Jak dla mnie to projekt jest z góry skazany na porażkę, bo zakłada jakąkolwiek ingerencję w siatkę połączeń autobusowych. Realizacja tego projektu uniemożliwia organizatorowi publicznego transportu zbiorowego efektywne zarządzanie siatką połączeń. Przykładowo: ZTP będzie chciało wzmocnić 122/422. No ale nie będzie mogło, bo projekt budżetu obywatelskiego zakładał określoną częstotliwość tych linii, by dało się ją zsynchronizować z inną. Nie będzie mogło zmienić trasy, by obsłużyć jakiś inny rejon. I tak dalej, i tak dalej. To nie na tym ma polegać budżet obywatelski.
Jedyne, z czy mogłoby się udać, to realizacja zatok autobusowych – tutaj wystarczyłoby podejść do sprawy kompleksowo jako wykonania przebudowy ulicy, by można było zaingerować w jej przebieg na dłuższym odcinku, by spełnić przepisy techniczno-budowlane. Niemniej, geometria (duży łuk) raczej nie wskazuje na to, by było to działanie zasadne – krawędź peronowa (długość min. 20 m) musi być zlokalizowana na odcinku prostym, a do tego jeszcze trzeba doliczyć skosy wjazdowe i wyjazdowe (razem 36 m), więc robi na się z tego niezły potworek. Biorąc pod uwagę parametry ulicy oraz częstotliwość kursującego tam autobusu (na razie tylko nocny), raczej nie spodziewam się, by miało to jakikolwiek sens.
Co do atakowania ZTP – dane kontaktowe do tej jednostki są na
BIP-ie. Polecam kontakt mailowy (przez sekretariat) – każdy wpływający tam mail jest rejestrowany w systemie i jeśli spełnia kryteria
odpisywalności, to generalnie muszą Ci na niego odpisać

Czegoś takiego nie ma, jak piszesz do konkretnego pracownika.