Strona 1 z 1

29.11.2021

: 29 lis 2021, 3:38
autor: lukaszpdg
Na "62" i "64" są NGT8/Pesy, a na "69" bez zmian, tak jak w dwie poprzednie noce. Frekwencja na nockach około 2 w nocy bardzo słaba...

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 9:49
autor: Ruppert
184 cała w PW?

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 10:13
autor: damian_krk2
Ruppert pisze: 29 lis 2021, 9:49 184 cała w PW?
Niestety tak

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 13:32
autor: GoMeZz391
Się dzieje na mieście....

#utrudnienia_pkk
(13:15) Awaria Krakowiaka na Al Powstania Warszawskiego w kierunku Ronda Grzegorzeckiego. Foto: Kasia

(13:18)
Kolizja tramwaju z pojazdem samochodowym na Rondzie Antoniego Matecznego

(13:25-13:27)
Chwilowe zatrzymanie na Mogilskim tramwaju z linii nr 50

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 16:49
autor: Jorg
BH092 na 174 teraz z Kamieńskiego w stronę huty

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 17:47
autor: Ruppert
damian_krk2 pisze: 29 lis 2021, 10:13
Ruppert pisze: 29 lis 2021, 9:49 184 cała w PW?
Niestety tak
Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 18:02
autor: lukaszpdg
Jakieś 40 minut temu widziałem na Wielickiej w stronę BM NGT6 na "24".

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 18:08
autor: Kaszmir
Ruppert pisze: 29 lis 2021, 17:47Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Wbrew pozorom, zajezdnia Wola Duchacka jest najbliżej - ze Starowiślnej jest do PW ok. 5 km, do PP ok. 6 km, a z Pr. Czerwonego do PB też ok. 6 km.

Najlepszy pewnie byłby mix zajezdni, jednak jeśli trzeba było wybrać jedną zajezdnię dla "184", PW jest najbardziej trafną. Do tego PB obsługuje prawie całą Hutę więc być może nie mieli już wozów na "184"?

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 18:15
autor: damian_krk2
Kaszmir pisze: 29 lis 2021, 18:08
Ruppert pisze: 29 lis 2021, 17:47Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Wbrew pozorom, zajezdnia Wola Duchacka jest najbliżej - ze Starowiślnej jest do PW ok. 5 km, do PP ok. 6 km, a z Pr. Czerwonego do PB też ok. 6 km.

Najlepszy pewnie byłby mix zajezdni, jednak jeśli trzeba było wybrać jedną zajezdnię dla "184", PW jest najbardziej trafną. Do tego PB obsługuje prawie całą Hutę więc być może nie mieli już wozów na "184"?
Tak się składa że większość brygad - jeśli nie wszystkie zaczynają i kończą na Prądniku. Z PW na Prądnik jest 11km, a z PP - 10km

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 18:36
autor: Ruppert
Kaszmir pisze: 29 lis 2021, 18:08
Ruppert pisze: 29 lis 2021, 17:47Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Wbrew pozorom, zajezdnia Wola Duchacka jest najbliżej - ze Starowiślnej jest do PW ok. 5 km, do PP ok. 6 km, a z Pr. Czerwonego do PB też ok. 6 km.

Najlepszy pewnie byłby mix zajezdni, jednak jeśli trzeba było wybrać jedną zajezdnię dla "184", PW jest najbardziej trafną. Do tego PB obsługuje prawie całą Hutę więc być może nie mieli już wozów na "184"?
Wiesz, gdy linia była na swojej trasie do Kurdwanowa, kursowało kilka brygad z PB, jeszcze wcześniej były trzy zajezdnie. Ale już pomijając fakt obsługi tej linii, czekam na dzień gdy linia wróci najlepiej na Kurdwanów, lub do Bonarki na Wolę, a jeśli nie tam, to przynajmniej do Podwawelskiego.

