
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 lut 2020, 20:56
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Z tymi przyczepami i układem "aglomeracyjnym", to pewnie będą autobusy na linie rekreacyjne.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Pewnie poza sezonem będą jeździć na aglomeracji bez przyczep, a w sezonie na LRxPiwko Wielkie pisze: ↑02 sie 2021, 20:27 Z tymi przyczepami i układem "aglomeracyjnym", to pewnie będą autobusy na linie rekreacyjne.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Ktoś ma jakieś typy, co może wygrać? Podobno Solaris nie spełnia wymogów.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Bo?damian_krk2 pisze: ↑02 sie 2021, 20:43 Ktoś ma jakieś typy, co może wygrać? Podobno Solaris nie spełnia wymogów.
Volvo, MAN, VDL Citea. Citaro według informacji ze strony ma za mało miejsc.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Tak pisze na starym PKK, że Solaris i reszta czołowych producentów. Podobno kwalifikuje się tylko VDL, ale kto łudzi że VDL wystartuje w Polsce. Dlatego pytam, czy ktoś ma zestawienie co spełnia wymogipasazer_mobilisu pisze: ↑02 sie 2021, 22:27Bo?damian_krk2 pisze: ↑02 sie 2021, 20:43 Ktoś ma jakieś typy, co może wygrać? Podobno Solaris nie spełnia wymogów.
Volvo, MAN, VDL Citea. Citaro według informacji ze strony ma za mało miejsc.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
To prawda jeśli weźmiemy pod uwagę konstrukcje LE i jeśli ten wymóg max. jednego stopnia zostanie utrzymany.damian_krk2 pisze: ↑02 sie 2021, 23:14 Tak pisze na starym PKK, że Solaris i reszta czołowych producentów. Podobno kwalifikuje się tylko VDL
Nie wiem czy w normalnej 12 LF Solaris zmieści 40 miejsc. Do elektrycznych gimbusów tyle weszło, ale w nich nie ma rzeźni.
Zmiana terminu składania ofert na 2021-09-07 10:00
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Wymiary nam preszkadzają.pasazer_mobilisu pisze: ↑02 sie 2021, 22:27 [...]
Bo?
Volvo, MAN, VDL Citea. Citaro według informacji ze strony ma za mało miejsc.
Na pewno standardowe podwozie Solarisa Urbino nie łapie się na wymiary.
Siedzenia to nie problem, można trochę dołożyć zawsze, zamiast półtoraków dać 2 i już zyskujemy.
Natomiast co do wymiarów jest wiele pojazdów które spełniają założenia długości, lecz im dalej idziemy tym gorzej z ceną takiego pojazdu.
Solaris Urbino LE/LF12 mają po równe 12 metrów; MAN ma 12,2 metra; Scania 12/12,7/13,7 metrów; VDL jedynie Nowa Citea LF/LE 12,2, LE 13,5 metrów; MB 12,13/12,2/13,2 metrów; Setra 12,33/13,04 metrów; Volvo 7900 12, 8900 12/13 metrów 2 osiowy lub 13,7 metrów na 3 osiach; Autosan tylko 12 metrów; Carrosserie HESS 12/13,5 metrów; Carrocera Castrosua 12 lub 13 metrów; Irizar 12,05/12,754; Iveco 12/13 metrów.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Na który wymiar się nie łapie?
Tylko którzy z tych producentów mogą się pofatygować i złożyć ofertę? Obstawiam Solaris, MAN, Volvo. Setra 416 w krakowskiej komunikacji to by było coś pięknego.GoMeZz391 pisze: ↑03 sie 2021, 21:15 Solaris Urbino LE/LF12 mają po równe 12 metrów; MAN ma 12,2 metra; Scania 12/12,7/13,7 metrów; VDL jedynie Nowa Citea LF/LE 12,2, LE 13,5 metrów; MB 12,13/12,2/13,2 metrów; Setra 12,33/13,04 metrów; Volvo 7900 12, 8900 12/13 metrów 2 osiowy lub 13,7 metrów na 3 osiach; Autosan tylko 12 metrów; Carrosserie HESS 12/13,5 metrów; Carrocera Castrosua 12 lub 13 metrów; Irizar 12,05/12,754; Iveco 12/13 metrów.
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Długość pojazdu na minimalne załapie się, lecz to będzie bez punktów
P.S.
W domyśle chodziło mi o długość, od której są punkty w przetargu.
Ofertę to jedynie według mnie złoży Solaris, MAN, Volvo i Mercedes.pasazer_mobilisu pisze: ↑03 sie 2021, 22:44 [...]
Tylko którzy z tych producentów mogą się pofatygować i złożyć ofertę? Obstawiam Solaris, MAN, Volvo. Setra 416 w krakowskiej komunikacji to by było coś pięknego.
A prywatnie chętnie bym zobaczył taką Setre MultiClass 400 LE czy też Irizara i3, ale to tylko marzenia raczej nikłe do spełnienia w KMK.
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: 10 autobusów hybrydowych standardowych - KrakTransRem - 27.07.2021
Ale to są tylko 2 punkty, we wszystkich innych kryteriach można to odrobić z nawiązką. 6 punkty za napęd hybrydowych dostaje się za hybrydę typu np. BH080 czy za "miękką" typu płaszowskie C2 też?
4 oferty to i tak dość optymistycznie. Kiedy ostatnio w jakimś krakowskim przetargu było tyle ofert? Setrę wymieniłem wcześniej po kropce jako osobną myśl, że fajnie by było ale w cuda nie wierzę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości