Irizar S.Coop.
: 14 sty 2022, 3:58
Już dziś w Krakowie rozpocznie się tygodniowy test elektrobusa od Irizara. Test przeprowadzi MPK Kraków.
Irizar jest to hiszpańskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją nadwozi autobusowych, w szczególności do autokarów. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Ormaiztegi, w Kraju Basków. Na terenie Polski jest reprezentowana przez Grupę Wanicki.
W Krakowie testowana będzie futurystycznie wyglądająca prestiżowa wersja ie tram 12m.
Wybrane dane techniczne:
długość – 12 160 mm
szerokość – 2550 mm
wysokość – 3400 mm
pojemność pasażerska – do 105 miejsc
układ drzwi 2-2-2 / 2-2-0
moc silnika elektrycznego – 180 kW
Producent oferuje jak na razie w dwóch wersjach elektryki:
ekonomicznej: Irizar ie bus obejmującej modele 10,8 m, 12 m, 15 m i 18 m,
topowej: Irizar ie tram – o atrakcyjnym wyglądzie przypominającym tramwaj, oferujący maksymalną pojemność, łatwy dostęp i wystarczająco dużo miejsca, aby pasażerowie mogli swobodnie poruszać się wewnątrz. Ten model jest dostępny w wersjach 12 m i 18 m, z maksymalną pojemnością do 155 pasażerów.
Jak donosi portal Transinfo.pl test w Krakowie rozpoczyna serię testów w Polsce, a lista miast jeszcze nie jest zamknięta.
Tekst pochodzi z portalu Transinfo przeczytaj więcej: https://transinfo.pl/infobus/elektryczn ... -krakowie/
Irizar jest to hiszpańskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją nadwozi autobusowych, w szczególności do autokarów. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Ormaiztegi, w Kraju Basków. Na terenie Polski jest reprezentowana przez Grupę Wanicki.
W Krakowie testowana będzie futurystycznie wyglądająca prestiżowa wersja ie tram 12m.
Wybrane dane techniczne:
długość – 12 160 mm
szerokość – 2550 mm
wysokość – 3400 mm
pojemność pasażerska – do 105 miejsc
układ drzwi 2-2-2 / 2-2-0
moc silnika elektrycznego – 180 kW
Producent oferuje jak na razie w dwóch wersjach elektryki:
ekonomicznej: Irizar ie bus obejmującej modele 10,8 m, 12 m, 15 m i 18 m,
topowej: Irizar ie tram – o atrakcyjnym wyglądzie przypominającym tramwaj, oferujący maksymalną pojemność, łatwy dostęp i wystarczająco dużo miejsca, aby pasażerowie mogli swobodnie poruszać się wewnątrz. Ten model jest dostępny w wersjach 12 m i 18 m, z maksymalną pojemnością do 155 pasażerów.
Jak donosi portal Transinfo.pl test w Krakowie rozpoczyna serię testów w Polsce, a lista miast jeszcze nie jest zamknięta.
Tekst pochodzi z portalu Transinfo przeczytaj więcej: https://transinfo.pl/infobus/elektryczn ... -krakowie/