Układ linii w czasie zamknięcia ul. Grzegórzeckiej

Tramwajolog14
Ekspert
Posty: 575
Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki

Re: Układ linii w czasie zamknięcia ul. Grzegórzeckiej

Post autor: Tramwajolog14 » 04 paź 2021, 21:41

Haleje pisze:1 Salwator -...- Filharmonia - Teatr Bagatela - Teatr Słowackiego - Rondo Mogilskie - Rondo Grzegórzeckie-...-Wzgórza Krzesławickie. Osłabienie do f15 w dni robocze.
71 Wzgórza Krzesławickie -...- po trasie "1",- Rondo Grzegórzeckie - Rondo Mogilskie - Tunel - Dworzec Towarowy - Stary Kleparz -Teatr Bagatela - Filharmonia - Salwator. Kursy tylko w szczycie co 15 min.
Ale to w takim razie cała trasa "1" będzie pocięta w międzyszczycie? To jednak nieuzasadnione cięcia.

Haleje
Pasażer
Posty: 6
Rejestracja: 05 wrz 2021, 10:49

Re: Układ linii w czasie zamknięcia ul. Grzegórzeckiej

Post autor: Haleje » 04 paź 2021, 23:12

Tramwajolog14 pisze: 04 paź 2021, 21:41Ale to w takim razie cała trasa "1" będzie pocięta w międzyszczycie? To jednak nieuzasadnione cięcia.
Racja, to wyłącznie moje niedopatrzenie! 71 miałoby kursować co 15 min również w międzyszczycie.
Kaszmir pisze: 04 paź 2021, 18:01Na Westerplatte byłyby 44 kursy/h przy skierowaniu "1", "17/19" i "22". Nie 48. I może nawet by się zmieściły, wszak niejeden ciąg ma tyle lub więcej. Jak wspomniałem, na Westerplatte od 2013 do 2015 było 36 kursów/h, a możliwe że w czasie objazdów nawet więcej.

Większym problemem jest zatem Lubicz. Choć i na Lubicz pewna rezerwa jest bo "52" jest obecnie przycięte, podobnie jak "502". Czyli obecnie jest -6 kursów/h.

"124/424" musi jechać przez r. Mogilskie bo to najważniejszy punkt przesiadkowy na trasie. Gdy ostatnio były jakieś podobne roszady, to "124/424" jechało ... - Pilotów - Cm. Rakowicki - Rakowicka - UE - R. Mogilskie - Lubicz - ... i taka trasa wg mnie jest jedyną możliwą, gdyby zaszła potrzeba skierowania linii na Rakowicką.

Takie "71" jest wg mnie problematyczne bo wobec dłuższego czasu przejazdu, zajeżdżałoby się z "1" na Salwatorze. A tam jest tylko jeden tor i koordynacja kursów jest ważna.
Zasadniczo 52 jest pocięte razem z 502. Pod uwagę należy wziąć zwiększenie (powrót do) f5 na 52 i f7/8 na 502 w związku z powrotem studentów na uczelnię w formie stacjonarnej, jeśli napełnienie w powyższych liniach będzie zbyt wysokie. Z 124/424 przez Rondo Mogilskie jestem w stanie się zgodzić.. zwyczajnie miałem obawy, czy podróż "naokoło" przez Rondo Mogilskie spotka się z aprobatą pasażerów przerzuconych z 2 na 124/424. W takim układzie, co proponujesz z linią 1/(71)?

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1569
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Układ linii w czasie zamknięcia ul. Grzegórzeckiej

Post autor: damian_krk2 » 05 paź 2021, 0:07

Według mnie 502 jeszcze długo nie dostanie f-7.5

Krakowianin
Pomiarowiec
Posty: 286
Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08

Re: Układ linii w czasie zamknięcia ul. Grzegórzeckiej

Post autor: Krakowianin » 16 gru 2021, 18:39

Po Nowym Roku utrudnienia w rejonie Hali Targowej
Prace zostaną skumulowane w ciągu jednego miesiąca, przy czym komunikacja zbiorowa będzie mogła przejechać pod wiaduktem już po dwóch-trzech tygodniach. Utrudnienia rozpoczną się po Nowym Roku, tak, aby maksymalnie wykorzystać okres zmniejszonego natężenia ruchu, w tym okres ferii zimowych.
Czego mogą się spodziewać pasażerowie?

Dla komunikacji zbiorowej przejazd pod wiaduktem będzie zamknięty krócej, tj. na okres ok. dwóch-trzech tygodni, po czym niezwłocznie zostanie przywrócona komunikacja tramwajowa. Na okres wyłączenia zostanie wprowadzona zastępcza komunikacja autobusowa łącząca przystanki Starowiślna i Hala Targowa, z wykorzystaniem ulic Starowiślnej, Podgórskiej i alei Daszyńskiego.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/grzeg ... uq9q_7yIwQ

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości