29.11.2021
: 29 lis 2021, 3:38
Na "62" i "64" są NGT8/Pesy, a na "69" bez zmian, tak jak w dwie poprzednie noce. Frekwencja na nockach około 2 w nocy bardzo słaba...
Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Wbrew pozorom, zajezdnia Wola Duchacka jest najbliżej - ze Starowiślnej jest do PW ok. 5 km, do PP ok. 6 km, a z Pr. Czerwonego do PB też ok. 6 km.Ruppert pisze: 29 lis 2021, 17:47Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Tak się składa że większość brygad - jeśli nie wszystkie zaczynają i kończą na Prądniku. Z PW na Prądnik jest 11km, a z PP - 10kmKaszmir pisze: 29 lis 2021, 18:08Wbrew pozorom, zajezdnia Wola Duchacka jest najbliżej - ze Starowiślnej jest do PW ok. 5 km, do PP ok. 6 km, a z Pr. Czerwonego do PB też ok. 6 km.Ruppert pisze: 29 lis 2021, 17:47Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Najlepszy pewnie byłby mix zajezdni, jednak jeśli trzeba było wybrać jedną zajezdnię dla "184", PW jest najbardziej trafną. Do tego PB obsługuje prawie całą Hutę więc być może nie mieli już wozów na "184"?
Wiesz, gdy linia była na swojej trasie do Kurdwanowa, kursowało kilka brygad z PB, jeszcze wcześniej były trzy zajezdnie. Ale już pomijając fakt obsługi tej linii, czekam na dzień gdy linia wróci najlepiej na Kurdwanów, lub do Bonarki na Wolę, a jeśli nie tam, to przynajmniej do Podwawelskiego.Kaszmir pisze: 29 lis 2021, 18:08Wbrew pozorom, zajezdnia Wola Duchacka jest najbliżej - ze Starowiślnej jest do PW ok. 5 km, do PP ok. 6 km, a z Pr. Czerwonego do PB też ok. 6 km.Ruppert pisze: 29 lis 2021, 17:47Nie rozumiem tej polityki, linia obecnie kursująca na północy, ale wozy muszą być z drugiego końca miasta, z odległego południa, ocb?
Najlepszy pewnie byłby mix zajezdni, jednak jeśli trzeba było wybrać jedną zajezdnię dla "184", PW jest najbardziej trafną. Do tego PB obsługuje prawie całą Hutę więc być może nie mieli już wozów na "184"?
Od samego rana dzisiaj na "24" jest jakiś Bombardier 26 metrowy.lukaszpdg pisze: 29 lis 2021, 18:02 Jakieś 40 minut temu widziałem na Wielickiej w stronę BM NGT6 na "24".
Zdjęli kilka NGT6 z "8" i "19 w związku z remontem do Borku i jest zmiana rozdziału. Święta proporcja MPK musi być zachowana. Trzeba się liczyć, że tak jak dzisiaj do końca marca na "14" będą cztery NGT6 a na "24" pojawiać się będzie też NGT6. Proporcjonalnie zmniejszono udział taboru typu NGT8 w ruchu.
To byłaby najgłupsza decyzja MPK czy ZTP.impuls pisze: 29 lis 2021, 22:35 Zdjęli kilka NGT6 z "8" i "19 w związku z remontem do Borku i jest zmiana rozdziału. Święta proporcja MPK musi być zachowana. Trzeba się liczyć, że tak jak dzisiaj do końca marca na "14" będą cztery NGT6 a na "24" pojawiać się będzie też NGT6. Proporcjonalnie zmniejszono udział taboru typu NGT8 w ruchu.
Lobbowaliśmy za os. Podwawelskim, lecz na tę chwilę ZTP bardzo nie chce przywracać "184" na Dietla ze względu na korki.Ruppert pisze: 29 lis 2021, 18:36Ale już pomijając fakt obsługi tej linii, czekam na dzień gdy linia wróci najlepiej na Kurdwanów, lub do Bonarki na Wolę, a jeśli nie tam, to przynajmniej do Podwawelskiego.
Zresztą taki układ brygad może wynikać z braku taboru na danej zajezdni. Podobnie "2" zwykła być obsługiwana przez PH mimo, że do PT jest znacznie bliżej - jako że większość linii kursuje po centralnej i zachodnie stronie miasta, to coś musi z Huty wyjeżdżać do centrum bo samo PT nie dałoby rady obsłużyć wszystkich tych brygad.ant_sm pisze: 29 lis 2021, 20:13Przed wakacjami czy w wakacje 184 była w całości w dzień powszedni obsługiwana przez Wolę i nikt nie miał z tym problemu, to czemu nagle teraz to dla niektórych stanowi taki problem? To jest sprawa MPK jak sobie układa pracę, jeśli zrobili to tak to zakładam, że wiedzą co robią, bo wątpię żeby celowo działali na swoją niekorzyść poprzez zwiększanie pustych kilometrów dojazdowych.