Super!
Dla porównania większych miast (bez Warszawy żeby się nie załamywać całkiem) w Polsce dojazd publiczny na lotniska - w oparciu o obecne rozkłady!
Wrocław
od 5 do 24: autobus "106" do Dworca Głównego -> f=15 oraz autobus "129" do północnej części miasta -> f=15/30 (szczyt/poza)
od 24 do 5: autobus nocny "206 do Dworca Głównego -> f=60
Podsumowując: w szczycie 8 kursów/h, poza szczytem 6 kursów/h | do 24 pełna dzienna komunikacja
Poznań
od 4 do 23: autobus "159" do Dworca Głównego -> f=15/20/30 (szczyt/poza/przed 6 i po 22) oraz autobus "148" w okolice Ronda Kaponiera -> f=30
od 23 do 4: autobus nocny "222" -> f=60
Podsumowując: w szczycie 6 kursów/h, poza szczytem 5 kursów/h | niemal do 24 pełna dzienna komunikacja
Gdańsk
od 5 do 23: autobus "110" do dzielnicy Wrzeszcz -> f=20/30/60 (szczyt/poza/po 21), autobus "120" na południe miasta ~f=20/40, autobus "122" do Sopotu -> f=60 oraz oczywiście pociąg mający średnio 3~4 odjazdy na godzinę w dwóch kierunkach
od 23 do 5: autobus nocny "N3" -> f=60
Podsumowując: w szczycie 6 kursów/h autobusem + 3~4 x2 (w dwóch kierunkach) kursy/h pociągiem, poza szczytem 4-5 kursów/h autobusem + 2-3 kursy pociągiem| do 23 pełna dzienna komunikacja
A w naszym dumnym 'krakówku' całe 2 kursy na godzinę autobusem i 1-2 kursy na godzinę pociągiem - co do minuty w tych samych porach. Czyli realnie dwa kursy na godzinę... Ręce opadają!
Obrazowo i tabelarycznie komunikacja z lotniska
[miasto: liczba kursów na godzinę szczyt / poza szczytem / wieczór]
Wrocław: 8 / 6 / 6
Poznań: 6 / 5 / 4
Gdańsk: ~13 / ~10 / ~6
Kraków: 4 / 4 / 3 (a w praktyce 2 / 2 / 2)