DÜWAG GT8S/C/N
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Ciekawe gdzie oni je chcą upchać?
-
- Pasażer
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Te cztery wozy są prawie w całości dekompletowane - nawet rozruchy w nich nie ma. Potwierdzone źródło z Düsseldorfu.
-
- Pasażer
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Co do artykułu z niemieckiej gazety, to przewoźnik Rheinbahn z Düsseldorfu nic nie wie o sprzedaży tych wozów dalej do Krakowa - źródło tej gazety to istny Fake-News!
- Załączniki
-
- received_1923446901371747.jpeg (65.59 KiB) Przejrzano 1626 razy
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Wczoraj w systemie TTSS pojawił się RF328. Do premiery coraz bliżej.
-
- Pasażer
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lut 2020, 12:25
Re: DÜWAG GT8S/C/N
A kiedy RF330 - czy to ten RF328?
Re: DÜWAG GT8S/C/N
RF330 to ex 3236 dopiero wszedł. Będzie gotowy pod koniec roku.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Jest szansa na debiut przed przedłużeniem "1" i "5" do Darwina, czy niezbyt?
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Do Darwina to są na razie tylko słupy pod wiadukt.
Pisali wczoraj lub dwa dni temu.
"Wniosek o wydanie decyzji ZRID dotyczącej zmodyfikowanej wersji węzła został złożony w maju 2023 roku. Decyzji na razie nie ma, a GDDKiA nie próbuje podawać orientacyjnych terminów, kiedy może się to stać."
Pisali o węźle Mistrzejowice ale chyba dotyczy też węzła Grębałów. Oba węzły w całości oddane zostaną najwcześniej w 2025 dlatego z tramwajem do Darwina też się nie spieszą. A RF328 jest na tyle gotowy, że premiera może być nawet w styczniu i przed oddaniem torowiska do Łowińskiego. A RF330 też może zrobią przed oddaniem torowiska do Darwina.
Pisali wczoraj lub dwa dni temu.
"Wniosek o wydanie decyzji ZRID dotyczącej zmodyfikowanej wersji węzła został złożony w maju 2023 roku. Decyzji na razie nie ma, a GDDKiA nie próbuje podawać orientacyjnych terminów, kiedy może się to stać."
Pisali o węźle Mistrzejowice ale chyba dotyczy też węzła Grębałów. Oba węzły w całości oddane zostaną najwcześniej w 2025 dlatego z tramwajem do Darwina też się nie spieszą. A RF328 jest na tyle gotowy, że premiera może być nawet w styczniu i przed oddaniem torowiska do Łowińskiego. A RF330 też może zrobią przed oddaniem torowiska do Darwina.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Trochę z innej beczki... ktoś wie dlaczego akurat RF321 ma wyższe drzwi / tz szyby w drzwiach tylko do linii okien bocznych a nie niżej, a RF311 wyświetlacze Pixela?
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Przy modernizacji N8S na N8C wymieniano drzwi. I RF321 dostał w spadku po którymś N8S te wyższe drzwi. Temat był na forum poruszany kilka lat temu.
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Dzięki. Ja to zauważyłem dopiero jak te tramwaje zaczęły regularnie pojawiać się na 1.
-
- Specjalista
- Posty: 219
- Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
- Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa
Re: DÜWAG GT8S/C/N
RF328 powstał głównie z #3209 (skrajne człony są z #3209) chociaż może posiadać części i podzespoły ze skasowanego #3203.
-
- Znawca
- Posty: 115
- Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
- Lokalizacja: Kliny
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Ktoś się orientuje jak będzie z siedzeniami w przypadku tych "najnowszych" GT8N? RF329 czyli jak dotąd jedyny zmodernizowany z podtypu SU ma miękkie wkładki. O niebo lepiej się na tym siedzi niż w przypadku pozostałych GT8N/C.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość