Solaris Urbino 12 III
Solaris Urbino 12 III
Dane techniczne
Producent Solaris Bus & Coach S.A.
Długość 12000 mm
Szerokość 2550 mm
Wysokość 2850 mm
Roztaw osi 5900 mm
Masa własna 10800 kg
Ilość miejsc 104
Ilość miejsc siedzących 29
Wysokość podłogi I/II/III drzwi 320/320/340 mm
Układ drzwi 2-2-2 (pneumatyczne, dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz)
Udział procentowy niskiej podłogi 100 %
Silnik DAF PR 183S2 (#BU851-BU885)
DAF PR 183U2 (#BU886-BU903; #DU904-DU905; #BU906-BU914; #PU915-PU948)
DAF MX-11 210 (#PU949-PU976)
DAF MX-11 271 (#DU977)
Skrzynia biegów Voith D 854.5 (#BU851-BU893; #DU904-DU905; #BU906-BU914; #PU915-PU948)
ZF Ecolife 6AP 1200 B (#BU894-BU903)
Voith D 854.6 (#PU949-PU976)
ZF Ecolife 6AP 1700 B (#DU977)
Prędkość max. 72 km/h
Numery taborowe:
Zajezdnia Bieńczyce:
BU851-BU884, BU891-BU926, BU977
Zajezdnia Płaszów:
PU927-PU976
Łącznie 121 sztuk + 5 przkażanych jako dar mieszkańców dla Lwowa BU886-BU890 +1 przekazany jako dar mieszkańców dla Chmielnickiego BU885.
Zapraszam do dyskusji
Producent Solaris Bus & Coach S.A.
Długość 12000 mm
Szerokość 2550 mm
Wysokość 2850 mm
Roztaw osi 5900 mm
Masa własna 10800 kg
Ilość miejsc 104
Ilość miejsc siedzących 29
Wysokość podłogi I/II/III drzwi 320/320/340 mm
Układ drzwi 2-2-2 (pneumatyczne, dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz)
Udział procentowy niskiej podłogi 100 %
Silnik DAF PR 183S2 (#BU851-BU885)
DAF PR 183U2 (#BU886-BU903; #DU904-DU905; #BU906-BU914; #PU915-PU948)
DAF MX-11 210 (#PU949-PU976)
DAF MX-11 271 (#DU977)
Skrzynia biegów Voith D 854.5 (#BU851-BU893; #DU904-DU905; #BU906-BU914; #PU915-PU948)
ZF Ecolife 6AP 1200 B (#BU894-BU903)
Voith D 854.6 (#PU949-PU976)
ZF Ecolife 6AP 1700 B (#DU977)
Prędkość max. 72 km/h
Numery taborowe:
Zajezdnia Bieńczyce:
BU851-BU884, BU891-BU926, BU977
Zajezdnia Płaszów:
PU927-PU976
Łącznie 121 sztuk + 5 przkażanych jako dar mieszkańców dla Lwowa BU886-BU890 +1 przekazany jako dar mieszkańców dla Chmielnickiego BU885.
Zapraszam do dyskusji
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Splaris Urbino 12 III
@GoMeZz391 policzyłeś PU341-345? Nie widzę ich uwzględnionych w żadnym zakresie, DU892 czy DU913 są już dawno na Bieńczycach, nie wiem skąd kopiowałeś ale mocno nieaktualne źródło
Ostatnio zmieniony 04 lip 2020, 11:11 przez pasazer_mobilisu, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Splaris Urbino 12 III
@pasazer_mobilisu Dane wziąłem z moich notatek. Robiłem je na przełomie 2017/18 z drobnymi aktualizacjami. Mogła część z nich mi przepaść podczas digitalizacji notatekpasazer_mobilisu pisze: ↑24 lut 2020, 17:38 @GoMeZz391 policzyłeś PU341-345? Nie widzę ich uwzględnionych w żadnym zakresie, DU892 czy DU913 są już dawno na Bieńczycach, nie wiem skąd kopiowałeś ale mocno nieaktualne źródło
Jak posiadasz nowsze dane, to chętnie je przyjmiemy tutaj
Re: Splaris Urbino 12 III
DU892 nie ma już od dawna...GoMeZz391 pisze: ↑24 lut 2020, 21:14@pasazer_mobilisu Dane wziąłem z moich notatek. Robiłem je na przełomie 2017/18 z drobnymi aktualizacjami. Mogła część z nich mi przepaść podczas digitalizacji notatekpasazer_mobilisu pisze: ↑24 lut 2020, 17:38 @GoMeZz391 policzyłeś PU341-345? Nie widzę ich uwzględnionych w żadnym zakresie, DU892 czy DU913 są już dawno na Bieńczycach, nie wiem skąd kopiowałeś ale mocno nieaktualne źródło
Jak posiadasz nowsze dane, to chętnie je przyjmiemy tutaj
Re: Solaris Urbino 12 III
Według danych z www MPK Kraków pojazdów z przedziału PU341-PU345 już nie ma.
Re: Solaris Urbino 12 III
#BU867 dostał "księgowe" numery taborowe i herb na przodzie. Co do przodu, to taborowy przenieśli na lewo pod jamnika i wygląda to fatalnie...
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1406
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Solaris Urbino 12 III
Nie no na pewno nie wszystkie, ale chodzą pogłoski, że przynajmniej jakąś część. Można było się domyślać, że będą to te, które całe wakacje stały, czyli BU859-BU869 (plus BR737-BR741). Jednak naszła mnie taka myśl, że może właśnie one zostaną, a stały dlatego, że przeprowadzono w nich remonty (na pewno błękitne przeguby miały jakieś naprawy - może te BU, które stały też ).pasazer_mobilisu pisze: ↑07 gru 2020, 16:50A to była w ogóle szansa na to że wywalą wszystkie najstarsze Solarisy? 35 dwunastek wymienionych na przeguby?
Re: Solaris Urbino 12 III
BU866 od 25.03 nie ma badania technicznego.
Re: Solaris Urbino 12 III
Już trzy Solarisy U12 nie mają ważnego badania technicznego: BU864, BU866 i BU893. Tymczasem dzisiaj ważność badania DC707 została przedłużona o pół roku. Podobnie stało się w tamtym tygodniu z DC726. Może MPK jednak faktycznie do wycofania w pierwszej kolejności kwalifikuje bieńczyckie SU?
-
- Ekspert
- Posty: 1826
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Solaris Urbino 12 III
BU864 dziś jeździ na 168, nawet z reklamą, więc pewnie prędko nie skasująJamnik pisze: ↑26 kwie 2021, 20:18 Już trzy Solarisy U12 nie mają ważnego badania technicznego: BU864, BU866 i BU893. Tymczasem dzisiaj ważność badania DC707 została przedłużona o pół roku. Podobnie stało się w tamtym tygodniu z DC726. Może MPK jednak faktycznie do wycofania w pierwszej kolejności kwalifikuje bieńczyckie SU?
Re: Solaris Urbino 12 III
On dostał badanie, natomiast obecnie od niedawna BU856 nie ma (oprócz BU866 i BU893, które nie mają już od dłuższego czasu).
To raczej nic nie znaczy. DC701 dostał reklamę, wyjechał dwa razy i od środy nie jeździ.
-
- Ekspert
- Posty: 1826
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Solaris Urbino 12 III
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość