Zieleńczanin pisze: ↑06 gru 2021, 21:55Na DGW "182" się nie zmieści przy mocnym "504". Może pojechać przez Pilotów - pytanie gdzie dalej.
Na DG Zachód jest miejsce - miało tam kończyć "192" lecz Mobilis się nie zgodził ze względu na brak zaplecza. "182" i tak miałoby zaplecze na Kombinacie, acz nie jestem fanem tego rozwiązania bo wpychamy linię w korki w tunelu pod Dworcem. Lepiej byłoby przeorganizować km tak, by było wolne stanowisko dla "182" na DGW. To po prostu jest jego miejsce
Może przenieść "208" i "192" na DGZ - tylko właśnie kwestia zaplecza.
Zieleńczanin pisze: ↑06 gru 2021, 21:55Z jednej strony tak, z drugiej "182" u mnie zahacza o Kazimierz i Podgórze
Może, może... na pewno ciekawe do wypróbowania
Zieleńczanin pisze: ↑06 gru 2021, 21:55Dałem tam jedną linię z f~7,5/15 i jedną z f~15/15 - taki układ był w 2019 przed Covid
f7,5/15 to "139", a którą zabraną linię f15/15 masz na myśli?
Kaszmir pisze: ↑06 gru 2021, 12:35Rondo Piastowskie było też przykładem - może przejdzie, wszak wydłużyć zatokę się da po obu stronach, aczkolwiek nie mam nic przeciwko skierowaniu tej linii do Szpitala Rydygiera, os. Piastów czy nawet Mistrzejowic z wjazdem kieszeniowym na Rondo Piastowskie.
Po prostu nie jestem fanem, gdy jakaś mocna linia kończy w połowie osiedla, tuż przed kolejnymi dużymi zabudowaniami