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 18:55
autor: kucyk
lukaszpdg pisze: 29 lis 2021, 18:02 Jakieś 40 minut temu widziałem na Wielickiej w stronę BM NGT6 na "24".
Od samego rana dzisiaj na "24" jest jakiś Bombardier 26 metrowy. :D

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 20:13
autor: ant_sm
Przed wakacjami czy w wakacje 184 była w całości w dzień powszedni obsługiwana przez Wolę i nikt nie miał z tym problemu, to czemu nagle teraz to dla niektórych stanowi taki problem? To jest sprawa MPK jak sobie układa pracę, jeśli zrobili to tak to zakładam, że wiedzą co robią, bo wątpię żeby celowo działali na swoją niekorzyść poprzez zwiększanie pustych kilometrów dojazdowych. Równie dobrze można wyciągnąć zjazdy 139 z Kombinatu na Wolę, 24 czy 50 z Kurdwanowa do Huty, 124 na Wieczysta, kiedyś były też wyjazdy Płaszowa na Mistrzejowice na 123 i pewnie wiele innych.

Re: 29.11.2021

: 29 lis 2021, 22:35
autor: impuls
kucyk pisze: 29 lis 2021, 18:55
lukaszpdg pisze: 29 lis 2021, 18:02 Jakieś 40 minut temu widziałem na Wielickiej w stronę BM NGT6 na "24".
Od samego rana dzisiaj na "24" jest jakiś Bombardier 26 metrowy. :D
Zdjęli kilka NGT6 z "8" i "19 w związku z remontem do Borku i jest zmiana rozdziału. Święta proporcja MPK musi być zachowana. Trzeba się liczyć, że tak jak dzisiaj do końca marca na "14" będą cztery NGT6 a na "24" pojawiać się będzie też NGT6. Proporcjonalnie zmniejszono udział taboru typu NGT8 w ruchu.

Re: 29.11.2021

: 30 lis 2021, 7:04
autor: kucyk
impuls pisze: 29 lis 2021, 22:35 Zdjęli kilka NGT6 z "8" i "19 w związku z remontem do Borku i jest zmiana rozdziału. Święta proporcja MPK musi być zachowana. Trzeba się liczyć, że tak jak dzisiaj do końca marca na "14" będą cztery NGT6 a na "24" pojawiać się będzie też NGT6. Proporcjonalnie zmniejszono udział taboru typu NGT8 w ruchu.
To byłaby najgłupsza decyzja MPK czy ZTP. :evil:
Na szczęście dzisiaj we wtorek jest tak jak przed sobotą. :D

Re: 29.11.2021

: 03 gru 2021, 9:48
autor: Kaszmir
Ruppert pisze: 29 lis 2021, 18:36Ale już pomijając fakt obsługi tej linii, czekam na dzień gdy linia wróci najlepiej na Kurdwanów, lub do Bonarki na Wolę, a jeśli nie tam, to przynajmniej do Podwawelskiego.
Lobbowaliśmy za os. Podwawelskim, lecz na tę chwilę ZTP bardzo nie chce przywracać "184" na Dietla ze względu na korki.
ant_sm pisze: 29 lis 2021, 20:13Przed wakacjami czy w wakacje 184 była w całości w dzień powszedni obsługiwana przez Wolę i nikt nie miał z tym problemu, to czemu nagle teraz to dla niektórych stanowi taki problem? To jest sprawa MPK jak sobie układa pracę, jeśli zrobili to tak to zakładam, że wiedzą co robią, bo wątpię żeby celowo działali na swoją niekorzyść poprzez zwiększanie pustych kilometrów dojazdowych.
Zresztą taki układ brygad może wynikać z braku taboru na danej zajezdni. Podobnie "2" zwykła być obsługiwana przez PH mimo, że do PT jest znacznie bliżej - jako że większość linii kursuje po centralnej i zachodnie stronie miasta, to coś musi z Huty wyjeżdżać do centrum bo samo PT nie dałoby rady obsłużyć wszystkich tych brygad.

Podobnie może być ze "184" - być może PB ogarnia tak dużo brygad huckich linii, że już nie starczyło na "184". A że jej trasa i tak kończy niedaleko PW, to przerzucono brygady tamże.