Re: KONSTAL 105N/Na
: 06 sie 2021, 11:44
Prawdopodobnie dwa lub trzy dni temu skład RZ226+RZ228+RZ229 miał jakieś wykolejenie. Uszkodzenia fartuchów i listew w wagonie RZ229. Raczej do odratowania.
Dzisiaj też jeździ na 49Scania_9640 pisze:Widziałem go w tamtym tygodniu na 49 właśnie
Nie widziałem go w miejscach, gdzie stoją wagony niepewne swojego losu.Bayer2003 pisze: ↑27 sie 2021, 16:45 Od kilku dni nie wyjechał podgórski skład RZ216+RZ217, który w ostatnich latach dwukrotnie uciekł spod topora kasacji. Wie ktoś może czy to już jego koniec, czy wręcz przeciwnie i skład ten przechodzi teraz jakąś naprawę, która pozwoli mu jeździć jeszcze przez kilka lat?
Podobno jakieś lekkie naprawy przechodzi.Bayer2003 pisze:Od kilku dni nie wyjechał podgórski skład RZ216+RZ217, który w ostatnich latach dwukrotnie uciekł spod topora kasacji. Wie ktoś może czy to już jego koniec, czy wręcz przeciwnie i skład ten przechodzi teraz jakąś naprawę, która pozwoli mu jeździć jeszcze przez kilka lat?
Przecież RZ216 jeździł cały czas. Nie ma go tylko parę razy jak coś mu robią a takto normalnie jeździ
Nie jeździł. Przez kilkanaście dni go nie było i na "13" wyjeżdżały wtedy często tylko trzy Konstale. Pewnie robiono coś przy nim, ale po wczorajszym zdechnięciu dziś znowu nie wyjechał . Niestety, ale jest to chyba obecnie najgorszy skład 2x105Na w Podgórzu.Scania_9640 pisze: ↑31 sie 2021, 22:55 Przecież RZ216 jeździł cały czas. Nie ma go tylko parę razy jak coś mu robią a takto normalnie jeździ
Na pewno nie kilkanaście dni bo ja go regularnie widziałem na 13 co parę dni, bo rzekomo niby go skasowali a to była nieprawdaBayer2003 pisze: ↑01 wrz 2021, 22:25Nie jeździł. Przez kilkanaście dni go nie było i na "13" wyjeżdżały wtedy często tylko trzy Konstale. Pewnie robiono coś przy nim, ale po wczorajszym zdechnięciu dziś znowu nie wyjechał . Niestety, ale jest to chyba obecnie najgorszy skład 2x105Na w Podgórzu.Scania_9640 pisze: ↑31 sie 2021, 22:55 Przecież RZ216 jeździł cały czas. Nie ma go tylko parę razy jak coś mu robią a takto normalnie jeździ
Jako chyba największy na tym forum zwolennik ufoków zastanawiam się dlaczego MPK podjęło taką dziwną decyzję? HZ284 i HZ285 to najstarsze wagony w Nowej Hucie, na dodatek obydwa będące chyba w najgorszym stanie. Jeżeli pierwszy z nich zostanie pierwszym wagonem trójskładu to ufok taki na pewno nie będzie funkcjonował dobrze i dosyć często będzie się psuł. Osobiście popieram kolejne ufoki, ale z pewnością w tym przypadku dało się zrobić to lepiej (np. HZ278+HZ279+HZ280, jednak tutaj do rozwiązania byłaby kwestia wyświetlaczy i ich braku). Ciekawi mnie też co naprawdę stanie się z HZ287 i HZ285. Dziś MPK podało co podczas dostaw STL zostało skasowane i może nie skasować już więcej.
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... ce-krakowaPSMKMS pisze:Pomimo wprowadzenia do ruchu wszystkich wagonów Stadler Tango Lajkonik i wycofania znacznej liczby wagonów generacji 105Na i E1+c3, krakowskie MPK nie zamierza obecnie rezygnować z eksploatacji pociągów trójwagonowych. Nie tylko powstają nowe takie składy, ale dotychczasowe przechodzą remonty. Jest wielce prawdopodobne, że ostatnie krakowskie stopiątki będą kursować właśnie połączone w trójskłady na linii 52. Wraz z wagonami PESA 2014N sprawdzają się na tej linii bardzo dobrze.