"184": Prądnik Czerwony - ... - Starowiślna, Dietla, Konopnickiej, Kamieńskiego, Malborska, Trybuny Ludów, Łużycka, Witosa, Halszki, Stojałowskiego - Os. Kurdwanów
Czyli powrót na trasę sprzed marca 2017. Propozycja dość kontrowersyjna, choć wg mnie korzyści przeważają nad wadami tego rozwiązania.
Pomysł osobiście popieram, lecz ja sądze że ZTP nie zgodziłoby się na tą trasę a powód to ul. Dietla
(zauważ, że w momencie skrócenia jej trasy zmieniono ilość pasów na dietla) a nawet jakby sie zgodzili, puszczenie tam 184 wiąże się z ogromnymi korkami co moim zdaniem nie ma sensu, jednak jest wyjście z tej sytuacji.... Stworzenie pasa A+T na odc ul. Dietla do Hali Targowej (tzn wylanie asfaltu od mostu Grunwaldzkiego do Hali targowej, tam gdzie go nie ma ). Miałoby to wiele zalet nie tylko dla ww. linii ale również dałoby nowe możliwości utworzenia jakiegoś nowego połączenia czy w momencie tworzenia tam objazdów nie tworzyłyby się zatory na ulicy.
Reasumując:
Pomysł cudny ale tylko w przypadku jaki przedstawiłem, inaczej to nie wyjdzie.