Układ linii w czasie remontu Ptaszyckiego
: 10 sie 2021, 21:57
Nie chcąc robić offtopicu, zakładam nowy temat, kontynuując dyskusję z innego wątku.
"4", "21", "22", "44" - stałe trasy
"10" - przez aleję Solidarności i Ujastek Mogilski
"16" skrócona do Placu Centralnego, gdzie zawracana (i tak jej przelot będzie krótszy niż wielu innych krakowskich linii)
"716" - zastępcza linia autobusowa Aleja Przyjaźni - Plac Centralny - Ptaszyckiego - Igołomska - Giedroycia (w tym miejscu zawraca linia "149"), powrót odwrotnie tą samą trasą, f~15
Przejrzyste i bez cięć - co sądzicie o tym pomyśle i czy potrafi ktoś zaproponować coś lepszego? Zachęcam do dyskusji (zwłaszcza, że remont coraz bliżej).
Zapomniałeś o jednym istotnym fakcie - "21" i "44" na pętli Kopiec Wandy nigdy się nie zobaczą (ta pierwsza nie kursuje tam w godzinach tej drugiej), więc tak naprawdę mamy trzy linie, a nie cztery. Do tego remont Ptaszyckiego prawdopodobnie zakończy się już po remoncie Ujastek (w przypadku awarii na alei Solidarności Pleszów zostałby całkowicie odcięty), co przywróci "4" na Wzgórza, więc linie mamy dwie. W takim razie i "16" spokojnie by tam weszła, jednak nie jest to mądrym pomysłem (zbytnie pokrywanie się z "21" i przesyt na ciągu). Dobrym pomysłem nie jest też łączenie "16" z "22", ponieważ aleja Solidarności odczułaby już wtedy cięcie (zwłaszcza, że według Twojego pomysłu nie mieliby oni "44"). Moja propozycja na remont Ptaszyckiego jest następująca:impuls pisze: ↑10 sie 2021, 15:25 Ponadto na Kopcu na pętli są wprawdzie dwa tory ale tylko ze skrajnego można jechać w kierunku Kombinatu. Wprawdzie można objeżdżać pętlę ale cztery linie z jednego toru "4", "21", "22" i "44" to jest niemożliwe. Z tego względu mogą czasowo połączyć 16+22 przez Plac Centralny na czas remontu Ptaszyckiego.
"4", "21", "22", "44" - stałe trasy
"10" - przez aleję Solidarności i Ujastek Mogilski
"16" skrócona do Placu Centralnego, gdzie zawracana (i tak jej przelot będzie krótszy niż wielu innych krakowskich linii)
"716" - zastępcza linia autobusowa Aleja Przyjaźni - Plac Centralny - Ptaszyckiego - Igołomska - Giedroycia (w tym miejscu zawraca linia "149"), powrót odwrotnie tą samą trasą, f~15
Przejrzyste i bez cięć - co sądzicie o tym pomyśle i czy potrafi ktoś zaproponować coś lepszego? Zachęcam do dyskusji (zwłaszcza, że remont coraz bliżej).